רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: כשנתניהו חשב שהגיע ל"אולם" | השחקן יוסף סיקוראל במסר לגולשי 'כיכר' | הרבנים הראשיים במסעות בחו"ל | הריקוד הסוער של משה גפני | מה אמר גולדקנופף לדנה וייס? | איך היה הקפה של דרעי? | איפה ראינו את ליצמן השבוע? | היועץ האסטרטגי שביקר בחוות קנאביס | ישי לפידות במגלשה | למה יוסי גרין לא הצביע? | עקיבא מרגש ומשמח חולים | הפרשת החלה של העיתונאית הבכירה | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': בנימין נתניהו, ראש הממשלה הבא, השתתף השבוע בשבע ברכות שערך יו"ר 'יהדות התורה', הח"כ המיועד יצחק גולדקנופף, בביתו שבמתחם שנלר בבירה. לאחר שהתיישב, נתניהו, שהתפעל מהמקום, שאל את גולדקנופף: "מה זה האולם הזה?", והלה מיהר להשיב: "זה לא אולם, זה הבית שלי".

'זופניק' שם את ידו גם על תיעוד מהכניסה האלגנטית של בנימין נתניהו לאירוע כשהוא מלווה במוטי בבצ'יק.

השחקן החרדי יוסף סיקוראל צולם השבוע לפינת 'עובר ושב' עם אברומי לינשה וכשנשאל מה יש לו לומר לגולשי 'כיכר השבת', השיב בהומור אופייני: "תזהרו בסיבוב כשאתם גולשים, לא ליפול..."

במוצאי שבת ראינו את חבר המועצת הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, מבכירי ההנהגה הרוחנית של 'דגל התורה', מגיע לשאת תפילה בקברה של רחל אמנו ע"ה.

(צילום: שן צילום)

בציון הרבי מחב"ד בניו יורק, ראינו השבוע את הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, בתפילה מעומק הלב, בהמשך ראינו אותו כאחד האדם ממתין לטיסה בשדה התעופה.

את הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף ראינו בדרכו לשיעור בקהילה היהודית בשכונת גולדרס גרין בלונדון כשהוא מלווה באיש התקשורת שלמה קוק והעסקן בני רוזנבוים מלונדון. למחרת, עשה הראשל"צ את דרכו לתפילת שחרית בטירת מלך אנגליה בווינדזור, כשהוא מלווה שוב באיש התקשורת שלמה קוק.

ביום שישי ראינו את הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר, מסתובב בשוק מחנה יהודה בירושלים ומעודד בעלי עסקים לסגור מוקדם בעקבות שעון חורף.

(צילום: א.ד)

מחוץ למשרדי 'כיכר השבת', ראינו את בכירי האתר, העורך חיים אילוז, הפרשן והמגיש ישי כהן והעורך חנני ברייטקופף, בסוד שיח שרפי קודש.

בכניסה לבניין משרדים בירושלים תפס 'זופניק' את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם חבר-הכנסת (השר, בקרוב?) מיכאל מלכיאלי.

(צילום: אשר רוט)

רגע לפני הריאיון ב'אולפני כיכר' ראינו את חה"כ לעתיד עמיחי אליהו בשיחה עם ישי כהן. יקבלו את משרד הדתות?

(צילום: אשר רוט)

באזכרה לרב כהנא, ראינו את צלמנו חיים גולדברג ממתין בסבלנות של צלמים לבואו של יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר.

(צילום: אשר רוט)

את מגיש 'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת' משה מנס ראינו מרחם על בעלי חיים ודואג אפילו לחתולה. 'זופניק' מסתפק בפינת הצרחנות.

(צילום: אשר רוט)

את אותו משה מנס, תפסנו עם המפיק הגדול, אשר רוט, בשיחת אוטובוס מעמיקה עם איש התקשורת, המשורר נדב הלפרין מ'כאן חדשות'.

(צילום: ידידיה כהן)

בחתונת בנו של יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד ראינו את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה בסוד שיח עם סגן וממלא מקום ראש העיר ויו"ר ש"ס בעיר יהודה בוטבול, מהצד נראה ראש העיר ישראל פרוש מנסה לקרוא את שיח השפתיים של השניים.

לקראת חצות חבריו של החתן מהישיבה פצחו ב'זיץ' עם הזמר מנדי וייס, 'זופניק' ראה בזה חיבור מעניין של המשפחה התימנית למוזיקה החסידית.

(צילום: איציק בן יחיאל)

עם תום שיעורו של המגיד הנודע רבי ברוך רוזנבלום בבית הכנסת במעלות תרשיחא, הרב עדיאל בוארון פתח באמירת תהילים עם הרב והמשתתפים, לרפואת רעייתו של המגיד המאושפזת במצב קשה בבית חולים.

בחתונה לבתו של הרב אביתר עמראני ראינו את כוכב הרשת שוקי סלומון בריקוד סוער עם יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני בעקבות ניצחון הימין בבחירות. על המוזיקה: אבי מן ואשר גבאי.

(צילום: פנחס בן נאים)

אותו אשר גבאי, ניגן השבוע בחתונה באולמי 'הדודאים' בבני ברק, אל במהלך האירוע הבחין בערבי שמתנהג בצורה חשודה ולא תקינה. הוא הזעיק כוחות המשטרה וסייע להם לתפוס אותו.

אלפי תלמידים צעדו בכאב אחר מיטתו של המשגיח הצדיק רבי חיים וואלקין זצ"ל, משגיח ישיבת 'עטרת ישראל' שנים רבות. את עינו החדה של 'זופניק' צדו כמה אישים – זאב פליישמן, היועץ החרדי של בנימין נתניהו, ראש הממשלה הבא, שנצפה גם בסוד שיח עם ראש מוסדות "עטרת שלמה" רבי שלום בער סורוצקין, מהעבר השני ראינו את ישראל אוזן, ראש המטה של יו"ר ש"ס אריה דרעי. ומי שעמד וביכה מרורים את לכתו של המשגיח שהיה האבא הרוחני של בית הכנסת שהקים הוא שמעון ברייטקופף, הפובליציסט ויועצו החרדי של ראש העיר ירושלים משה ליאון.

(צילום: רשת הנקודה)

מאחורי הקלעים ב'ערוץ 13' הפרשן ישראל כהן ואיש השמאל אלדד יניב מנתחים את תוצאות הבחירות אך לבסוף מגיעים למסקנה: "הציבור לא מטומטם".

יו"ר 'יהדות התורה' יצחק גולדקנופף, התארח במוצאי שבת בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12. מאחורי הקלעים תפסנו אותו בשיחה עם מגישת "חדשות סוף השבוע" העיתונאית דנה וייס, שהיה נראה כי השתכנעה מהח"כ המיועד. עמד על המשמר: מוטי בבצ'יק.

רגע מרגש, שנראה כמו חלום בהקיץ, נתפס השבוע סמוך למלון לאונרדו פלאזה בירושלים, שם נערכות פגישות המו"מ עם הליכוד. היה זה כאשר יצאו מהמקום יצחק גולדקנופף ומאיר פרוש, זה מייצג את חסידות גור וזה מייצגם של החסידויות הקטנות. גולדקנופף נעמד לשוחח עם התקשורת, ומשך אליו את פרוש, שיעמוד יחד איתו, שלובי זרוע - כשותפים לכל דבר. פרוש, רווי הקרבות עם נציג חסידות גור הקודם, יענק'ל ליצמן, חייך במבוכה.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כשיו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע לפגישת המשא ומתן עם בנימין נתניהו, שאל אותו חיים גולדברג שלנו "מה תבקשו", והוא השיב: "כוס קפה". כשירד, זכר לספר ש"הקפה היה נהדר". כשנשאל על הממשלה שברך, השיב: "ברוך השם, גן עדן" ול'זופניק' התשובה הזו הזכירה את ידידו לשעבר איווט ליברמן.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בטרם החלו פגישות המו"מ ראינו את יועצי התקשורת אבי בלומנטל ומני חדד דופקים כניסה מרשימה ונבלעים בתוך המלון.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מחוץ למלון ראינו את אלעזר מן, עוזרו הקרוב של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, ממתין לבוס ליד רכב הסקודה.

את השבע ברכות שערך יצחק גולדקנופף לנכדו בביתו, ניצל טופז לוק, יועצו הקרוב של בנימן נתניהו, לסלפי עם מוטי בבצ'יק, יועצו הקרוב של גולדקנופף ואחד החזקים של חסידות גור.

באותו אירוע צחי ברוורמן ראש הסגל של בנימין נתניהו תועד משתמש בטלפון הנייד כאשר גם הקוד של המכשיר - צולם, זמן קצר לפני כן ראה 'זופניק' את זאב פליישמן, יועצו החרדי של נתניהו, לוחש על אוזנו של ברוורמן דבר מה. האם הזהיר אותו שהכל מתועד?

(צילום: שמחה בונם קליין)

"טוב שחזרת אלינו, תדאג לאזרחים, לדת ולמסורת" • כשהפובליציסט שלומי בלוך פגש את ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו בהליכת ספורט של שישי בגן סאקר בירושלים.

(צילם: יעקב דננברג)

בצל המו"מ הקואליציוני ראינו השבוע את השר לשעבר יעקב ליצמן בתפילת מנחה בבית כנסת מקומי בלונדון.

(צילום: שוקי ברנשטיין)

בהילולת רחל אימנו ראינו את חברת הכנסת מאי גולן מ'הליכוד' בתפילה מעומק הלב בציון.

לאחר ההצלחה של ש"ס בבחירות, חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס ערך מפגש על טשולנט עם הפעילים בבת ים, יחד עם ממלא מקום ראש העיר ויו"ר ש"ס המקומי רפאל ברנז ועוזרו מוטי בוסקילה, בנימין אלחרר יו"ר המועצה דתית ופעיל ש"ס אברהם דוגר.

בשמחת החתונה לנכד רבה הספרדי של אלעד הגאון הרב מרדכי מלכא ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' - 'זופניק' לכד שיחה מעניינת בין הסבא המאושר לרב העיר האשכנזי הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן, ראש העיר ישראל פרוש וחבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס.

מחוץ לכינוס המועצת של 'אגודת ישראל' בירושלים ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' יצחק גולדקנופף, עוזרו מוטי בבצ'יק וממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, ממתינים לסיום כינוס האדמו"רים.

בתוך החדר ראה 'זופניק' את הגבאים והמשב"קים של האדמו"ר מבעלזא הרב מיכל פירר והרב שמעון וולף קליין שותים וממתינים לאדמו"ר.

בערב הילולת רחל אימנו, ראינו את הרב יוסף שווינגר מנכ"ל המקומות הקדושים והרב שחר פיירמן מנהל קבר רחל בישיבת היערכות עם עובדי המתחם, מהצד נראה גם פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

(צילום: מיכאל נאמני)

בטרקלין 'המלך דוד' של 'אל-על' ראינו שיחה ערה של הרב יעקב קנייבסקי שטס לראשונה לארה"ב עם שבתי מרקוביץ ויעקב גרוסברד, המשב"ק של הגרב"מ אזרחי. מהצד ראינו את הפרשן הבכיר נדב אייל מ'חדשות 13' בשיחת טלפון חשובה.

את היועץ האסטרטגי אליהו ארנד ראה 'זופניק' מסייר בחוות קנאביס במרכז הארץ כאשר המקום מאובטח בכלבי שמירה, ומאבטחים רבים. 'זופניק' ניסה לברר את מטרת הסיור אך ללא הצלחה.

מחוץ לאולמי 'וגשל' בבני ברק, אחרי הברית לבנו של אליהו ארנד נצפו העסקן רפאל מאיר עם המפיק משה הלפרין ואיש התקשורת יבגני זרובינסקי.

את איש היח"צ הגוראי פנחס פלינקר ראה 'זופניק' מתברך מהאדמו"ר מבעלזא במעון קודשו.

(צילום: זאבי גרין)

אחרי לילה טרוט שינה באולפני הבחירות, נצפו צמד המגישים משה גלסנר ועו"ד אבי בלום ברחובות וינה. גלסנר העלה לרשת תמונה עם האשטג: "איפה מרטין?" - לקראת טקס החילופין ככל הנראה בין אריה דרעי לאביגדור ליברמן במשרד האוצר, ואלדד יניב התגייס לסייע בחיפושים. 'זופניק' יעקוב ויעדכן בשבוע הבא האם 'התכשיט' אותר בשלום ומה שלומם של המגישים שמשחקים באש.

את העיתונאי אריה ארליך מעיתון 'משפחה' ראינו שקוע ומהורהר במכוניתו בביתר עילית.

לאחר יום שידורים ב'כאן 11' - איש התקשורת מיכאל שמש יצא עם חברים לאכול במסעדה ירושלמית.

(צילום: יוסי א. צ.)

מומחה הכשרות הפופולרי הרב יוסף דורפמן נצפה עושה את דרכו בהודו על כלי תחבורה שונים ומשונים.

אלון נוריאל, דוברו של יו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר, עבר דירה מבית שמש לירושלים בכדי להיות קרוב יותר לכנסת.

במהלך ההפגנה של הקיצוניים השבוע נגד חנות למכירת טלפונים בבני ברק, המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו פעל יחד עם השוטרים כדי להשליט סדר.

אמן החושים מני הולנדר בקריאת מחשבות של המנחה האגדי נחום סיגל מארצות הברית, באירוע יוקרתי של ארגון 'Ten Yad'.

את הזמר והיוצר ישי לפידות, ואנשי התקשורת חזקי ברוך ויוסל'ה ברגמן ראינו משתעשעים במגלשה בפארק מקומי בוינה.

בהמשך השבוע ראינו את ישי לפידות בחיבוק חם ולבבי עם יו"ר ש"ס אריה דרעי בכתיבת אותיות בהכנסת ספר תורה לקבוצת הפרסום 'גל אורן-לרנר-ביכלר'.

אחד מגדולי המלחינים, יוסי גרין, היה בארץ ביום הבחירות – אך למרות שיש לו זכות בחירה, לא הלך להצביע. ל'זופניק' נודע כי אביו של גרין, היה חסיד סאטמר ובמשפחה כך נראה השתרש המנהג שלא מצביעים בבחירות.

הזמר איציק וינגרטן והמלחין האגדי יוסי גרין בשירה משותפת לשיר שלהם: 'שמך נאה', במהלך אירוע יוקרתי בבית הנגיד יהודה אנסבכר.

(צילום: שייקה ברקוביץ')

טרנד חדש בעולם החתונות? "בזכות הפלא יועץ" - הזמר משה קליין שר את השיר המקפיץ בחתונת תלמיד ישיבת 'בית אליעזר' על שמו של בעל 'הפלא יועץ' רבי אליעזר פאפו.

"בין קודש לחול הוא חי" • הזמר והיוצר שולי רנד הופיע בטקס הממלכתי בהר הרצל לציון יום השנה של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל.

"כל עוד לא הפסקת לחלום אתה מנצח מילים" • איזה מרגש! הזמר עקיבא תורג'מן ואיש החסד שוקי בריף משמחים חולים בבית החולים 'תל השומר'.

(צילום: חנוך מרצנט)

הזמר והיוצר משה פלד בצילומים בפרדס תפוזים בצפון הארץ לקראת סינגל קליפ חדש שיראה אור בקרוב.

(צילום: נתי בדש)

כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר מצביע בבחירות בארצות הברית.

(צילום: אברמצ'ייב)

הזמר אבי אילסון נצפה עולה על מטוס בדרכו לחופשה באירופה.

הזמרים יונתן רזאל וחיים ציפל בלימוד בחברותא בבית כנסת מקומי בירושלים.

הזמר גד אלבז והמפיק שלומי כהן בערב התרמה בניו יורק יחד עם הרב שלום הרוש מרבני ברסלב.

חסן, נהג מוסלמי בטנזניה שבאפריקה משתף בהערצה שלו לזמר החסידי מוטי שטיינמץ: "השירה שלו גורמת לשיר להישמע מאד יפה".

מזכה הרבים הרב יצחק פנגר וסוכן הנסיעות שלומי ג'רמון בשיחת רחוב בפאתי העיר מודיעין עילית.

(צילום: mb.b)

לקראת מסע חיזוק בקברות צדיקים בפולין נצפו בנתב"ג גדול מזכי הרבים הרב יגאל כהן יחד עם יד ימינו אחיו הצעיר הרב מרדכי כהן.

(צילום: שמעון ברדי)

רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב הרב חיים הורביץ בסיום מסכת במתחם הטיולים הכשר בדובאי.

(צילום: משה וינמן)

בביקור של ראשי הקהילה החלבית מניו יורק במסעדה ירושלמית, ראינו את ראש העיר ירושלים משה ליאון והרב ברוך דרעי חתנא דבי נשיאה של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, לצד רבה של הקהילה החלבית בניו ג'רזי הרב שאול קצין.

הרב אליהו קב רב משטרת ישראל במחוז מרכז, בקביעת מזוזה בטקס פתיחת תחנת משטרת חולון, בהשתתפות המפכ"ל קובי שבתאי, השר לביטחון הפנים עמר בר לב וצמרת המשטרה.

המשנה לראש העיר ירושלים שמואל מרציאנו מש"ס התתברך בחמימות לאחר ברית שערך בתפקידו כמוהל מקצועי, מחבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות 'יחוה דעת' הגאון רבי דוד יוסף שישב בסנדקאות.

בבית הרפואה 'לניאדו' אירחו השבוע לסיור את הרב לייזר כץ, מנהל מחלקת ייעוץ רפואי של 'לב חב"ד' - ארגון הרפואה החב"די. הרב כץ נפגש עם ד"ר ניל פרידמן, מנהל המחלקה האונקולוגית, ד"ר אדוארד זילקובסקי מנהל היחידה האורולוגית וד"ר אריה סימונדס מנהל יחידת פגים וטיפול נמרץ יילודים.

מתחברת לדת: מגישת הטלוויזיה קרן מרציאנו הגיעה בסוף השבוע לסיור בעיר התורה והחסידות בני ברק, וערכה הפרשת חלה במאפיית ויז'ניץ.

יוחנן הירש ונוי בר היועצים של הח"כ המיועד עמיחי שיקלי, עומר מאירי הדובר של חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' ומגיש הטלוויזיה אורי איזק מ'ערוץ 12', חגגו במסעדת מוטי'ס בבני ברק.

את השר לשעבר סילבן שלום והפרופסור הבכיר יהודה אדלר ראינו במפגש עם בכירי המשק, מנתחים את תוצאות הבחירות וההצלחה של הימין.

ברכת מזל טוב לשימי רוזנברג, יד ימינו של הנגיד שמוליק הלפרין לרגל אירוסיו בשעה טובה עם ליבי נויפלד מלונדון.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'כאחד האדם'?
יש לכם סיפור אש? שמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר