מרהיב • צפו

לתוך הלילה: חרדיים ודתיים רקדו יחד במלונית

מיטב בחורי ישיבות חרדיים לצד טובי עולם הישיבות הדתיים לאומיים, ערכו אמש ריקודים משותפים לתוך הלילה, "כדי להרבות את המאחד מהמפריד", כך סיפר אחד הבחורים (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ריקוד הבחורים במלונית (צילום: אלחנן פ.)

לאחר הוויכוח האידאולוגי שהתקיים בשבוע שעבר במלונית הקורונה 'גרנד קורט' בירושלים, שבעקבות כך, אסרו גדולי ישראל את המלוניות לבחורי ישיבות, אמש (שני) נערכה הרקדה - חרדים לצד דתיים.

"היה מחזה מרהיב ומאחד", פותח אחד הבחורים את השיחה עם 'כיכר השבת', "אנו הבחורים מרגישים מאוד טוב אחד בקרבתו של השני ולא מרגישים את המפריד - אלא רק את מה שמאחד בינינו - שזו התורה הקדושה".

"לאחר המכתב של גדולי ישראל, החל פולמוס בין הבחורים ומטבע הדברים, כדרכם של בחורים, בסוף מצאנו מה טוב בכל אחד ולכן הריקודים המשותפים, היו מרגשים מאוד".

כזכור, בשבוע שעבר יצאו גדולי ישראל במכתב, בו הם אסרו לבחורים ללכת למלוניות, אחד העסקנים, שהיה הגורם שהביא לגדולי ישראל את הבעיות במלוניות סיפר ל'כיכר השבת': כי "עיקר הקצף של גדולי ישראל, היה על 'הסימפוזיון' שנערך בין הבחורים החרדים לדת"לים ופורסם בהרחבה ב'כיכר השבת'".

"זה דבר הכי חמור מבחינת גדולי ישראל", הוסיף העסקן ואמר: "הערעור על ההשקפה והכנסת דעות פסולות - זה דבר שעוד לא היה", מסכם אותו עסקן.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר