מרהיב

אלו המקומות הכי מרהיבים לטיול בסתיו

אחרי החגים כבר כאן ורבים מאיתנו לוטשים עיניים לקראת טיולים שקטים ברחבי העולם. 'כיכר' עם רשימה של המקומות הכי מרהיבים ברחבי הגלובוס שלא תרצו לפספס (תיירות)

איציק אברהם | כיכר השבת |
(צילום: בוקינג)

חובבי טבע רבים יוצאים בימים אלו לחו"ל לאתר את טיולי הסתיו הטובים ביותר. על פי מחקר של חברת 'בוקינג' - יותר מ-80 אחוזים מהמטיילים ברחבי העולם חושבים כי לטבע ישנה משמעות לבחירת היעד הבא. 'כיכר' מגיש רשימה של המקומות עם הטבע הכי מרהיב שיש.

• סן קרלוס, ארגנטינה

העיר המרהיבה סן קרלוס שבארגנטינה נמצאת באיזור פטגוניה - וטיילים רבים רואים במקום נקודת מוצא לטיולי אגמים שנמצאים בסביבת העיר.

ביקור בעיר בתקופת הסתיו מאפשר לחוות ולהינות מהנוף הציורי במקום, עם פלטת צבעים קסומה של גווני ירוק, צהוב, כתום ואדום.

• נורת' קונווי, ארה"ב

מקום נוסף עליו ממליצים מאוד הוא טיול ב'נורת' קונווי-North Conway'. מדובר בעיירת נופש מקסימה, המתחבאת בין ההרים ליער.

בחברת בוקינג טוענים כי אל המקום נוהרים המונים בכדי לראות ולהתפעל מצבעי הסתיו שבאים לידי ביטוי בצורה מאוד דומיננטית בעיירה. עוד ממליצים לטייל במקום בתקופה הזו, ועד לסוף חודש חשוון (אוקטובר).

בנוסף ניתן לטייל במקום ולמשל לנסוע לאורך הנופים, שייט בסירה או אפילו עם אומגה, למי שאוהבים הרפתקאות.

• אמסטרדם, הולנד

כמעט ואין אדם שלא יודע כי אמסטרדם נחשבת לאחת הערים הירוקות והמרהיבות בעולם. בימי הסתיו רחובות העיר התיירותית נצבעים בצבעי אדום צהוב וכתום - הצבעים שכל כך מזוהים עם העונה.

• פריז, צרפת

לאלו שכבר קבעו טיס לעיר התיירותית, וגם לאלו שלא, נמליץ לראות את העיר היפה נצבעת בצבע זהוב מעלי השלכת שמשמשים כרגע לארכיטקטורה הכל כך מוכרת ואהובה בעיר.

• קזיק, בריטניה

אחד הדברים שהכי מסמלים את הסתיו בעבורי זהו קול הקאנצ'יות הזו של הדריכה על עלי השלכת. אז אם אתם מכורים באמת לרעש הכל כך נעים לשמיעה, אתם יותר ממוזמנים לנסוע אל 'קזיק', עיר שוק מיוחדת שנמצאת בצפון אנגליה.

בקזיק תוכלו לראות בתקופה הקרובה את התהליך שהעלים הולכים והופכים מירוקים לזהובים עד שנושרים על גבי הקרקע. הנוף של קזיק מגיע לשיאו בסתיו, כשההרים והיערות לובשים את הגוונים העזים ביותר שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר