החברה חוקרת

נוסע חרדי הורד ממטוס בגלל דיילת שאיימה: "או הוא או אני"

כשעמד להניח את כבודת היד שלו ויחד עמה תיק לכובעים העירה לו דיילת, במה שנתפס בעיניו כאנטישמיות: "תמיד יש לכם טונות מזוודות" (תעופה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

חברת התעופה האמריקנית הגדולה 'דלתא' הודיעה השבוע כי היא חוקרת תקרית שבה דיילת באחת הטיסות השמיצה לכאורה יהודי חרדי ובני משפחתו על רקע אנטישמי. כך לפי הדיווח ב'וואלה'.

המקרה התרחש ביום שני לפני כשבוע, טרם טיסה פנימית בארצות הברית מפורט לודרדייל שבפלורידה לשדה התעופה לה גווארדיה בניו יורק.

הנוסע החרדי שהותקף גולל את סיפורו לאתר החדשות האמריקני 'המודיע'. לדבריו דיילת בטיסה הציבה בפניו אולטימטום לאחר שקיבל את אישור העלייה לטיסה.

היא אמרה לו כי או שהוא יורד מהמטוס או שהיא תסרב לעבוד - מה שיגרום לביטול הטיסה. קודם לכן, לדברי הנוסע, העירה לו הדיילת כאשר הניח את תיק היד שלו לצד תיק מיוחד לכובעים בתא האחסון במטוס כי "לכם תמיד יש טונות של מזוודות. למה אתה לא יכול להניח את תיק הכובעים מתחת לרגליים?"

בהמשך הגיע הדיילת לחרדי עם אנשי צוות הקרקע של הטיסה ואלו ליוו אותו אל מחוץ למטוס. הוא לא עלה לבסוף על הטיסה וקיבל מהחברה לינה במלון ושובר נסיעה על סך 500 דולר.

חברת התעופה מסרה הצהרה שהתייחסה לתקרית ואמרה כי נמצאת בשלבים מתקדמים של חקירה. "אנחנו מחויבים לעשות שימוש בתוצאות החקירה על מנת להבין היטב מה אירע ולהגיב בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר