באישור המפקד החדש

אחרי ציפייה ארוכה: ריקודים במלונית • צפו

המפקד החדש במלונית הקורונה, התפעל מהמשמעת של בחורי הישיבות, בשונה ממלונות אחרים - שם יש הפרות, והחליט לאשר להם, מלווה מלכה עם תזמורת וכנר • צפו (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הריקודים במלונית הקורונה (צילום: אלי אבר)

לאחר שלל בירוקרטיות ומינוי מפקד חדש למלונית הקורונה 'גרנד קורט', המיועדת לבחורי ישיבות, נערך במוצאי שבת האחרון מופע מוזיקאלי לבחורים.

מלונית הקורונה 'גרנד קורט' בירושלים, נמצאת בסמוך לישיבת מיר - על כביש 1 - כל המלון שייך לבחורי ישיבות חרדיים לצד דתיים לאומיים.

הבחורים, נהנים מתנאים טובים; הכוללים בית מדרש מרווח, אוכל טוב וחדרים מרווחים, וישנה אווירה של ישיבה - עם אחדות בין כלל המגזרים.

אחד הבחורים, מספר ל'כיכר השבת': "כבר תקופה ארוכה, רצינו להביא מוזיקה ולשמוח, אחרי סדר יום קפדני, אך נתקלנו בקשיים מצד מפקדי המלון שהערימו עלינו קשיים בירוקרטיים".

"בימים האחרונים", מוסיף הבחור, "מונה מפקד חדש למלון רס"ן מתן סבר - ומאז הכל התהפך לטובה, והאישור למלווה מלכה המוזיקאלי יצא לדרך".

הבחור מוסיף לספר: "מפקד המלון, ציין לשבח את בחורי הישיבות אשר ממושמעים ומצייתים להנהלת החמ"ל במקום, וגורמים להתפעלות כל אנשי הצוות במקום, בפרט כאשר בשאר המלונות שבו נמצאים אנשים מכלל הציבור שאינו דתי או חרדי, מתנהלים הפרות סדר יומיומיות עם החולים, וההתנהלות שם קשה ביותר, כמו"כ ציין את הנימוס והדרך ארץ של הבחורים, שגורמים לקידוש השם גדול".

יצוין, כי האישור התקבל לאחר שהרב מאיר אקער העומד בראש ארגון 'המשמחים', הנודע גם בזכות כובעו השני כקמב"ץ ארגון זק"א, טרח עד שהמטרה הושגה - לשמח את בחורי הישיבות חולי הקורונה. על הקלידים היה מוישי שרמן והכנר ישראל נורמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר