"מרגיש מעולה"

ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין צפוי להשתחרר מבית החולים

חסדי שמיים: ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, הנושק לגיל 100, ומאושפז מיום חמישי האחרון בבית החולים, צפוי להשתחרר בקרוב • כך התנהל רה"י בבית החולים (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ראש הישיבה ביציאה מ'מעייני הישועה' | ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, לא חש בטוב ביום חמישי האחרון, ולאחר תפילת שחרית ובעצת רופאיו, הוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, ראש הישיבה החלים, והוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים מבית החולים.

עם ישראל עקב בדאגה אחר אשפוזו של ראש הישיבה בן ה-99, כאשר ראש הממשלה לשעבר נתניהו ובכירים נוספים, התקשרו לחבר הכנסת גפני, כדי להתעניין בשלומו של ראש הישיבה.

במהלך השבת האחרונה, נערך מניין מצומצם בחדרו של ראש הישיבה, ובני המשפחה אף סעדו עמו את סעודות השבת. בשבת בבוקר, נערכה שמחת הברית לנינו של רה"י, נכד לחתנו הגר"א גרבוז, מראשי ישיבת אורחות תורה ורה"י שימש כסנדק בברית.

בני הבית מספרים, כי מצבו של ראש הישיבה מעולה, והוא מנהל סדר יום רגיל לגמרי מהבית חולים, כולל שיעורים, שאלות, התייעצויות, ברכות, ותפילות עם מניין - עם בחורים מישיבת פוניבז'.

על פי בני הבית, ראש הישיבה צפוי להשתחרר ככל הנראה מחר, רופאי בית החולים 'מעייני הישועה', מקיימים כל העת בדיקות, זאת כדי לנסות להבין מה גרם לכאבים ולחולשה של ראש הישיבה - ולהבין איך פותרים את הבעיה שלא תחזור שוב,

על פי הרופאים, במידה וראש הישיבה לא ישוחרר מחר, זה לא בגלל מצב בריאותי לא טוב, אלא שהרופאים מעוניינים להמשיך מעקב ולהבין את המצב שלו לעומק יותר טוב.

הציבור נקרא להתפלל ולקרוע שערי שמיים לרפואתו של ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון בן מרים לרפואה שלמה.

יצוין, כי כפי שדווח הבוקר ב'כיכר השבת', ביום שלישי, יערכו ב'דגל התורה' כינוס ענק לכל נציגי המפלגה, במלאות עשור לפטירת מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, כאשר יש צד שבאותו כינוס יוכרז על ריצה עצמאית של 'דגל התורה', על פי ההערכה, ראש הישיבה לא יוכל להשתתף בכינוס וזאת בשל מצבו הרפואי.

כזכור, וכפי שדווח לפני למעלה משבוע ימים ב'כיכר השבת', ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין אובחן כחיובי לנגיף הקורונה.

מביתו של ראש הישיבה נמסר, כי הרב אדלשטיין חש בטוב וכי סדרי היום מתנהלים כרגיל. את השיעורים יומיים ימסור בימים הקרובים בביתו.

זו לא הפעם הראשונה שבה מאומת ראש הישיבה כחולה בנגיף. בתחילת חודש שבט האחרון נדבק בקורונה וחומו עלה. מאז פרוץ המגיפה, נשמר ראש הישיבה ונזהר ביותר, ותמיד שהה מאחורי מחיצה בעת שנפגש עם אנשים, ובנוסף הקפידו מאוד שכל בני הבית ישהו במחיצתו - עם מסיכה.

ראש הישיבה חוסן בארבעה חיסונים, ואף קרא לציבור לצאת ולהתחסן - מבוגרים וילדים - "ובזכות ההשתדלות נזכה להמשיך את שגרת הלימוד בעזרת ה'", אמר ראש הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר