יאבד שר שלישי

שר בכיר בממלכה מואשם בבריונות; "עובד רצה להתאבד"

עוד טלטלה בממשלתו של ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק: שר בממשלתו מואשם בהאשמות של התעללות וייתכן וכבר בקרוב סונאק יאבד שר שלישי ממשלתו (חדשות בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק (צילום: Alexandros Michailidis / Shutterstock.com)

מחר יציין ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק 100 ימים לכניסתו לתפקיד, אך ייתכן שעד חגיגות מאה הימים הוא צפוי לאבד שר שלישי תוך 99 ימים בלבד.

השר הבכיר הוא גם משמש כסגנו של סונאק, דומניק ראב, אחד הפוליטיקאים הבולטים ביותר בממלכה, כשעל פי עדויות שפורסמו במדינה, לפחות 24 מעובדיו לשעבר התלונננו לע התעמרות בעבודה.

באחת העדויות פורסם כי אחד העובדים כל כך סבל שהגיע למצב של "תחושות אובדניות", כפי שפורסם בערוץ Sky news.

העדויות הראשונות נגד השר הבכיר פורסמו בעיתון הגארדיאן, שם הובאו 15 עדויות שטענו כי ראב השריר "תרבות של פחד" במשרד, והיה "גס, תוקפני ובמקום לדרוש הוא היה פשוט משפיל" עוד נטען בתחקיר כי רבים מהעובדים עזבו את העבודה עם ראב כשהם סובלים מטראומה.

בעדות אחרת שהגיעה לידי עיתון ה'מירור' הבריטי, עולה כי אחד העובדים התלונן שברגע של כעס ראב השליך עליו חתיכות עגבניות מהסלט שלו.

דוברו של ראב מיהר להכחיש את הטענות ואמר כי העדות בעניין העגבניות היא "שטות מוחלטת".

על פי דיווחים שונים עולה כי כמה מהעדים מתכוונים להגיש תלונה רשמית נגד ראב, עדויות על מעשים שהחלו עוד לפני מספר שנים כשכיהן בתפקידים אחרים.

ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק בשלב זה אמר כי הוא בוחן את העדויות ומינה חוקר עצמאי שיבדוק את הטענות.

זוהי טלטלה נוספת חודשים אחרי התפטרות של שר בלי תיק בממשלתו בעקבות טענות דומות כשאותו השר טען כי הוא מתפטר כדי "להלחם על חפותי".

מוקדם יותר השבוע פוטר נדהים זהווי, יו"ר המפלגה השמרנית ושר קרוב מאוד לסונאק, אחרי שפורסם כי הסתיר קבלת כספים והסתיר את העובדה שקיבל קנס משמעותי אחרי שלא שילם מיסים על מיליון לירות שטרלינג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר