שנה למלחמה | ישיר מקייב

היועץ הבכיר של זלנסקי לגלג על בנט: "שימשיך לספר סיפורים"

שנה לפלישה הרוסית באוקראינה: בלשכת נשיא אוקראינה נערכה פגישת תדרוך עם מספר כלי תקשורת חרדיים, בה הסביר יועצו הבכיר של הנשיא על המלחמה וחשף מה הוא חושב על בנט ונתניהו (בעולם)

(צילום: ישי ירושלמי)

שנה לפלישה הרוסית באוקראינה: בלשכת נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נערכה פגישת תדרוך עם מספר כלי תקשורת חרדיים, בה הסביר יועצו הבכיר של הנשיא על המלחמה וחשף מה הוא חושב על בנט ונתניהו.

במשך יותר משעתיים נערכה שיחת התדרוך, בה נאמרו דברים שעדיין לא ניתן לפרסם, אך החלק המעניין בפגישה היה הזלזול האוקראיני בראש הממשלה לשעבר וההערצה לראש הממשלה הנוכחי נתניהו. התדרוך היה ביוזמתו של יועץ הנשיא לענייני יהודים הרב הלל כהן.

מיכאל פודולק, נחשב לאיש הכי קרוב לנשיא אוקראינה והוא משמש כיועצו ודוברו הרשמי. בתחילת הפגישה שנערכה בבניין בו שוהה זלנסקי שבאותו זמן ערך פגישה עם ראש ממשלת ספרד, סיפר היועץ בהתרגשות שהם זכו בנשיא יהודי, ודיבר בהערצה על הנשיא זלנסקי.

כאשר נשאל מדוע אוקראינה מצפה לתמיכה ישראלית והיא לא תומכת בישראל באו"ם, הוא השיב בנחרצות, כי אוקראינה עשתה טעות שהיא מתחרטת עליה; "היו לנו קשרים שונים עם מדינות באיחוד האירופי, ועבדנו לפי אותן מדינות, אנחנו מדינה חדשה, אז היו טעויות, אבל זה לא יקרה יותר, אני מוודא את זה, אנחנו נפסיק את ההצבעות נגד ישראל, אתם תראו שינוי משמעותי בהצבעות שלנו באו"ם מהר מאוד".

לגבי הדיווח, כי אוקראינה רוצה לראות את ראש הממשלה נתניהו בביקור בקייב ומאוכזבת שזה לא קורה, אמר היועץ: "וודאי שאנחנו רוצים לראות אותו, אנחנו רוצים לראות כל דמות משפיעה, חשוב שיגיעו לכאן כמה שיותר מנהיגים, ונתניהו הוא אחד מהאנשים שאנחנו רוצים לראות". לדבריו, ההשפעה של ישראל חשובה: "רואים הבדל גדול בין ישראל של נתניהו לבין ישראל של לפיד ובנט, יש שינוי עצום, רואים שנתניהו ראש הממשלה, אנחנו נראה שינויים נוספים בהמשך".

לאחר מכן התייחס לדבריו של בנט כי קיבל הבטחה מפוטין לא לפגוע בזלנסקי, אמר היועץ: "לא היה ולא נראה, מהיום הראשון זלנסקי התנהל עצמאית, הוא צילם סרטונים מהיום השני של הפלישה הרוסית, כפי שכולם ראו, הסיפור של בנט לא נכון, אולי הוא עשה כמה שיחות טלפון, אבל בשום מצב הוא לא היה גורם מתווך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר