הייתם קונים?

מבצע חריג: טיסות חופשי חודשי ב400 דולר

חברת לואו קוסט אמריקנית הודיעה על מבצע חריג: שלמו 399 דולר וטוסו כפי יכולתם למשך חודש שלם • וכמה יעלה לכם לטוס במשך שנה שלימה ללא הגבלה? (חדשות תיירות)

(צילום: שאטרסטוק)

חברת 'פרונטיר איירליינס' האמריקנית הודיעה על מבצע חריג לקיץ: שלמו 399 דולר, וטוסו במשך חודש שלם ללא הגבלה. החברה מפעילה טיסות בכמה ערים בארה"ב, קנדה ומרכז אמריקה. המבצע שיחל ב-2 במאי יאפשר לכם לטוס ככל יכולתכם, אך למרות זאת תידרשו להזמין כרטיסים מראש: במקרה של טיסה פנימית תידרשו לתפוס מקום יום לפני, ובנסיעה בין מדינות תידרשו להזמין כרטיס מהחברה עשרה ימים מראש.

חברת 'פרונטיר איירליינס' הגבילה את המבצע הייחודי עד 30 בספטמבר, כשבענף התעופה עוקבים אחרי המבצע בסקרנות, תוך ניסיון לענות על השאלה האם מדובר בתחילתו של טרנד חדש שצפוי להתרחב לחברות לואו קוסט נוספות - שעשויות להציע לאנשים לטוס בתדירות גבוהה יותר ולשלם על כך מחיר אחיד.

למקרה שתהיתם, תוכלו גם לרכוש מנוי שנתי במסגרת מבצע הטיסות של החברה במחיר של 999 דולר, מחיר שבהחלט יכול לקרוץ לתיירים מושבעים שיוכלו לעבור ממדינה למדינה ביבשת האמריקנית. ולתיירים הישראלים לא נותר אלא לצפות שהמבצע האטרקטיבי יגיע גם לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר