טיפ לטיסה זולה

טסים לחו"ל? הטריק שיחסוך לכם הרבה כסף

אם אתם מהנוסעים שלא מדקדקים במחירי הטיסות הכתבה הזו לא קשורה אליכם, אבל אם אתם מהישראלים ששונאים לצאת פראיירים, הטריק הבא יחסוך לכם 5% מהטיסה (תיירות)

איציק אברהם | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מחירי הטיסות ממריאים, ובעונה הזו תתקשו למצוא דילים של טיסות במחירי רצפה, אך למרות זאת אם תשתמשו בשיטה הבאה גם אם תשלמו את המחיר המלא - לפחות תדעו שלא יצאתם פראיירים ושילמתם את המחיר הזול ביותר שיכולתם להשיג.

את האתרים שמציעים דילים שווים אתם בוודאי מכירים. מדובר כמובן במנועי חיפוש אינטרנטיים שעוזרים לכם לאתר טיסות זולות ברחבי העולם, כשלפעמים בשל מקומות שהתפנו ברגע האחרון תוכלו לרכוש כמה כרטיסים לטיסה ספציפית במחיר מגוחך, אולם לחובבי ההנחות - המסע עדיין לא תם.

אתרו את הטיסה שאתם רוצים לעלות עליה, רשמו על דף את מספר הטיסה, מועד הטיסה ואת שאר הפרטים שיסייעו לכם למצוא שוב את הטיסה, וכנסו ישירות לאתר של חברת התעופה שהציעה את הטיסה. לדוגמה: אם מצאתם באחד מהאתרים שמסייעים למצוא דילים זולים טיסה אטרקטיבית של חברת התעופה Ryanair, היכנסו ישירות לאתר של חברת Ryanair ונסו לאתר את הטיסה הזולה שאותה מצאתם, כשלרוב המחיר יהיה זול בכ-5% לפחות.

האם זה מוסרי, והאם זה הוגן להשתמש בשירותים של חברה שמסייעת לכם למצוא טיסה זולה מבלי לשלם לה את אחוזי הרווח? על השאלה הזו תצטרכו לענות בעצמכם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר