מתרומות ומענקים!

בפחות מ-24 שעות: גויסו 3.25 מיליון שקל

קמפיין "קמחא דפסחא" העולמי שהושק אתמול מכה גלים בעולם היהודי • כמה ארגונים ועמותות נמצאים בקמפיין ואיך הצליחו להגיע לסכום המטורף בזמן הקצר? (פרסום ושיווק)

כל דכפין, עשרות ארגונים - מקום אחד. (צילום: שאטרסטוק)

קמפיין "קמחא דפסחא" העולמי שהושק אתמול עושה גלים בכל רחבי העולם היהודי. במסגרת הקמפיין בו משתתפים יותר מ-150 ארגונים ועמותות, נרתמים רבבות מכל העולם ותורמים סלי מזון למשפחות נזקקות לקראת הפסח.

הקמפיין הינו יוזמה של חברת צ'רידי - החלוצה בתחום גיוס התרומות מההמונים והמובילה את עולם התרומות בעשור האחרון בעולם כולו. בנוסף לפלטפורמה המקצועית העומדת לרשות הארגונים ללא עלות והקמפיין השיווקי הרחב, נרתמו תורמי "קרן צ'רידי" להגדלת התרומות שאוספים הארגונים.

"מטרת העל של הקמפיין פשוטה מאוד: לאסוף הרבה יותר תרומות, מהרבה יותר משתתפים, ולעזור להרבה יותר משפחות ויחידים נזקקים לחגוג את הפסח בשמחה וברווח. לצורך כך נרתמו פילנתרופים ידועים, המוסיפים תרומות לארגונים השונים מעבר למה שייאסף מהקהל הרחב" מספרים בחברת צ'רידי.

הקמפיין הושק לפני פחות מיום ועד עתה כבר נאסף סכום של יותר מ-3,000,000 שקלים שנתרמו ע"י קרוב ל-4,000 תורמים. קרן צ'רידי כבר חילקה לארגונים מענקים בשווי של קרוב ל-200,000 שקלים והמספרים עולים ללא הפסקה.

זו ההזדמנות שלכם לשמח עוד משפחה בחג ולמלא את שולחנה בכל טוב. תרמו עכשיו בעין יפה ויחד נדאג לכל דכפין.

היכנסו עכשיו לעמוד הקמפיין הראשי ובחרו את הארגון שאליו תרצו להעביר את התרומה - או העבירו תרומה שתתחלק בין כלל הארגונים

לכניסה לתרומת קמחא דפסחא לחצו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר