"להשמיד משגרים איראנים"

רוסיה מגבירה את המתקפה בדרום אחרי שספגה הפסדים קשים

ביממה האחרונה פתחה רוסיה במתקפה קשה על העיר הדרומית חרסון, זאת אחרי שבועות של הישגים גדולים של אוקראינה באיזור (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: צבא אוקראינה)

המלחמה באוקראינה נמשכת: ביממה האחרונה פתחה רוסיה במתקפה נגד אוקראינה במחוז חרסון, זאת שבועות אחרי שרוסיה ספגה אבידות קשות בקרבות באיזור הדרום בו נמצאת חרסון.

ברוסיה פינו בשבועות האחרונים את תושבי העיר חרסון מחשש שאוקראינה תצליח לכבוש גם את העיר חרסון ולא רק את המחוז.

כאמור, ביממה האחרונה פתחו הרוסים באיזור במתקפה נרחבת, ובצבא אוקראינה טוענים כי בתוך העיר חרסון מסתובבים חיילים רוסיים על בגדים אזרחיים כדי להקשות על זיהויים בניגוד לחוק הבינלאומי, ומבצעים שיגורים לעבר מטרות אוקראיניות.

על פי הדיווח ברשת CNN, חלק מהחיילים הרוסיים פרצו לבתים נטושים בשל המלחמה והשתלטו עליהם, זאת לצד מקרים בהם אזרחים סולקו מביתם על ידי חיילים רוסים.

מוקדם יותר היום, נשיא מצרים א סיסי אמר בפתח ועידת האקלים שנערכת במדינתו כי המלחמה באוקראינה פוגעת בעולם כולו, וקרא לעצירת המלחמה.

ברוסיה מנגד, אמרו כי הם מוכנים לנהל משא ומתן עם אוקראינה, אך לא בעיתוי הנוכחי. דובר הקרמלין פסקוב אמר בהצהרה כי "רוסיה פתוחה למשא ומתן, אבל כרגע אנחנו לא רואים הזדמנות כזו (למשא ומתן, צ"ב)".

דובר חיל האוויר האוקראיני אמר כי מערכות הגנה אוויריות חדשות שהגיעו מהמערב יסייעו בהגנה מפני המתקפות באמצעות כלים איראניים. בנוסף, אמר כי בצבא האוקראיני שואפים "להשמיד את המשגרים האיראנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר