"בום" אדיר וצרחות

הנוסע תיעד את רגעי האימה במטוס, שניות לפני ההתרסקות

שישים ושמונה גופות זוהו עד כה באזור שבו התרסק אתמול מטוס הנוסעים בנפאל, נחשף תיעוד שצילם נוסע מבפנים בשניות שלפני הנפילה (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
רגעי ההתרסקות (צילום: לפי סעיף 27א)

תיעוד שצילם אחד מנוסעי המטוס שהתרסק אתמול בנפאל, שניות לפני ההתרסקות המחרידה, פורסם ברשתות החברתיות בהודו. בתיעוד ניתן לראות את רגעי האימה במטוס, כאשר החל לאבד גובה. בהמשך נשמע פיצוץ.

ככל הידוע אין ניצולים לפי שעה מההתרסקות. במטוס היו 72 בני אדם - בהם 68 נוסעים וארבעה אנשי צוות. בזירת ההתרסקות נמצאו עשרות גופות ועד כה נספרו 68 גופות.

המטוס שהתרסק שייך לחברת התעופה "יטי איירליינס" (Yeti Airlines), שפועלת בנפאל. המטוס, המריא מהבירה קטמנדו בדרך לעיירה פוקרה, בטיסה שמספרה YT671.

כפי שדווח אתמול ב'כיכר השבת', הטיסה היתה אמורה להימשך כ-40 דקות אבל 22 דקות אחרי ההמראה המטוס נעלם מהמכ"ם והתברר כי הוא התרסק.

צילום רגעי ההתרסקות מבחוץ (צילום: לפי סעיף 27א)

בתיעוד שצילם אחד התושבים ורץ ברשת נראה המטוס פונה בחדות שמאלה וכעבור שניות - מתרסק.

ממשרד החוץ נמסר כי "על פי נתונים ראשוניים, לא ידוע על נפגעים ישראלים בשלב זה בהתרסקות המטוס בסמוך לקטמנדו הבוקר. נציגות ישראל בנפאל יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל ממשיכים לעקוב אחר הדיווחים מהאיזור".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר