רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מי פתח חשבון פייק על-שם ח"כ בכיר? | איש התקשורת איבד את הדרכון ופנה למקובל | מי חזר ללשכת גפני? | העיתונאי שנתפס עם כיפה לראשו | מה נתניהו חשב על הבית של גולדקונפף? | מי קרא את המחשבות של אמיר אוחנה? | הקלידן שחטף עוגה לפנים | מי רצה ששוקי סלומון יישאר? | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': במשך כמה חודשים ניסו בסביבתו של חבר-כנסת בכיר - שנכנס לראשונה לכנסת, להבין מי עומד מאחורי חשבון הפייק שמתחזה אליו בטוויטר; השבוע, נרשמה פריצת דרך לאחר שהתברר כי מדובר בעוזר של רב מוכר, שעשה זאת כמעשה קונדס. בלשכת הח"כ פועלים בהתאם, 'זופניק' ימשיך לעקוב.

חשיפת 'זופניק': איש תקשורת חרדי שטס לכינוס השלוחים של חב"ד בניו יורק יחד עם רעייתו, איבד את הדרכון שעות לפני הטיסה ונותר חסר אונים; הוא חייג למקובל רוני הכהן מגן יבנה שערך תיקון מיוחד ולאחר זמן קצר הדרכון האבוד נמצא שלם.

הגאון הרב שלום בער סורוצקין ראש מוסדות 'עטרת שלמה' ומקורבו הרב יעקב גרוסברד נצפו בפגישה חשובה וחשאית במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

(צילום: אבי גרוס)

בזירת הפיגוע הרצחני ביציאה מירושלים, ראינו את חיים גולדברג המוכשר שלנו בסוד שיח עם משה נוסבאום, כתב המשטרה האגדי של 'חדשות 12'.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הגיע להיוועצות אצל בכיר חברי המועצת הליטאית, ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, על ענייני המשא מתן הקואליציוני התקועים והיחס המזלזל.

ברחובות בני ברק פגש משה גפני את רבה של העיר הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט, שניכר על פניו כי הוא שבע רצון מפעילותו של יו"ר דגל התורה.

ואם במשה גפני עסקינן, 'זופניק' מברך בברכת ברוכים השבים את היועץ האסטרטגי ירח טוקר ששב לסייע מהצד ליו"ר לצלוח את התקשורת העוינת. לכל המודאגים, יעקב מורגנבסר נשאר בתפקידו. והנה, מחוץ לחדר ועדת הכספים בכנסת, תפס 'זופניק' את בכירי הלשכה לשעבר ירח טוקר ומנכ"ל החברה הכלכלית שלמה פולק, ממתיקים סוד.

כאשר השגריר הגרמני סטפן זייברט הגיע לביקור בלשכת ח"כ משה גפני, ירח טוקר שימש בתפקיד המתורגמן והתנדב להסביר לשגריר על התמונה המפורסמת של הרב שך.

בצל המשא ומתן הצולע והתחושה הנפגעת של יהדות התורה, תפסנו את אליהו גפני, הבן של, בסוד שיח עם לילך שלי, הרל"שית של יריב לוין, שמנהל את המו"מ מעם 'הליכוד', במעמד בחירתו של מוישה גפני ליו"ר הנצחי של ועדת הכספים.

בהלווית הבחור אריה שצ'ופק הי"ד, שנרצח בפיגוע ביציאה מירושלים, ראינו את ח"כ אורי מקלב משתתף ודומע יחד עם סגן ר"ע ירושלים ישראל קלרמן.

במסדרונות הכנסת ראינו השבוע את חנוך זייברט, מזכ"ל 'אגודת ישראל' ולכאורה ראש העיר הבא של בני ברק, עוקב מקרוב אחר מינוי מנכ"ל משרד השיכון המיועד, כשבדרך הוא תפס את ח"כ אורי מקלב לשיחה שהתארכה מעל המשוער.

'זופניק' הופתע לתפוס את נדב אלימלך, הכתב הפוליטי ומגיש ב'ערוץ כנסת' ולאחרונה גם הכתב הפרלמנטרי של 'מעריב', עם כיפה שחורה לראשו; בגלל הממשלה שבדרך?

באירוע שנערך במלון וולדוף אסטוריה בירושלים ראינו את הפרשן ישראל כהן עם הזמר יעקב שוואקי, ידידיה לאו בנו של הרב הראשי, ואליהו גפני בנו של יו"ר 'דגל התורה'.

זוכרים את חשיפת 'זופניק' על בנימין נתניהו, ראש הממשלה המיועד, שהשתתף בשבע ברכות שערך יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ יצחק גולדקנופף, בביתו שבמתחם שנלר בבירה. נתניהו, שהתפעל מאוד מהמקום, שאל את גולדקנופף: "מה זה האולם הזה?", והלה מיהר להשיב: "זה לא אולם, זה הבית שלי". אז השבוע, נתניהו סיפר על כך במליאת הכנסת, הבמה שלו: " ביקרתי אותו במתחם שנלר, שהכרתי אותו כחייל צעיר – אני זוכר את המתחם – ולהפתעתי ראיתי שם מבנים מרהיבים, מרהיבים לא רק בגודלם, בקיבולת שלהם, אלא באסתטיות שלהם. אתה יודע שאני פעם למדתי אדריכלות, יכולתי להעריך את זה. ראיתי שלך יש ניסיון רב בתחום הבינוי, בתחום השיכון, בתחום בניית מוסדות".

(צילום: ערוץ כנסת)

ואם כבר יצחק גולדקנופף, השבוע הוא נשא את נאום הבכורה שלו במליאה (האצבעות של אבי בלומנטל זועקות בין השורות, שאפו), ומיד לאחר מכן זכה ללחיצות ידיים מכל הח"כים, שהתרשמו מהנאום ופירגנו לו בהרחבה. "אם זהו נאום בכורה", אמר לו בנימין נתניהו, "אנו מצפים לגדולות ונצורות". בצלאל סמוטריץ' אמר לו: "ריגשת ושימחת". אמיר אוחנה: "מהנאומים הטובים ששמעתי". ורק עידית סילמן, שמטבע הדברים לא יכלה ללחוץ את ידו, קדה ואמרה: "ישר כוח כבוד הרב, יישר כוח".

(צילום: ערוץ כנסת)

עוד אחד שבא לפרגן? אחרי המתיחות ביניהם והמאמר שרץ ברשת, האסטרטג מנחם גשייד נצפה בשיחת פיוס עם יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ יצחק גולדקנופף, בבר מצווה לבנו של איש השיווק והפרסום הלל פרידמן ממשרד 'בולטון פוטנציאל'.

(צילום: שלומי כהן)

ח"כ יצחק גולדקנופף נצפה השבוע משמש כשליח ציבור במשכן הכנסת, חדי עין יבחינו במגבעת המיוחדת שחבש על ראשו.

יו"ר ש"ס אריה דרעי נכנס לבית החולים 'מעיני הישועה' לבקר את זקן חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני המאושפז במצב קשה, כשהוא מלווה במשנה לראש עיריית בני ברק יעקב זכריהו מש"ס ונתן רוטשילד מהנהלת בית החולים.

(צילום: איציק אלדד)

את חברי הכנסת אוריאל בוסו ואברהם בצלאל מש"ס ראינו בברכה והתייעצות במעונו של הרב יעקב ישראל איפרגן - הרנטגן.

ח"כ אברהם בצלאל, נצפה מתברך מראש ישיבת 'סלבודקה' הגאון רבי דב לנדו שהגיע לישיבת מיר בירושלים.

(צילום: אריה לייב אברמס)

אמן החושים מני הולנדר נצפה קורא מחשבות ומדהים את חבר הכנסת אמיר אוחנה מבכירי 'הליכוד'. צפו בסרטון...

ראש עיריית ירושלים משה ליאון ושדרן הרדיו אבי מימרן מ'קול חי' בפגישה במלון 'רמדה' בירושלים.

(צילום: א. ה.)

יום שישי, ערב שבת גאולה, 'זופניק' צועד בשכונת גאולה הירושלמית ורואה את הסטנדאפיסט, המרצה, איש הרדיו והטלוויזיה, העיתונאי והפובליציסט קובי אריאלי, עסוק בשרעפי קודש.

(צילום: רשת הנקודה)

בחנות סמוכה תפסנו את השר וחבר-הכנסת לשעבר, יענק'ל ליצמן בקניות לשבת. כי אין כמו בייגלה לניגוב חומוס עם חריף.

(צילום: רשת הנקודה)

שדרן הרדיו מנחם טוקר, והמוזיקאים קובי ברומר ואהרל'ה נחשוני סועדים אוכל יהודי בבני ברק.

(צילום: יוסי כהן החשמונאים)

את ח"כ ישראל אייכלר ראינו לוחץ יד בחמימות לישראל דקלבוים מנהל מגזר חרדי בבנק הפועלים, במסגרת ערב הוקרה לבנק הפועלים שערך ארגון 'אהבת חסד' הבעלזאי.

פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמן זרקא, שיצא לביקור אצל גדולי ישראל יחד עם ראשי הדסק החרדי במשרד הבריאות, בשל החשש מהעלייה בתחלואת שפעת וקורונה, נצפה בלחיצת יד עם הח"כ החדש של ש"ס, אברהם בצלאל.

איש התיירות החב"די יוני כהנא בצילום דיווח מיוחד למדור 'זופניק' דקות לפני הצילום המסורתי ב-770 בכינוס שלוחי חב"ד העולמי.

בקהל ראינו את שדרן הרדיו עמי מימון המכונה 'שר השמחה' ובנו הצעיר מאושרים מתמיד.

(צילום: מנדי כהן)

עוד מכינוס השלוחים העולמי של חב"ד: הזמר עקיבא תורג'מן נצפה עם מפיק הכינוס רונן פלד, יוני כהנא ודוידי קרומבי יחד עם שלוחי חב"ד מרחבי העולם בתמונה משותפת.

(צילום: יוסי ג'רופי @yossi_jerufi)

מירושלים לניו יורק עם קונקשן במוסקבה: אחרי הגשת התביעה בחודש האחרון, בליווי עורך הדין נאט לאוין מוושינגטון, בדרישה להשבת הספרים של אדמו"רי חב"ד מספריית לנין במוסקבה, הגיעו עו"ד אורי קידר המייצג את חב"ד ושותפו איש התקשורת עו"ד אבי בלום ללשכת מזכיר הרבי, הרב יודל קרינסקי בבניין 770, לפגישת המשך משפטית עם הנהלת אגודת חסידי חב"ד העולמית.

בהמשך הצטרפו עורכי הדין קידר ובלום לסיור בספרייה עם 'הספרן' הרב בער'ל לוין - שעליו מרחף צו מאסר רוסי בפרשת הספרים.

(צילום: דוברות חב"ד)

יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר מתקבל באהדה ע"י האורחים בחתונת בנו של ראש עיריית לוד יאיר רביבו.

בהמשך החתונה ראינו את איתמר בן גביר וצחי ברוורמן ראש הסגל במשרד ראש הממשלה משוחחים עם האדמו"ר הרב נתנאל שריקי על המשא ומתן הפוליטי.

(צילום: אריאל משה)

בחופה ראינו שיחת טלפון מפתיעה ברמקול האולם של ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו שהתקשר לאחל מזל טוב למשפחת רביבו, זאת לאחר שנבצר ממנו להגיע לאירוע בעקבות פגישות המשא ומתן להרכבת הממשלה.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו ומזכה הרבים הרב ליאור גלזר בדינר לארגון 'רפואה ושמחה' שנערך בביתו של איש העסקים והטיסות שלומי ג'רמון. על החלק המוזיקלי הופקדו המוזיקאים: צביקי לוקר וילד הפלא בנצי קלצקין.

(צילום: יוסי וינטר)

ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ נצפה השבוע בפגישה חשאית עם מקורבו איש העסקים דוד בן עמרם.

הגאון הצדיק הרב שמעון גלאי בברית לבנו של חבר מועצת העיר ירושלים אלחנן גרוסבוים מ'דגל התורה'.

(צילום: א.ה.)

קונסול זימבבואה בישראל רוני לוי מוסן והיועץ האסטרטגי גואל ועקנין בפגישת עבודה בלובי מלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

המפיק מוטי בוקצ'ין ובנו איתמר ממתיקים סוד עם הגאון רבי עמרם פריד בחתונה השבוע.

(צילום: רשת 'הנקודה')

הרב בנצי נורדמן ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' במפגש עם הזמר חנן בן ארי.

הזמר והיוצר יונתן רזאל אירח מפגש בוגרים של מחזור א' בבית הספר 'שירת הלויים' שבניהולו.

והנה אחיו הזמר אהרון רזאל בתפילה מעומק הלב בקבר רחל.

(צילום: איציק בנדי)

במהלך חתונה השבוע שבה הופיע הקלידן יהודה גלברמן, חבריו הפתיעו אותו בעוגת יום הולדת לפרצוף במהלך האירוע.

(צילום: Mb.b)

הזמר חיים ציפל חושף כמה צלילים מהשיר שעומד לצאת בזמן הקרוב, עם המפיקים המוזיקליים המוכרים משה בן אברהם ואופק יקותיאל.

המפיקים שמואל פאר ויצחק ראשי יחד עם הזמר שלום למר, בפגישת עבודה במסעדה מקומית בבורו פארק.

את הזמרים אוהד מושקוביץ וקובי ברומר ראינו יחד בטיסה לפריז בדרכם להופעה.

בהמשך ראינו את המוזיקאים קובי ברומר, יונתן רזאל, יונתן שינפלד ואהרל'ה נחשוני במסעדה מקומית בפריז שם הם פגשו חתן טרי ופצחו בשירה ספונטנית.

(צילום: ארי המניק)

הזמר איציק וינגרטן מחכה כאחד האדם בתור לאוכל בישיבת 'קובנא - מבקשי השם'. בתיאבון.

(צילום: ארי אנגל)

אותו איציק וינגרטן נצפה עובד על שירים חדשים עם המעבד אבי טל.

הזמר והפייטן משה לוק ושגריר מרוקו בישראל עבד אל-רחים ביוד, נפגשו השבוע במופע של התזמורת האנדלוסית.

נגן הקלרינט דוד קליגר בריקוד מיוחד בבר מצווה לבנו של הרקדן ומשמח הלבבות יענקי צוקר, ומציג שיווי משקל שכמותו עוד לא ראיתם.

(צילום: ‎שרוליק רוזנברג - מלך הסטטוסים)

משעשע: לאחר כשבועיים של טיול בדרום אפריקה, ראינו את עובדי המלון המקומיים מתקשים לעכל את עזיבתו של כוכב הרשת שוקי סלומון וצועקים: "שוקי תישאר".

את בכירי עיריית אלעד ברק שטיגליץ, תומר כהן ויחיקם גמליאל ראינו השבוע מסייעים להחליף גלגל מפונצ'ר לאדם מבוגר שנתקע בתחנת דלק במרכז הארץ - כשהם לבושים בבגדים חגיגיים בדרכם לחתונת בנה של ריקי אוחנה מנהלת לשכת סגן וממלא מקום ראש העיר ויו"ר ש"ס באלעד יהודה בוטבול.

היועץ הרפואי הבכיר הרב אלימלך פירר ועוזרו מנחם גשייד סיירו בבית החולים 'בלינסון' במחלקת נשים ויולדות עם המנהלת אסנת ולפיש והגברת ציפי וידר מנהלת קשרי לקוחות במחלקת נשים ויולדות.

את ראש חטיבת בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס תיעד 'זופניק' כשהיא משועשעת בסיומה של פגישת עבודה עם היועץ הרפואי יוסי ערבליך ויועץ משרד הבריאות החרדי מני חדד. ל'זופניק' נודע כי ערבליך הזמין את הד"ר לקחת חלק בכנס חדשנות רפואית שהוא מקיים בחודש הבא.

אפרים קמיסר המאסטר של דובאי קפץ לנסיכות השכנה קטאר בחיפוש אחר יהודים שהגיעו למשחקי המונדיאל.

יועצי התקשורת נחמיה רוזנפלד ושלמה וייזר נצפו במלון 'ניר עציון', בעיצומן של ימי עיון לעובדי המועצות הדתיות בהובלת החטיבה הדתית בהסתדרות, מתאמים עמדות לקראת ההכרזה על מאבק עובדי המועצות הדתיות.

שיאו של הסמינר לעובדי המועצות הדתיות, היה פאנל סוער על שכרם הנמוך של העובדים בהנחיית העיתונאי יעקב גרודקה, בהשתתפות חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס וראשי מועצות דתיות. לאחר הפאנל, נצפו גרודקה ומרגי בשיח סוער מסכמים את הסוגיות שעלו בפאנל.

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון הרב ראובן אלבז מברך במאור פנים את רב הסלבס מרדכי חסידים בכותל המערבי באישון לילה.

במהלך שמחת ברית בעיר אור יהודה ראינו את ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט מתברכת מהסנדק רב העיר הגאון הרב ציון כהן.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'כאחד האדם'?
יש לכם סיפור אש? שמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר