מוסקבה: צעיר יהודי ניסה למנוע קטטה, ונרצח

בערב שבת נרצח במוסקבה צעיר יהודי, יעקב מאנאשערשווילי, בן 26, המשתייך לקהילה היהודית הגרוזינית במוסקבה, לאחר שנקלע לקטטה בין שתי קבוצות של צעירים קווקזים לא יהודים. יעקב ניסה למנוע מהמתקוטטים לצאת משליטה, אך שתי הקבוצות פרקו עליו את זעמם ואחד מהם ירה בו מטווח קצר. למשטרת מוסקבה אין קצה חוט, הלוויתו תתקיים היום בהשתתפות רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר

יעקב מאנאשערשווילי ז"ל (צילום: כיכר השבת)

בערב שבת נרצח במוסקבה צעיר יהודי, המשתייך לקהילה היהודית הגרוזינית במוסקבה, לאחר שנקלע לקטטה בין שתי קבוצות של צעירים קווקזים לא יהודים.

הבחור, יעקב מאנאשערשווילי, בן 26, ניסה להרגיע את הניצים המתקוטטים ולמנוע את המשך הקטטה בטרם תצא משליטה. אך שתי הקבוצות, הוצאו עליו את זעמם ואחד מהם ירה בו מטווח קר.

הרוצחים נמלטו מהמקום ולמשטרת מוסקבה אין קצה חוט. המפקד הראשי של משטרת מוסקבה מר קולוקולצעב מסר לראשי הקהילה היהודית, כי לא מדובר באירוע על רקע אנטישמי, והוא באופן אישי מטפל בתיק הזה, כשהוא מאמין שבימים הקרובים יעלו על עקבות הרוצחים.

הנרצח, יעקב בן מרדכי מאנאשערשווילי, בן 26, משתייך למשפחה גרוזינית מסורתית שאף שימש כמדריך בבית חב"ד בשכונת חמובניקי במוסקבה, בקרבת מגורי משפחת הנרצח.

ההלוויה תיערך היום (ראשון), מבית הספר היהודי 'ליפמן', שם למד בנערותו, לעבר בית החיים 'סאלטיקובקה', בהשתתפות רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר.

צוות זק"א - רוסיה, מסייע בכל המקרה המצער ועומד בקשר עם כל הגורמים הרלוונטים בעיר בכדי להביא את הצעיר לקבורה על-פי ההלכה ובכבוד הראוי.

הנרצח בהנחת תפילין בהיכל ביהכ"נ המרכזי "מארינה רושצ'ה" במוסקבה (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר