היכה אותו בראשו

11 ימים לבחירות האמצע בארה"ב: בעלה של יו"ר בית הנבחרים הותקף

המתח בין הרפובליקנים לדמוקרטים - לשיא: 11 ימים לבחירות האמצע, אזרח בשם דיוויד דפאפי, פרץ לביתה של יו"ר בית הנבחרים בסן פרנסיסקו ותקף את בעלה בן ה-82 | ביידן גינה את האלימות (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ננסי פלוסי (צילום: שאטרסטוק)

11 ימים לבחירות האמצע בארה"ב: אמש (שישי) בעלה של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי, הותקף באלימות קשה בביתם המשותף בסן פרנסיסקו.

בעלה של פלוסי, פול פלוסי בן ה-82, הותקף כאמור בביתו על ידי דיוויד דפאפי, שפרץ לבית והיכה אותו בפטיש, בראשו ובשאר חלקי גופו.

במהלך התקיפה, כך על פי כל התקשורת בארה"ב, הפוץ צעק "איפה ננסי", לאחר מכן, הוא ניסה לאזוק את בעלה, אך חשש מהמשטרה שכבר הגיעה למקום.

ננסי פלוסי הייתה יחד עם צוותה בוושינגטון ולא שהתה בבית בעת התקיפה. בעלה, הובהל לבית החולים ומבית החולים נמסר, כי הוא סובל מחבלות ומנפיחות בכל חלקי גופו.

יצוין, כי נסיבות התקיפה עדיין לא ידועות, והנשיא ביידן שיגר הודעת גינוי על התקיפה של היו"ר. מה שכן ידוע, הוא שהתוקף, פרסם ברשתות החברתיות שלו, פוסטים עם תמיכה בנשיא לשעבר דונלד טראמפ. וכן פרסם אמירות אנטישמיות כנגד יהודים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג, הוציא הודעת גינוי לתקיפה וכתב: "מזועזע מהמתקפה האכזרית על פול פלוסי. אני חש הקלה לדעת שידידתי, ננסי פלוסי, שקיבלה את פני במאור פנים השבוע, בריאה ושלמה. התקפות על נבחרי ציבור ובני משפחותיהם הן התקפות על הדמוקרטיה עצמה. בשם עם ישראל, אני מתפלל לרפואתו השלמה של פול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר