העוצמה שבמדע

הטבע מתחדש כל יום, גם לכם מגיע!

באישור בד"צ העדה"ח • אומרים שהקרבה לטבע מבריאה, אבל בעידן המודרני לא לכולנו יש גישה לטבע בכל פעם שאנחנו זקוקים להבראה והרגשה טובה. בסופהרב הבינו את זה כבר מזמן ומזה כ-20 שנה דואגים לקרב את הטבע אליכם ומבקשים להעניק לכם את כח ההתחדשות של הטבע, התחדשות שתתרום לאיכות חיים שהיא הרבה מעבר לטוב ביותר, איכות החיים של סופהרב (בריאות)

חברה ישראלית הפועלת בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ומצליחה להיות מוכרת בכל העולם (צילום: שאטרסטוק | יח"צ)

הטוב שבטבע, העוצמה שבמדע

סופהרב, יצרנית תוספי הבריאות הגדולה בישראל, הייתה מראשוני המותגים הישראליים שזרעו את הזרעים הראשונים למיצוי הקשר בין כוחות הריפוי המופלאים של הטבע ובין עוצמות הפיתוח והמחקר של המדע. כבר יותר מ-20 שנה החיבור הנפלא בין טבע ומדע, מניב מגוון של תוספי תזונה ייחודיים ואיכותיים. בסופהרב טובי המדענים חוקרים את הטבע מכל זווית, לומדים את דרכי הריפוי וההבראה הטמונים בו וממצים אותם במפעל "כחול לבן" המתהדר ב- 6000 מ"ר של טכנולוגיות מתקדמות ביותר ופועל תחת בקרות איכות קפדניות.

איתן מרקוביץ', מנכ"ל חברת סופהרב: "אנחנו מייחסים חשיבות רבה לפטנטיות של הרכיבים שאנחנו מציעים בתוספים שאנחנו מייצרים ולאחריות שלנו על מה שהצרכנים מקבלים. כל אחד מהמוצרים שלנו נבדק ונחקר בקפידה, תהליכי הייצור מפוקחים, אנחנו מבצעים ניסויים ועושים הכל אין-האוס, הכל מקומי, ועל כך גם גאוותנו, אנחנו חברה ישראלית הפועלת בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ומצליחה להיות מוכרת בכל העולם."

עד שנחיה בעולם מושלם, סופהרב כאן כדי להשלים את החסר (שאטרסטוק | יח"צ)

כשסופהרב לצדכם תמיד תרגישו טוב יותר

בעולם מושלם, היינו צורכים את אוצרות הטבע היישר מהמקור, היינו אוכלים יותר פירות, ירקות, חלבונים ומקפידים על שתיית מים מרובה. עד שנחיה בעולם מושלם, סופהרב כאן כדי להשלים את החסר.

ליין תוספי התזונה של סופהרב רחב ומגוון ובנוי כך שיוכל ללוות אתכם על ציר החיים מילדות ועד בגרות, ולהעניק לכם את הביטחון והרוגע החיוניים כל כך לבריאות טובה. סופהרב יוצרת עבורכם מעטפת חזקה וטבעית של הגנה, חיזוק והעצמה התורמים לתחושת חיוניות, עוצמה ורעננות שידחפו אתכם קדימה!

יש לכם את הביטחון שבחרתם נכון

בסופהרב לוקחים את הבריאות שלכם ברצינות! צוותי מחקר ופיתוח בוחנים כל העת חומרים מיוחדים במעבדות אנליטיות ומיקרוביולוגיות, מתעדכנים במחקרים אחרונים וסוקרים מגמות בשוק.

סופהרב מפתחים ומייצרים מעל 200 תוספי תזונה בפורמטים שונים - טבליות, כמוסות, נוזלים ואבקות בסטנדרט של תקני ייצור GMP קפדניים ומחמירים. כמו כן, מרבית מוצרי סופהרב מתהדרים בכשרות בד״ץ העדה החרדית. ההקפדה על כל פרט מבטיחה שחומרי הגלם עומדים בתקנים, נקיים מחיידקים ומחומרים משמרים, ומאפשרים לכם לצרוך רק את הטוב ביותר שיש לטבע ולמדע להציע.

סופהרב מפתחים ומייצרים מעל 200 תוספי תזונה בפורמטים שונים (שאטרסטוק | יח"צ)

כמובילה בתחומה, סופהרב לא נחה לרגע ומקפידה להציג בפניכם תמיד את המילה האחרונה בתחום. ממש כמו שהטבע המתחדש, סופהרב מתחדשת במוצרים, רכיבים וכעת גם בנראות מרהיבה וחדשה

טבעי שנכיר אתכם מקרוב

בסופהרב חיים את הצרכנים הישראלים, מפתחים ומייצרים עבור השוק הישראלי בהתאמה מושלמת לאורח החיים המקומי. השיח עם הצרכנים הוא עקרון מנחה עבור החברה אשר מקפידה על מענה לשאלות פרטניות, ייעוץ והפעלת קו הדרכה מקצועי עם נטורופתים ואנשי מקצוע נוספים מהשורה הראשונה.

משנים את עולם תוספי התזונה בכל יום מחדש

עם ניסיון של מעל 20 שנה סופהרב ממשיכה להצעיד את עולם תוספי התזונה למחוזות חדשים.

פטנט עולמי בבלעדיות סופהרב, פרי פיתוח ומחקר של מעל 5 שנים (שאטרסטוק | יח"צ)

בדיוק כמו בטבע, המתחדש מצד אחד, אך שומר על עקביות והתמדה, לחברת סופהרב חשוב שתוכלו להתמיד באורח החיים הבריא ובדאגה לבריאותכם באופן יום יומי.

זו הסיבה שבחברה פיתחו לראשונה בעולם את סדרת תוספי התזונה החדשנית, TUB IN GUM המושקת בימים אלו. מדובר בפטנט עולמי בבלעדיות סופהרב, פרי פיתוח ומחקר של מעל 5 שנים. הסדרה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לשים טבליה לעיסה בציפוי גומי לעיסה פטנטי. הסדרה המאפשרת ליהנות מאותם רכיבים פעילים, באותה אפקטיביות אך בחוויה נוחה, פשוטה וטעימה המקלה על ההתמדה בנטילת תוסף התזונה!

לייעוץ והדרכה 2535*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר