רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: קשיים בכלי תקשורת גדול | קרבות אימים ב'דגל התורה' | מאחורי הקלעים של חתונת נכדת משה גפני | הח"כ שלקח טרמפ את בן ראש הישיבה | הפוסק בקניות בשוק הבוכרים | רכב השטח החדש של מקלב | הנכד שנפגש עם בכירי השלטון | יקי אדמקר מבשל אייטם | הדואט המפתיע של יניב בן משיח | ההופעות של אברהם פריד | העידוד למשה נוסבאום| חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': כלי תקשורת שהוקם בקול רעש גדול נאלץ לאחרונה לאחר בתשלומי המשכורות. 'זופניק' מקווה שהמשבר לא יתעצם ויתרבו הפרסומות.

שבוע סוער בגזרת 'דגל התורה', שהגיע לשיאו במכתב בביטאון הבית על הראש של היושב ראש משה גפני משל ימי העצניקים השולטים על העיתון, חזרו. ל'זופניק' נודע כי המתקפה בביטאון הגיע בתיאום של ההנהגה הרוחנית, או לפחות מהבית הקדוש - "לשכת הגזית", כמו שקוראים לזה. מה קרה? הסיבה הרשמית היא החיבוק לשמאלנים, הסיבה הלא רשמית - "סוג של משבר ביחסים בין היו"ר לבני הבית", רמז אחד מבכירי ה'דגלאים' באוזנו של 'זופניק' ולא יסף. האם מעמדו של גפני מתערער בעקבות ההנהגה החדשה? ימים יגידו.

עד כמה העסק מתוח? הנה סיפור: הח"כ היחידי מ'דגל התורה' שהוזמן לשבע ברכות לנכדת היו"ר משה גפני – בזמן הגעתו של בנימין נתניהו היה ח"כ אורי מקלב, לו ידידות ארוכה ורבת שנים עם גפני. נתניהו, שמכיר את היחסים, החמיא למקלב ואף ביקש להיעזר בו כמי שמכיר את משפחת נתניהו עוד משכונת רחביה בירושלים, שיעיד כי למשפחתו קרבה רבת שנים למסורת ישראל.

והנה עוד סיפור: יועץ התקשורת ירח טוקר, רשמית הדובר לשעבר אך המזוהה ביותר עם ח"כ משה גפני הפגיש בשולי השבע ברכות את הנכד ר' יענקי קנייבסקי עם בנימין נתניהו. 'זופניק' ששהה בסמוך האזין ברוב קשב להערצתו של נתניהו למרן שר התורה זצוק"ל שמרגיש יום יום את חסרונו, גם בהנהגה. נ.ב. לחיצת יד מרשימה נראתה גם בין יענקי קנייבסקי לשר הביטחון בני גנץ.

המתקפה ב'יתד' נגד גפני הגיעה אחרי המתקפה מהשכנים הספרדים, שזעמו על הכבוד שרחשו ראשי הקואליציה למשה גפני ונתלו בריקודה הלא יציב של מרב מיכאלי. מי שנחלץ להגנתו של גפני הם – הפתעה! - לא אנשי לשכתו אלא דווקא יהודה מנדלוביץ דוברו של ח"כ אורי מקלב, שהטור שפרסם ב'כיכר השבת' זכה לשבחים מצדו של יו"ר המפלגה. האם נראה שינויים בלשכת היו"ר? 'זופניק' ימשיך לעקוב ובנתיים יתעסק בחיתוך תמונות.

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף מוסר שיעור בהלכה בבית הכנסת פארק אווניו של הקהילה החלאבית בעיירה דיל בניו ג'רזי.

הרב ישראל אדלשטיין, בנו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין נתקע השבוע עם רכבו בעיר בני ברק, מי שסייע לו והסיע אותו למקום חפצו היה חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד' שחלף במקום במקרה.

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן תפסנו ברגע של שיחה והתייעצות עם הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, כשהוא אף זוכה לקבל את ספרו החדש של הרב.

את הרב יצחק דוד גרוסמן ראינו גם נושא דברים בפני עובדי הקרן למורשת הכותל בהשתתפות רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ.

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים בציבור הספרדי, בקניות בשוק הבוכרים בירושלים.

(צילום: יוסי א.צ)

יצחק גולדקנופף מנהל רשת 'בית יעקב' והמועמד הנוכחי לכנסת הבאה מטעם חסידות גור ויועצו מוטי בבצ'יק לצד בכירי אנשי התקשורת במגזר החרדי: חיים אילוז, ישראל כהן, מני חדד ואבי בלומנטל - בשמחת הברית לבנו של איש התקשורת יענקי קצבורג.

רגע לפני כניסתו לריאיון באולפני 'כיכר השבת' שעורר סערה עוד בטרם פורסם במלואו, תפס 'זופניק' את יצחק גולדקנופף מעיין בריאיון שלו לעיתון 'משפחה' ונהנה למרות שהוא עורר פחות הדים.

השבוע, ביקר ח"כ אורי מקלב במטעי הדרום שם שוחח עם חקלאים ושמע סיפורים מרגשים על ההתמודדות בשמיטה. ל'זופניק' נודע כי בטרם יצא המסע לדרכו, התארגנו בלשכת הח"כ על רכב שטח מיוחד, טויוטה לנד קרוזר חדישה.

ברחובות ירושלים ראינו סוד שיח מעניין בין איש התקשורת יצחק פלדמן, אברומי לינשה מ'כיכר השבת' ויועץ התקשורת שמעון ברייטקופף.

(צילום: דודי פלוג)

והנה קצת מאחורי הקלעים של שמחת ה'שבע ברכות' לנכדת ח"כ משה גפני, בהשתתפות בנימין נתניהו ובני גנץ, שם תפסנו את הבן אליהו גפני בתמונה עם טופז לוק, יועצו של נתניהו - שהוזמן אישית על-ידי ח"כ משה גפני לשמחה, כשנכדו של ח"כ גפני מצליח להשתחל לתמונה המחויכת.

אחרי הסערה שנוצרה בעקבות הריקוד המפורסם בחתונה, ראינו את הפרשן החרדי ישראל כהן מראה לשרה מרב מיכאלי במכשירו את הרעש ברשתות החברתיות, 'זופניק' מזהה שהדברים לא עוררו תבהלה.

ירח טוקר שמלווה כעשור גם את הלשכה של הרב דוד לאו לצד לשכת ח"כ משה גפני, נצפה בסוד שיח עם השניים בשבע ברכות המתוקשר עם נתניהו.

במהלך השמחה ראינו את הפרשן ישראל כהן, טופז לוק ונבו כץ יועצי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ובכירי לשכת יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני - בריקוד רכבת, שנתקעה באמצע הדרך.

מי אמר שיש משבר? ביציאה מהשמחה, תפסנו את הפרשן ישראל כהן בתמונה עם בכירי לשכת נתניהו, בראשות היועץ טופז לוק, נבו כץ וחני בליוויס ומקורב הבית ברשב"ם בנצי רוטנברג.

'זופניק' שביקר השבוע במלון 'רמדה' בירושלים נקלע לפגישה בלתי שגרתית שהתקיימה במקום, בין העיתונאי קובי אריאלי וח"כ אורי מקלב. האם הם עסקו בפתרונות למשבר ב'דגל התורה'?

עוד בטרם הוכרע כי 'דגל' ו'אגודה' ירוצו יחד, ידוע שאת התקציב והקמפיין - הם ינהלו בנפרד למען הרבות פרנסה ליהודים כשרים. 'זופניק' תפס את אחד מרגעי המו"מ בין מאיר פרוש ואורי מקלב כאשר בתווך הגזבר של 'דגל התורה' משה שיפמן.

יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר נצפה השבוע קונה כיפה חדשה ברחבת ציון רבי שמעון בר יוחאי במירון. הצבע הנבחר לא השתנה, הלבן נשאר.

חבר הכנסת לשעבר איתן כבל נצפה אורח כאחד האדם בחתונה חרדית במודיעין עילית.

(צילום: איתמר קירשבוים)

את זקן השבט יצחק נחשוני השואף לחנך דורות חדשים של עיתונאים ראינו השבוע חוגג בשמחת השבע ברכות לנכדת ר' יצחק שפירא.

(תיעוד: רשת הנקודה)

והנה הפרשן הבכיר של 'חדשות 12' עמית סגל בקניות לשבת בשוק מחנה יהודה.

(צילום: יוסי א.צ)

בלעדי ב'זופניק': איש התקשורת יקי אדמקר מ'וואלה' נצפה השבוע במשרדי איש העסקים שלום קטנוב בבני ברק, מבשל את האייטם על סירוב ראש הממשלה יאיר לפיד להגיע לחתונת נכדתו של יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני בשל סידורי אבטחה.

שלומי גיל דובר עיריית ביתר עילית בריקוד עם הבוס הגדול ראש העיר מאיר רובינשטיין בשמחת החתונה לבנו.

אוחח: את סגן ראש עיריית ירושלים מ'דגל התורה' ישראל קלרמן ואיש התקשורת הבכיר יוסי אליטוב ראינו במהלך קניות לכבוד שבת קודש.

(צילום: א. ה.)

לקראת הילולת ה'אור החיים' הקדוש ראינו את בכירי משטרת ישראל בישיבת היערכות עם המפיק דודי עזריאלי.

בבית העלמין בהר הזיתים בירושלים, נצפו יו"ר הנהלת מועצת בתי העלמין צוריאל פורת יחד אנשי המשטרה, מד"א ואנשי ההפקה בסיור לקראת הילולת ה'אור החיים'.

מתנדבי 'בלב אחד' שהגיעו השבוע לשמח חולים בבית החולים 'תל השומר' - פגשו את הרב הראשי הרב דוד לאו ואביו הרב ישראל מאיר לאו שביקשו להמשיך להעתיר בתפילה עבור רעייתו של הרב הראשי - הרבנית פיגא ציפורה בת הדסה המאושפזת בבית החולים.

את המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו ראינו יחד עם יהודה אייזנברג נאמן ביתם של גדולי ישראל, משמשים בקודש את הגאון רבי ברוך דב פוברסקי ראש ישיבת פוניבז' וחבר המועצת של 'דגל' - בכניסה לחתונת נכדתו של יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני.

(צילום: נתן נידאם)

עוד מאחורי הקלעים בחתונת גפני - הרב יוסף אפרתי חבר ועדת הרבנים של 'דגל התורה' נכנס כאחד האדם לאירוע; יעקב מורגנבסר מלווה את יו"ר הכנסת מיקי לוי; חבר הכנסת לשעבר יעקב ליצמן בכניסה כאחד הח"כים; וחבר הכנסת דוד ביטן מבכירי 'הליכוד' ברכבו ביציאה מהאירוע.

(צילום: נתן נידאם)

כוכב הרשת והזמר שוקי סלומון השוהה בשבוע האחרון בסבב הופעות בארצות הברית, הגיע לביקור בקהילה היהודית במיאמי שם ערכו לו קבלת פנים יוצאת דופן עם כוורות של זיקוקים.

מגיש הטלוויזיה והשדרן מנחם טוקר נצפה בתפילה בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: יחיאל צפר)

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו והזמר עמירן דביר, מחויכים מתמיד בשמחת החתונה לבתו של הרב בנימין אטיאס הרב הראשי הספרדי של פתח תקווה.

(צילום: עמי שאלתיאל)

בסיום ריאיון של הזמר אהרון רזאל לתוכנית 'המבקר' ב'כיכר השבת' בהגשת נתנאל לייפר, רזאל ניצל כמה דקות למנוחה קצרה לאחר עומס אירועים בשבוע האחרון.

(צילום: אברומי לינשה)

אותו אהרון רזאל והזמר אביתר בנאי הופיעו השבוע באירוע במעונו של נשיא המדינה יצחק הרצוג, זמן קצר לפני האירוע התיישבו ללמוד חברותא.

את המוזיקאי ואיש העסקים דדי גראוכר ראינו בסוד שיח מוזיקלי עם המוזיקאים יואלי ורולי דיקמן באירוע פרטי.

(צילום: שרוליק רוזנברג)

פינת הנוסטלגיה: גדול הזמר מרדכי בן דוד בדואט עם הזמרים ארי היל ושלוימי מאיר איפרגן שהוציאו לאחרונה דואט משותף - בשמחת בר מצווה לפני שנים רבות לבנו של המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן - 'הרנטגן'.

(צילום: אלי אביב)

בחתונה שנערכה בשיקגו ראינו הזמרים אוהד מושקוביץ וקובי ברומר מרגשים בחופה כשעל הניהול המוזיקלי הופקד אהרל'ה נחשוני עם תזמורת מורחבת.

(תיעוד: רשת הנקודה)

לאחר שהופיע בחתונה חרדית עד השעות הקטנות של הלילה - הזמר קובי ברומר נצפה מזמין אוכל ברמת גן.

(צילום: נתי שולמן)

הפתעה: הזמר יניב בן משיח שיתף השבוע תיעוד לקראת דואט שיצא מיד לאחר תשעה באב, עם הזמר איציק שמלי חברו הטוב.

‏במהלך חתונה יוקרתית שנערכה השבוע למשפחת אנשי עסקים, ראינו מעריצים חרדים לא מוותרים על סלפי עם הזמר אברהם פריד שכבש את הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה.

והנה הזמרים אברהם פריד וישראל אדלר בליווי מקהלת 'נשמה' ואמן הקלידים צביקי רובין בשמחת שבע בגן אירועים בהרי ירושלים.

(צילום: מוישי ביכלר)

אברהם פריד השוהה בארץ לסבב הופעות ואירועים פרטיים - הופיע גם עם הזמר אריק דביר ומקהלת 'נרננה', בחתונת בתו של איש העסקים אלעזר אופק.

(צילום: מוישי ביכלר)

הזמר והיוצר מיילך קאהן שמתחתן היום עם הינדא גריימן, ערך בשבת האחרונה שבת חתן (אופרוף) עם חבריו בירושלים; 'זופניק' עם התיעוד ממעמד ההבדלה המוזיקלית שכללה זריקת מגבות על ראש החתן כנהוג.

(צילום: חיים שפירא)

הזמר פיני איינהורן מתחדש בבוק חדש ומרענן עם תמונות מקצועיות בסטודיו בתל אביב לרגל ההופעות והאלבום שבדרך.

(צילום: נתי בדש יח"צ)

רק בריאות: הזמר והיוצר יוני זיגלבוים (יוני Z) שנפצע בתאונת דרכים ברומא וניצל בנס, התחיל מסע שיקום בשעה טובה.

הזמר אלי הרצליך נצפה בברכה והתייעצות במעונו של הרב שלמה יהודה בארי 'הינוקא'.

הזמרים נמואל הרוש וישי לפידות בליווי תזמורתו של דני אבידני, מקפיצים בשמחת בר המצווה לבנו של המפיק החב"די שלום טויטו למרגלות בניין 770 בכפר חב"ד.

(צילום: משה הולצמן וחיים טויטו)

הזמר והיוצר שולי רנד נפגש השבוע עם האסיר לשעבר יונתן פולארד וסיפר:ומי "לפני כמעט 30 שנה היתה לי הזכות לשחק את הדמות של יונתן פולארד בהצגה שעלתה בקאמרי. הזכות להשמיע את הקול של היהודי הגדול הזה שמסר את נפשו למען עם ישראל. השבוע בהופעה שהיתה לי בירושלים נפגשנו לראשונה. שמחתי לראות אותו בריא ושלם בירושלים עיר הקודש לאחר כל כך הרבה שנים של סבל". 'זופניק' דומע.

במלון 'דיוויד אינטרקונטיננטל' בתל אביב נערכה שמחת בר מצווה לבנו של ישראל רייסנר מנכ"ל 'שתילים'; על החלק המוזיקלי הופקדו: יואלי דיקמן עם התזמורת הסימפונית הישראלית, זאנוויל ויינברגר, שלוימי גרטנר ומקהלת 'מלכות'.

(הפקה: אלי שכטר ולייבי אמזל 'אבסולוט הפקות')

הרב שמואל נידאם והפייטנים משה לוק, שמעון סיבוני וישראל איבגי נצפו בטרקלין vip של 'אלעל' בנתב"ג בדרכם לאירוע יוקרתי בפריז.

ברחובות בני ברק ראינו את הדיין הרב ציון באורון והרב דוד אוחיון יו"ר ועד רבני ישראל והרב הראשי לאלפי מנשה, יחד עם איש העסקים משה בן משה המקורב לגדולי ישראל, בדרך לפגישה חשאית עם הרב שלמה מחפוד ראש בד"צ 'יורה דעה', ל'זופניק' נודע כי הפגישה עסקה בנוגע למפץ כשרותי של בשר ברחבי העולם.

המפיק גדי ויטמן התברך השבוע מפי חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין העניק תעודת כבוד לנער יעקב לוק על זכייתו באליפות הארץ באגרוף תאילנדי - לצידו מנהל מחלקת נוער אלדד אשורי ויואב גולדשטיין מנהל מרכז נוער המחלים מפציעה ברגלו אחרי שנפצע בעת פעילות ספורטיבית עם בני נוער.

את איש סודם וחביבם של גדולי ישראל, רבי יוחנן דבדה ראינו בלימוד עם ראש אבות בתי הדין בירושלים הרב אליהו אברג'ל בחדר לימודו בשכונת בקעה.

(צילום: שרוליק ברמן)

ברכת מזל טוב ליו"ר ש"ס אריה דרעי לרגל שמחת בת המצווה לנכדה, בת לחתנו רוני דהן מהנהלת 'רשת החינוך'. באירוע המצומצם שנערך באזור העיר בית שמש השתתפו רק בני המשפחה.

ברכת מזל טוב לרב חיים הורביץ רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב לרגל הולדת שתי נכדות שהפכו אותו לסבא מאושר.

ברכת מזל טוב לגדול הזמר היהודי אברהם פריד לרגל אירוסי בנו מנדל פרידמן (פריד) עם הכלה שיינא גולדהירש ממלבורן שבאוסטרליה.

יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד ראינו בתדרוך במהלך תרגיל חירום של פיקוד העורף בעיר החרדית.

(צילום: יצחק בוסו)

תחת אבטחה כבדה התקיים השבוע במלון 'קינג דיוויד' בירושלים אירוע חגיגות לעצמאות ארצות הברית של השגרירות בישראל, בהשתתפות בכירי המדינה ואנשי ממשל. החרדי היחיד שהוזמן לאירוע המתוקשר היה חבר מועצת קרית יערים שוקי דויטש, שנעמד לתמונה עם השגריר בישראל תומאס ריצ'רד ניידס ונשיא המדינה יצחק הרצוג.

שגריר איטליה בישראל סרג'ו ברבנטי, יו"ר וועד הידידים של 'רחשי לב' אבנר גולדנברג והמנכ"ל שימי גשייד מברכים את הילדים החולים ב'תל השומר' שהמריאו למחנה הקיץ באיטליה.

(צילום: דניאל אדרי)

אחרי שחשף כי אובחן עם ניוון שרירים נצפה כתב המשטרה הבכיר משה נוסבאום זוכה לחיזוק מרב הסלבס מרדכי חסידים באולפני 'ערוץ 12'. מהצד נראה מגיש הטלוויזיה עודד בן עמי מחויך מתמיד.

הידוענים, פאר טסי, מושיקו מור, דורון ביטון ובכירי עולם הספורט בערב חיזוק ודברי תורה עם מזכה הרבים הרב ניצן ראובן ראש מוסדות 'אהבת שלום' בחצר ביתו של הכדורגלן עומר אצילי באור עקיבא שערך סעודת הודיה על ההצלחה במשחקי הכדורגל בעונה האחרונה.

(צילום: יצחק ראובן)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר