תיעוד מפעים

צולל עם כרישים ואוכל טונה | אוהד הנווד במסע ימי במלדיבים

אוהד הנווד יצא אל המלדיביים - יעד באוקיינוס ההודי עם השוניות הכי יפות בעולם וחזר עם תובנות מעוד מקום עוצר נשימה | הוא תיעד את הצלילה לצד הכרישים וגם את הנוף התת-ימי המדהים (תיירות)

(צילומים: מאור בניזרי)

אוהד הנווד חזר עם תובנות מעוד מקום עוצר נשימה - ולא, לא בגלל שהוא צלל שם עם כרישים אלא בעיקר בגלל הנוף התת ימי המדהים. טוב, גם בגלל הכרישים.

>> למגזין המלא - כנסו כאן <<

במענה לשאלה על סכנת הכרישים אומר אוהד הנווד כי "כמעט ואין תקיפות כריש בכדור הארץ, התקיפות כמעט ולא קורות. היחידות שקורות - אם עצבנו אותו או נגעו בו...".

בהמשך אמר כי מקרה של תקיפה יכול לקרות גם כתוצאה מכך "שמאכילים אותם ואז הכריש מקשר בין האדם לאוכל".

"אם לא תעשה את הדברים האלה - נגיעה או האכלה הוא לא יעשה לך כלום", מדגיש אוהד. "מעבר לזה זו חיה מאוד יפה, יש לה מלתעות. צללתי עם כרישים באורך של 4-5 מטר".

אל הטיול יצא אוהד יחד עם חוקרת ימית ומשלחת של באדי דייברס, טיול הרפתקני שמסתכם ב-9 ימים; "המלדיביים הוא יעד באוקיינוס ההודי עם השוניות הכי יפות בעולם, מהיפות ביותר", מתאר אוהד. "שם למעשה מגיעים זרמים מאוד חזקים שמושכים אליהם את הדגים הקטנים ובעקבותיהם את הדגים הקטנים כמו כרישים. מה שמוביל לחופי מים טורקיז יפהפיים לצד בעלי החיים הייחודיים".

בהמשך סיפר על דגי ענק בשם מנטות - לא מנטה. "מנטות, הדג השטוח הענק שהוא יכול להגיע לחמישה מטר רוחב".

עוד תיאר כי "המלדיביים זה המקום הטוב ביותר לראות אותו. זאת חופשת הצלילה המשתלמת ביותר. יש הרבה זנים של כרישים שאין בהרבה יעדי צלילה - אתה כל הזמן מפליג משונית לשונית.

"התחושה הזו לרדת למים לצלול ואז לדבר עם החברה אחרי הצלילה - אוכל אוכל טוב. אחרי זה בערב יש הרצאות על בעלי החיים. זאת חוויה של צוללים".

בהמשך סיפר כי לטיול הצטרף גם זוג חרדי שעשה התאמות; "חוויה של הפלגה, זה אינטימי מבחינת האוכל בעיקר טונה טרייה שדגו באותו היום, אפשר לארגן אוכל ברמה גבוהה, היה גם זוג חרדי שעשה את ההתאמות שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר