חושש מהפסד?

מנהל שכירי החרב של פוטין: "בלי נשק נסוג והחזית תקרוס"

יבגני פריגוז'ין, מפקד כח וגנר, קרא אתמול לרוסיה לספק לו נשק נוסף כשלטענתו בלי הנשק העמדה הרוסית בעיר באחמוט צפויה לקרוס ואוקראינה תחזור לשליטה מלאה באיזור (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: כח וגנר)

מפקד כח וגנר יבגני פריגוז'ין פרסם הלילה סטון בו קרא למוסקבה להורות על אספקת נשק נוספת לכח שכירי החרב שלו, זאת בניסיון להמשיך במסע כיבוש העיר באחמוט.

בחודשים האחרונים מנסה הכח לכבוש את העיר, כשרבים מוצאים את מותם במהלך המלחמה על העיר החשובה.

"אם וגנר יאלץ לסוג עכשיו כל החזית תקרוס" התריע בנאום וידאו שפורסם על ידי אנשי כח שכירי החרב שפועל באוקראינה.

יצויין כי בחודשים האחרונים בצבא הרוסי כועסים על כח וגנר ועל התנהלותו, כשבכירים בצבא הרוסי לא אוהבים שכח שכירי החרב "גונב את ההצגה".

עוד אמר פריגוז'ין כי "לעת עתה אנחנו מנסים להבין את הסיבה, האם אי אספקת הנשק שביקשנו נובעת מבירוקרטיה רגילה או בגידה", זאת בעקיצה כלפי הצבא הרוסי שאולי מנסה למנוע ממנו נשק.

יצויין כי בעוד פריגוז'ין טוען כי כח וגנר הצליח להקיף את העיר באחמוט, באוקראינה מכחישים כי העיר מוקפת וראש העירייה אומר כי מתנהלים קרבות רחוב בתוך העיר וכי "רוסיה כמעט ולא השאירה מבנה אחד שלם בעיר".

מאוחר יותר היום הופעלו אזעקות בכל רחבי אוקראינה - ממזרח עד מערב, זאת ככל הנראה בשל מתקפה של מל"טים.

במודיעין הבריטי אומרים הבוקר (שני) כי רוסיה ממשיכה לנסות לפצות על אובדן כלי הרכב המשוריינים שלה (כולל טנקים) עם הוצאה של רכבים משנות ה-60. באוקראינה זיהו לאחרונה גרר משוריינים משנת 1954. ברוסיה מנסים לצייד את כלי הרכב הישנים בציוד חדיש כמו ראיית לילה, אבל הכלים הישנים מקשים על רוסיה בקרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר