"לא מתקבל על הדעת"

שר החוץ הרוסי: המערב עושה לנו מה שהיטלר עשה ליהודים

סרגיי לברוב, שר החוץ הרוסי השווה היום בין הפתרון הסופי של גרמניה הנאצית לבין מה שהוא טוען "מה שהמערב עושה לרוסיה" | הרוסים שוב מסתבכים עם אמירות אנטישמיות (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
לברוב (צילום: שאטרסטוק)

במהלך נאום שנתן היום (רביעי) טען לברוב כי ארצות הברית יחד עם מדינות מערביות אחרות יצאה קואליציה לפתרון ל"שאלה הרוסית", זאת כפי שעשו הנאצים ל"שאלה היהודית".

"בדיוק כמו שהיטלר רצה פתרון סופי לשאלה היהודית, עכשיו, אם אתה קורא את הפוליטיקאים המערביים, לא רק מהבלטים או מפולין, אלא גם אלה שהם הרבה יותר שפויים, הם אומרים חד משמעית שרוסיה חייבת לסבול תבוסה אסטרטגית". אמר לברוב.

עוד הוסיף ואמר הבכיר הרוסי כי "כמות התמיכה המערבית מראה בבירור שהמערב השקיע הרבה במלחמה שלו נגד רוסיה".

"באמצעות אוקראינה, הם מובילים את המלחמה נגד ארצנו עם אותה מטרה בדיוק: המטרה של הפתרון הסופי לשאלה הרוסית". סיכם.

ממשרד החוץ נמסר: "השואה היא אירוע ייחודי והתקופה החשוכה ביותר בהיסטוריה האנושית. כל השוואה בין אירועים עכשוויים לבין תוכנית הפתרון הסופי של היטלר להשמדת היהודים מעוותת את האמת ההיסטורית ופוגעת בכבודם של הנספים ושל השורדים כאחד, ויש לדחות כל השוואה כזו על הסף. השוואות כאלה אינן מתקבלות על הדעת."

לפני כחודשיים, אמר כי "ארצות הברית כמעט והכניעה את כל המערב כדי ללחוץ את אוקראינה להפוך לכלי מלחמה נגד רוסיה. בדיוק כמו שהיטלר גרם לרוב מדינות אירופה תחת איומי נשק לפלוש לברית המועצות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר