לאחר שפוטרו

חמישה שוטרים היכו עצור במשך 3 דקות ומואשמים ברצח

חמישה שוטרים ממפיס, טנסי בארה"ב היכו בחודש שעבר עצור באלימות קשה. הם פוטרו מהמשטרה לאחר התיעוד ולאחר שהפצוע מת בביה"ח מפצעיו הם מואשמים ברצח (בעולם)

(צילום: מחלקת המשטרה בממפיס)

חמישה שוטרים לשעבר מהעיר ממפיס במדינת טנסי בארה"ב נעצרו אמש (חמישי) באשמת רצח מדרגה שנייה ועבירות נוספות, לאחר שעצור אותו היכו באכזריות קשה מת מפצעיו בבית החולים שלושה ימים לאחר האירוע.

בניגוד לאירועי "בלאק לייב מאטרס" הפעם השוטרים שהודחו מהמשטרה בעקבות חקירת המקרה הקשה בו נהרג, טיירי ניקולס בן ה-29, כולם שחורים כמו גם הקרבן שלהם.

בחקירתם נקבע שיש להם "אחריות ישירה" לנזק הפיזי שנגרם לניקולס והמשטרה חוששת מפני התפרצות מהומות כנגד האלימות המשטרתית בארה"ב.

הנשיא ג'ו ביידן, קרא אמש למפגינים למחות בדרך שאינה אלימה על הרצח של ניקולס. "ניתן להבין את הכעס, אבל אלימות לעולם אינה מקובלת", אמר ביידן.

טיירי ניקולס (המשפחה)

בידי המשטרה יש תיעוד מצולם ממצלמות הגוף של השוטרים של המקרה והוא אמור להיות מפורסם בקרוב, למרות שהמשטרה חוששת שהתיעוד יצית את המהומות. משפחתו של ניקולס צפתה כבר ביום שני בסרטון המעצר האלים. עורך הדין של המשפחה, בן קראמפ, אמר כי לקראת סוף הסרטון נשמע ניקולס זועק "אמא, אמא, אמא".

האירוע האלים עצמו היה לפני כשלושה שבועות, לאחר שהשוטרים עצרו את ניקולס בטענה שנהג בפראות. ניקולס ניסה להימלט מהמקום בריצה ולאחר שנעצר הוכה באלימות קשה במשך שלוש דקות. הוא פונה מהמעצר לבית החולים לאחר שסבל מקוצר נשימה ולאחר שלושה ימים מת מפצעיו.

החוק במדינת טנסי קובע, כי העונש על רצח מדרגה שנייה הוא בין 15 ל-60 שנות מאסר ובמקרה הזה על פי התביעה, כל אחד מהשוטרים יואשם בצורה שונה על פי חלקו באירוע הקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר