114 ימי היעדרות | צפו

"מאוחדים סביב מוישי"; הרבנים הראשיים חיזקו את ההורים

עם ישראל עוקב בדאגה אחר החיפושים אחרי מוישי קלינרמן ממודיעין עילית • ההורים עלו להתייעץ ולהתברך מפי הרבנים הראשיים • בחורי ישיבות ערכו תפילות במירון | תיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
נועדו אצל הראש"ל (צילום: ללא קרדיט)

114 ימים חלפו מאז הפעם האחרונה בה נראה הנער החרדי מוישי קליינרמן סביב הר מירון, ועדיין אין קצה חוט בידי המשפחה או המשטרה - שיוביל למציאתו.

ההורים המודאגים, עלו היום (שני) לירושלים, כדי לפגוש את הרבנים הראשיים לישראל, במשרדים שברחוב ירמיהו בכניסה לעיר ירושלים.

בפגישה שערכו ההורים עם הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף, הם קיבלו ממנו ספר עם הקדשה חמה ולאחר מכן, אמר הראש"ל להורים: "תדעו שכל עם ישראל נמצא מאחוריכם".

"חרדים, דתיים וחילונים, כולם מאוחדים סביב מוישי", אמר הראש"ל, "אני מחזק אתכם שתצליחו לעבור את התקופה הקשה הזאת בקלות ובשמחה".

לאחר שהתעודדו במשרדו של הראש"ל, חצו ההורים את המסדרון ונכנסו לחדרו של הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, שחיזק ועודד אותם, והביע תקווה שמוישי ימצא בקרוב.

התפילה במירון על מוישי

בתוך כך, תלמידי הישיבה לצעירים "אורחות יהודה" בעיר אלעד, עלו אמש למירון, לפקוד את ציונו של הרשב"י, למעמד סיום מסכת שנלמדה בישיבה.

את מעמד הסיום הקדישו בני הישיבה לזכותו של הנער מושי קליינרמן שנעדר כבר למעלה ממאה ימים ולהצלחת הוריו. בני הישיבה ערכו תפילה מיוחדת בראשותו של ראש הישיבה הגר"י ניימן ורבני הישיבה ולאחמ"כ נערך מעמד הסיום.

בדברים שנשא ראש הישיבה אמר "בחור שהיה מאנשי מירון אברהם משה בן גיטל קליינרמן מקרית ספר שנעלם לפני יותר ממאה ימים ומחפשים אותו, כולם מתפללים לשלומו, כל כלל ישראל מתאחד בתפילה שבע"ה יחזור בריא ושלם ואת הסיום נעשה לזכותו ולזכות ההורים שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר