"מדיניות אנטישמית"

חברת התעופה לא הסכימה להטיס ישראלית ותפצה אותה

מ. בלומנטל רצתה לטוס מלונדון לבנגקוק, אך 'כווית איירווייז' סירבה למכור לה את הכרטיס בגלל שהיא מחזיקה בדרכון ישראלי • בלומנטל פוצתה ב'סכום נכבד' (תעופה, תיירות)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
מטוס 'כווית' נוחת בנמל התעופה הת'רו (צילום: shutterstock)

מ. בלומנטל, ישראלית שתבעה את חברת התעופה 'כווית איירווייז' לאחר שהופלתה בניסיון לרכוש כרטיס טיסה, ופוצתה על ידי החברה, כך דווח ב-Jewish News הבריטי.

בלומנטל ניגשה לדלפק החברה בנמל התעופה הבינלאומי הת'רו בלונדון, וביקשה לרכוש כרטיס טיסה לבנגקוק. תהליך הרכישה התקדם כרגיל, עד שגילה העובד כי לבלומנטל דרכון ישראלי. "מחזיקי דרכון ישראלי אינם מורשים לטוס בכווית איירוויז", טען, וביטל את הרכישה.

בלומנטל החליטה לתבוע את החברה על אפלייה על רקע גזעני. בסיוע משפטנים מקבוצת המתנדבים 'עורכי דין בריטיים למען ישראל', הצליחה לקבל 'סכום נכבד' כפיצוי מחברת התעופה, שלא הסכימה גם לאחר מכן להודות באשמה.

נמל התעופה הת'רו בלונדון (צילום: שאטרסטוק)

עו"ד בצוות שייצג את הנוסעת, הסביר ש"כווית איירווייז מחוייבת כעת לשים סוף למדיניותה הבלתי חוקית, או לסיים לחלוטין את שירותי התעופה שלה מבריטניה".

בלומנטל עצמה סיפרה כי "זה נורא, שמבודדים אותך, שאומרים לך שאסור לך לעשות משהו בגלל מי שאתה. כשמישהו אמר לי שהוא ממלא הנחיות, ושזה הכלל – זה גרם לי לתחושה קשה, עמוק בפנים. בעיניי, מדובר במדיניות אנטישמית, להחרים את המדינה היהודית היחידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר