אנחת רווחה

בעקבות 'כיכר': בית הספר לבנות ברכסים לא ייפתח ממול הישיבה

לאחר הפרסום ב'כיכר', על הקמת בית ספר לבנות מול הישיבה הגדולה ברכסים, הפוליטיקאים החליטו להתערב, ודרשו מראש המועצה להתנצל ולחזור בו מהקמת בית ספר לבנות ממול הישיבה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ישיבת רכסים (צילום: יעקב נחומי ויעקב כהן)

לאחר סערת הפרסום אתמול (שני) ב'כיכר השבת', על כך שראש מועצת רכסים דן כהן, הציב מבנים יבילים המיועדים לבית ספר לבנות ממול הישיבה ברכסים, הוא חזר בו, ולעת עתה השטח יישאר ריק.

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', בישיבת רכסים תכננו לצאת אמש להפגנה סוערת ממול מועצת היישוב רכסים, בעקבות הזלזול בראש הישיבה הגרא"צ סופר וחוסר ההתחשבות בתלמידי הישיבה.

לאחר הפרסום ב'כיכר', יו"ר ש"ס אריה דרעי נכנס לתמונה, התקשר לראש הישיבה והתחייב שהשטח מול הישיבה יישאר ריק ולא יוקם במקום בית ספר לבנות.

דרעי יצר קשר עם נציגו ראש העיר ודרש ממנו לבצע את ההתחייבות שלו ואף ביקש ממנו ללכת ולהתנצל בפני ראש הישיבה הרב אליהו ציון סופר, ראש המועצה הסכים ובכך למעשה התייתרה ההפגנה המיותרת ובהוראת ראש הישיבה היא בוטלה ברגע האחרון.

כזכור, גורם בהנהלת הישיבה סיפר אתמול ל'כיכר השבת': "לפני מספר שבועות התוועדנו לראשונה לרעיון של העירייה להציב לנו קרוואנים בהם ילמדו בנות בכיתות ז' ח', ראש הישיבה (שמתאושש בימים אלו ממחלתו. ח"ב), הגאון רבי אליהו ציון סופר, התנגד נחרצות להצבת קרוואנים - בשל פגיעה ברוחניות של הבחורים".

"ראש הישיבה", מספר אותו גורם, "פנה מספר פעמים לראש המועצה מטעם ש"ס, דן כהן, אך האחרון החליט לזלזל באחד מחשובי ראשי הישיבות בארץ, והוא לא ענה לו ולא התייחס כלל למה שכתב.

"ניסינו ללחוץ מכל מיני כיוונים, כדי לבטל את רוע הגזירה, אך ראש המועצה הש"סניק, שרוב הבחורים בישיבה להזכירך, מצביעים ש"ס, שם פס, לא ענה ולא התייחס. הבוקר, ללא כל הודעה מוקדמת, הגיעו אנשי המועצה והציבו בשטח ממול הישיבה את הקרוואנים שישמשו את הבנות".

ראש המועצה דן כהן, אמר בשיחה עם 'כיכר השבת', כי הוא ניסה לדבר עם הנהלת הישיבה אך אלו דחו אותו עם תירוצים של מבחנים לתלמידים לקראת השנה הבאה ועוד, ולכן לא נותרה לו ברירה אלא להציב את הקרוואנים ממול הישיבה, כעת כאמור נדמה שהסאגה שאפפה את רכסים - מסתיימת ברוח טובה, לאחר ששני הצדדים התרצו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר