ביקורת חריגה

בגלל הרפורמה: בכירים אמריקניים לנתניהו; "אל תבוא לפה"

ראש הממשלה נתניהו עדיין לא הוזמן לביקור עם נשיא ארה"ב ביידן. היום נחשף, כי בכירים בממשל האמריקני, ייעצו ללשכת ראש הממשלה לא להגיע, מכיוון שהנשיא ישמיע ביקורת על הרפורמה (חדשות בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ביידן בביקור האחרון שלו בישראל עם נתניהו (צילום: ערוץ כנסת)

ראש הממשלה נתניהו, עדיין לא הוזמן לביקור רשמי בבית הלבן, אצל נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, כפי הנהוג במשך שנים רבות, שראש ממשלה נבחר מוזמן לביקור רשמי בארצות הברית.

על פי הדיווח הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל, נתניהו מנסה ללחוץ את הממשל האמריקני שיזמינו אותו לביקור, אך גורמים בכירים בממשל, ייעצו לו שלא ילחץ.

על פי הדיווח, אותם גורמים הבהירו לנתניהו, כי כל עוד ממשיכים בחקיקת הרפורמה, הוא אפילו לא יקבל הזמנה סימלית לביקור.

הממשל האמריקני אינו שבע רצון בלשון המעטה מהממשלה החדשה, והבכירים העבירו לו מסרים ישירים ואמרו לו, אם הוא יוזמן, הוא יקבל ביקורת פומבית מנשיא ארה"ב כנגד הרפורמה וכנגד הממשלה. "עדיף שנתניהו יישאר בירושלים ולא יגיע לפה, כל עוד ממשיכים בחקיקת הרפורמה", אמרו הבכירים ללשכת נתניהו.

כזכור וכפי שדווח, ביום ראשון האחרון, נתניהו שוחח עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן - נתניהו עדכן את הנשיא ביידן בדבר הפיגוע שאירע בחאוורה, בו נפצע אזרח ישראלי. ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא ביידן שישראל תמשיך לפעול בכל מקום נגד המחבלים ואדריכלי הטרור.

השיחה התמקדה באיום האיראני והרחבת מעגל השלום. בעניין הרפורמה המשפטית, ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא ביידן שישראל הייתה ותהיה דמוקרטיה חזקה ותוססת.

ראש הממשלה נתניהו הודה לנשיא ביידן למחויבות שלו לביטחון ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר