הטרגדיה בחתונה

בשורות טובות: החתן החרדי שב לתפקוד מלא

החתן החרדי שנפצע באורח קשה בחתונה שלו, לפני מספר חודשים, שב בחסדי שמיים, בסוף השבוע האחרון לתפקוד מלא • ביום שישי פורסם תיעוד, שהוא קם על רגליו וצועד (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הטרגדיה בחתונה. ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

בשורות טובות: החתן החרדי איתי חיים (בן אהובה) חמאני, שנפצע קשה לפני כשלושה חודשים לאחר שנפל מגובה במהלך חתונתו - חזר להכרה ותפקוד באופן מלא.

ל'כיכר השבת' נודע, כי החתן שאושפז במצב קשה בבית החולים 'תל השומר' והתעורר לאחרונה ואף תקשר עם בני משפחתו והרופאים, בסוף השבוע האחרון הוא קם על רגליו וצעד במסדרונות בית החולים כשהוא בהכרה מלאה.

"מדובר בנס משמיים", סיפרה הכלה בהתרגשות, "אני בהלם של ממש שהוא התחיל ללכת על הרגליים, זה מעל לדרך הטבע וכנגד כל הסיכויים. הוא יצטרך לעבור עוד סדרת טיפולים של שיקום. תודה לעל עם ישראל שהתפללו על בעלי". המשפחה העדיפה שלא לפרסם את התיעוד מבית החולים ורוצה לשמור על פרטיותה.

כזכור, לפני כשלושה חודשים החתן איתי חיים (בן אהובה) חמאני, בן ה-34, נפגע במהלך חתונתו בעיר מודיעין, לאחר שרקד על שולחן שהורם בידי חבריו ונפל מגובה רב, הוא נפצע קשה בראשו, הוא אושפז כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה בבית החולים 'תל השומר' שם הרופאים נלחמים על חייו כל העת - כאמור לאחרונה הוא התעורר והחל לתקשר עם בני משפחתו והרופאים ובסוף השבוע האחרון קם על רגליו וצעד במסדרונות בית החולים כשהוא בהכרה מלאה.

בעקבות המקרה המצער בחתונה, אתר 'כיכר השבת' יצא במיזם בו עשרות זמרים חרדים מובילים התחייבו להפסיק את השירה באירוע - ברגע שהחתן או הכלה יעלו על שולחן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר