ב'דן הייאט'

כך הפתיעו הבחורים במלונית את החבר המאורס

במלונית הקורונה 'דן הייאט' בירושלים, בה שוהים תלמידי ישיבות שהיו בהן התפרצות קורונה, הפתיעו הערב הבחורים את חברם המאורס שנדבק אף הוא בקורונה • צפו (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הבחורים במלונית (צילום: א.ש)

התפרצות ה'קורונה' בעולם הישיבות: מספר ישיבות חוו במהלך השבוע האחרון התפרצות קורונה וזאת לאחר שחזרו מחופשת החנוכה - והבדיקות התעכבו, הבחורים הנמצאים במלון 'דן הייאט', בהר הצופים בירושלים, הפתיעו את חברם המאורס.

מדובר על יותר ממאה וחמישים בחורים, ממיטב הישיבות הירושלמיות כדוגמת; 'חברון' ו'דרך חכמה', שבשל ההדבקה עברו למלונית קורונה.

במהלך הערב (חמישי), נערכה הרקדה במלונית והחברים החליטו להפתיע את אחד החברים, לקול צלילי שירת 'עוד ישמע' והרמתו על הכתפיים.

אחד הבחורים שהיה במקום, מספר ל'כיכר השבת': "אולי בתיעוד זה לא נראה כך, אך זה היה מחזה מרגש ומיוחד שהעלה לחתן הטרי את המורל כאשר ראה איך כולם משתתפים איתו ביחד בשמחתו".

כזכור, השבוע דווח לראשונה ב'כיכר השבת', כי בישיבת 'קול יעקב' בשכונת בית וגן ובישיבת 'דרך חכמה' (סילבר) בשכונת הר נוף, וכן בישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה. הייתה הדבקה שנגרמה עקב עיכוב הבדיקות בישיבות.

בישיבת 'דרך חכמה', ששמרה על ההנחיות ועל הקפסולות, היה בשבוע שעבר בחור שסבל מתסמינים מובהקים של הנגיף ושוחרר לביתו.

אחד הבחורים בישיבה סיפר ל'כיכר השבת': "חזרנו אחרי חופשת חנוכה וכמו תמיד, כל הבחורים ביצעו בדיקה, אך הבדיקות התעכבו ובחור אחד שהיה חולה הספיק להדביק מספר רב של בחורים".

גם בישיבת 'קול יעקב' הסיפור דומה ושם יש קרוב ל-70 נדבקים. אחד הבחורים בישיבה מספר ל'כיכר השבת': "ברוך השם עברנו עד עכשיו יותר מעשרה חודשים ללא חולה אחד בישיבה, כרגע יש עשרות בחורים חולים".

לדבריו, "חזרנו אחרי חופשת חנוכה והבדיקות שעשינו התמהמו במשך קרוב לשבוע, למרות השמירה האדוקה, לבחורים נמאס וחלק מהקפסולות החלו להתערבב, כך נוצר הדבקה המונית וזאת רק בשל עיכוב הבדיקות".

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', ההתפרצות הראשונה בהיכלי הישיבות, החלה בתחילת השבוע בישיבת חברון, שם התגלו יותר ממאה בחורים שנדבקו בנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר