ככה תורמים?

הטורקים מתלוננים: שלחתם לנו בגדים מזעזעים

בעקבות רעידת האדמה בטורקיה ובסוריה, נשלחו כמויות גדולות של בגדים עבור האזרחים שנותרו ללא בגדים, אולם חלק גדול מהתרומות היו בגדים בלויים ומלוכלכים (בעולם)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מגבת שהגיעה כתרומה (צילום מסך מתוך 'טיק טוק')

תקופה לא קלה עוברת על תושבי טורקיה וסוריה בעקבות רעידת האדמה הקשה שפקדה את ארצם. אזרחים רבים נותרו ללא קורת גג, כשהבית שבו הם גרו קרס, וקבר יחד אתו את כל רכושם כולל הבגדים הבסיסיים ביותר.

אזרחים רבים בעולם שראו את המחזות הקשים החליטו לשלוח ארגזים עם בגדים לניצולים, אולם מסרטון שעלה ברשת הטיק טוק עולה שלא מדובר בהקרבה גדולה מדי.

כך ניתן לראות בתמונות בגדים ישנים וקרועים, מגבות מוכתמות שיצאו מכלל שימוש, ובגדים שאף אחד מאתנו לא היה רוצה ללבוש. גולשים שראו את הסרטון הביעו את זעמם על תורמים שהשליכו מהבית בגדים שאין בהם שימוש, במקום לאפשר לאנשים שחוו טראומה שכזו ללבוש בגדים הולמים ומכובדים.

ארגוני הצדקה שניסו לסייע לניצולים, ביקשו מהתורמים להעדיף להעביר כסף לצדקה שבו יירכשו הארגונים ביגוד ומזון עבור הניצולים, במקום להעביר בגדים שכנראה לא יגיעו לידי שימוש. ואם אתם נוהגים לתרום בגדים - הקפידו לתרום בגדים שהייתן שמחים לקבל, ולא בגדים שיועברו ישירות לפח האשפה הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר