עיניים כחולות

רוצים לשנות את צבע העיניים שלכם לכחול? זאת השיטה

רבים מאיתנו היו שמחים לזכות בצבע עיניים כחול, האם ניתן לשנות את הצבע של העיניים? אלו השיטות הקיימות בשוק, אבל אל תגידו שלא הזהרנו אתכם מהסיכון (בריאות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

איזה צבע עיניים הכי יפה? כולנו יכולים לאהוב את עיני השקד החומות, את עיניי הדבש הכתמתמות ואף את העיניים החומות עם המבט העמוק והחודר, אך כמעט אף אחד מאתנו לא יתנגד לקבל עיניים בצבע תכלת, כחול או טורקיז עוצר נשימה. האם אפשר לשנות את צבע העיניים, והאם בקרוב נוכל לעשות את זה?

אז כמובן שאם תרצו תוכלו לרכוש עדשות מגע בעלות צבע בהיר, ולבחור בדיוק מושלם את העיניים שאתם רוצים לקבל, אך בעולם הרפואה מתגלגלים סכומים אדירים של כסף על טיפולי יופי, וזריקות הרזיה כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ואף ניתוחי הלייזר מתבצעים במחירים שכמעט כל אחד יכול לשלם, אז, האם נוכל לשנות את צבע העיניים שלנו ולזכות בעיניים בעלות גוון יפה יותר?

בעולם הרפואה מתבצעים שני סוגים של הליכים שיסייעו לכם לשנות את צבע העיניים. ההליך הראשון הוא הליך של "עדשות מגע קבועות", כשחברות כמו 'ברייט-אוקולר' מבצעות ניתוחים שבמהלכם הם מכניסים לעין שתל צבעוני - מעין עדשות מגע קבועות, שצבועות בצבע שתוכלו לבחור.

אולם בניגוד להליך של עדשות מגע קבועות, מנסות חברות רבות לשנות את הצבע מהשורש, ולייצר עיניים תכולות 'טבעיות'. כיצד עושים את זה? אם נרצה להסביר את כל הסיפור הזה במילה אחת חשוב שנכיר את החומר הבא: 'מלנין'.

מלנין הוא פיגמנט הנמצא בעין, והוא מעין שכבה דקה שמכסה את העין בצבע כהה, כשמתחת לפיגמנט קיימת השכבה הבהירה - בעלת צבע אפור/כחול. במהלך ניתוחי לייזר חדשניים ניתן להפריד בין המלנין לקשתית, כשבתוך כמה שבועות העין מעצמה משילה את המלנין ומשאירה את הצבע החבוי מאחורי המלנין - הכחול-אפור.

וכאן תרשו לנו לאכזב אתכם מעט: גם אם התלהבתם מהרעיון ואתם בדרך להרים טלפון לאחת מהחברות המטפלות בהסרת משקפיים בלייזר - כנראה שלא תצליחו לזכות בניתוח הנכסף. הניתוח עדיין יקר מאד, ויש אנשים שהתעוורו במהלך הניתוח. אבל תרשו לנו לנחם אתכם - סיכוי סביר שהילד שלכם כבר יוכל להחליף את צבע העיניים לכחול בהליך שגרתי ולא מסוכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר