עוד חור בכיס

חו"ל בפסח? השנה זה יעלה הרבה יותר

מחירי הנופש בחו"ל צפויים לזנק, והמחיר של חג הפסח בחו"ל צפוי לעלות באלפי שקלים • זאת הסיבה שהמחירים יזנקו, ואיפה המקום שדווקא עכשיו שווה לבקר בו? (תיירות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חג הפסח נחלק ל-2: יש את האנשים שלעולם לא יצליחו להבין איך אפשר לחגוג את חג הפסח בחו"ל. "החג הזה כל כך משפחתי, ומסמל את הגאולה ממצרים והעלייה לארץ. הגענו לארץ כדי לחגוג את פסח בחו"ל"? הם יהיו מזועזעים מעצם הרעיון.

לעומתם, יש לא מעט אנשים שרואים בחופשה במלון בחו"ל תחושת חירות מושלמת. במקום להיכנס לחג עם מטלית הניגוב וכאבי הגב המוכרים, הם נועלים את הבית לפסח, מוכרים לגוי, מנקים ברמה בסיסית בלבד וחוגגים באווירה יוקרתית של חופש.

אם אתם לא מהמכורים לרעיון של פסח בחו"ל, כנראה שהשנה זה יעלה לכם ביוקר. השקל הישראלי נשחק מאד בתקופה האחרונה, והדולר כבש שיאים חדשים אליהם שלא הכרנו בשלושת השנים האחרונות. משכך - תשלמו הרבה יותר עבור הטיסות, המלון, וכלל הרכישות שתרכשו בחו"ל.

האם זה משמעותי? אם מצאתם דיל משתלם במדינה אירופאית קרובה של כמה מאות דולרים, זה כנראה לא ישפיע בצורה דרסטית. אולם כמשדובר בחופשה יוקרתית של כמה אלפי דולרים, הפער באחוזים יורגש היטב בארנק.

ואם במקרה אתם גרים בחו"ל וחולמים לבקר בארץ הקודש - זאת בדיוק ההזדמנות שלכם. המחיר שתשלמו בתקופה הקרובה יהיה כנראה מהזולים שהיו בשנים האחרונות, כשהכסף שתביאו לארץ יהיה כנראה זול במיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר