רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: כמה חרדים גולשים באינטרנט - והיכן? | העיתון שצנזר את הרב החשוב והסערה | הגרש"ב סורוצקין בסוד שיח עם דן גרטלר | הפרופ' שביקר אצל הרבי מבעלזא | הנפילה של ישי כהן | על מה שוחחו ינקי דרעי ומני חדד? | הטיסה המשפחתית של שוקי לרר | הח"כ שהתקבל בשירה מתלהבת | החגיגה של הרב יגאל כהן | עורך הדין שנצפה בדוכן הלוטו | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

'זופניק' התפרגן השבוע כשקרא את הכתבה ב'גלובס' של נבו טרבלסי, שעסקה בהרגלי צריכת המדיה של החברה החרדית, כאשר לפי הנתונים שפורסמו - 74% מהחברה החרדים משתמשים כיום באינטרנט, זאת לפי מדד UNDOX של דודי דרור ונתי יעקובי. רק מה שבאמת חשוב - וידוע לכל - הוא הנתון הבא: "אתר החדשות הפופולרי בחברה החרדית הוא כיכר השבת (24%) ובמקום השני נמצא בחדרי חרדים (18%)".

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': לפני מספר שבועות נערך בעיר הקודש ירושלים, על-ידי ארגון מקומי, כנס חינוכי בהשתתפות רבנים. הארגון הכין כתבה, כראוי וכיאות, עם תמונות הרבנים שנשאו דברים - ושלח לעיתון המפלגה כדי שיפרסם זאת תמורת תשלום. בבוקר יום חמישי, ראשי הארגון פתחו את העיתון אך חשכו עיניהם. התברר ששמו של אחד הרבנים החשובים ותמונתו - נעלמו מהכתבה כלא היו באירוע. תלמידיו של הרב זעמו מאוד על ראשי העיתון שנכנעו ללחצים. 'זופניק' רק יכול לרמוז שלפי המסתמן - המריבה רק בתחילתה. ואכמ"ל.

הראשל"צ הגאון הרב שלמה משה עמאר, רבה של ירושלים, הגיע השבוע לישיבת 'אור עציון' שבראשה עומד הגאון הרב חיים דרוקמן, בכיר הרבנים בציונות הדתית, ומסר שיעור כללי לרגל יום הולדתו ה-90.

(צילום: דוברות)

הגאון הרב שלום בער סורוצקין ראש מוסדות 'עטרת שלמה' והמיליארדר החרדי דן גרטלר, בסוד שיח בחתונת בנו של איש העסקים יהודה עמר עם בתו של איש העסקים יוסי אפינגר באולמי 'אווניו', מהצד נראה חזקי פקשר מנהל קשרי קהילה בקופת חולים 'כללית' בבני ברק בשיחת טלפון.

(צילום: ‎יוני קדם ויעל פלזנשטיין)

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר שכובד בסידור חופה וקידושין בחתונה, בסוד שיח עם המשפיע הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן. לאחר מכן ראינו ברחבת הריקודים את הרב בידרמן בריקוד עם בני המשפחה והפייטן משה דוויק.

(צילום: אהרון גולדשטיין ואבי סבג)

הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, הגאון רבי עמרם אנידג'ר מרבני הקהילה היהודית במקסיקו, ומזכה הרבים הגאון הרב יצחק פנגר ממגישי התכניות המיוחדות ב'כיכר השבת', במפגש מיוחד לאחר מסע חיזוק במקסיקו.

מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' הפרופ' יורם וייס התברך השבוע בחמימות רבה מכ"ק האדמו"ר מבעלזא, במהלך ביקורו יחד עם בכירי הרופאים ב'הדסה', ביקור שנמשך שעה ארוכה שעל תוכנו 'זופניק' לא יכול להרחיב.

את ראש ישיבת 'סלבודקה' הגאון רבי דב לנדו ראינו בכניסה לאירוע בפתח תקווה.

(צילום: א.ה.)

ראש ישיבת סאטמר, הגאון רבי חיים צבי מייזליש, נצפה בשדה התעופה בנתב"ג בדרכו למסע חיזוק בארצות הברית.

(צילום: איציק כץ)

בבית 'יד שרה' בירושלים ראינו את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם מוישי לופליאנסקי רגע אחרי שגובס לאחר שמעד במהלך ריצת ספורט ברחובות ירושלים. 'זופניק' מאחל רפואה שלמה ומקבל על עצמו לרוץ במקומו.

מפגש פסגה נדיר ראינו בליל שישי האחרון במסעדת 'צ'ולנט סטייל' בירושלים, בין ינקי דרעי, הבן של אריה דרעי, לבין יועץ התקשורת מני חדד, איש סודו של אלי ישי. בתפקיד המתווך והמגשר: פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

קודם לכן ראינו את ישי כהן וינקי דרעי בסוד שיח על טשולנט עם יצחק פינדרוס מ'דגל התורה', שממתין בסבלנות לחזרתו לכנסת עם החוק הנורבגי. 'זופניק' ניסה להאזין לשיחה ושמע שוב ושוב את צמד המילים "ההסתדרות הציונית".

(צילום: 'צ'ולנט סטייל')

'המבקר' שלנו נתנאל לייפר זכה להפרעה לא שגרתית במהלך הצילומים באולפן. איך הוא הגיב? צפו...

ברכת מזל טוב חמה לידידינו איש 'כיכר השבת' אלי דן להולדת הבת בשעה טובה. הרבה נחת.

את דודי פלוג שלנו לכדנו בשיאם של הצילומים לקראת תוכנית המכבים של חנוכה. יהיה מעניין, אל תפספסו...

מפיק העל אשר רוט נצפה בישיבה לקראת חנוכה עם ארי גוטהלף ויעקב אביטבול מגישי התוכנית "פותחים שולחן".

יו"ר ש"ס אריה דרעי כובד בברכה בחופת בתו של מוטי בוסקילה מנהל האגף התורני בבת ים - שנישאה לבחור מאיר שמואלי פעיל ש"ס בבת ים.

(צילום: אברהם דוגר)

את מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק, שלומי פולק, ראינו נושא דברים כבקי ורגיל במהלך כנס לבעלי עסקים פורצי דרך במגזר החרדי שנערך באולמי דימול.

אחרי הנאום פורץ הדרך, ראינו את שלומי פולק בסוד שיח ממושך עם דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים.

שדרן הרדיו החרדי הפופולרי מנחם טוקר נצפה השבוע לצדו של הרב יענקי קנייבסקי, נכדו של מרן שר התורה זצ"ל, בברית בה נקרא שמו של הרך הנולד, איך לא – "שמריהו יוסף חיים". מזל טוב והצלחות במסע אל הדקה התשיעית.

הפרשן ישראל כהן וטופז לוק יועצו הקרוב של בנימין נתניהו – שלפי חלק מהדיווחים (שהוכחשו בליכוד) עשוי להשתחל למערך ההסברה - נצפו אוכלים אוכל יהודי במסעדת 'השף' בעיר התורה והחסידות בני ברק.

את איש התקשורת שמעון ריקלין, הפרשן הביטחוני של 'ידיעות אחרונות' יוסי יהושוע והפרשן החרדי ישראל כהן ראינו בשיחת מסדרון בלובי של 'ערוץ 14'.

באחת החנויות במרום נווה ברמת גן תפסנו את ישראל כהן מפנק את הבן הקטן במתנה מיוחדת.

באולמי 'הדודאים' בבני ברק הגיע 'זופניק' לאירוע מרגש ביותר - שמחת הברית לבנו של הרב אביגדור חיות ששיכל את בנו ידידיה ז"ל ב'אסון מירון'. בסנדקאות כובד הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף. לשמחה הגיע גם פרויקטור הקורונה, פרופסור סלמאן זרקא שמכהן גם כמנהל בית חולים 'זיו' בצפת, בו אושפזו רבים מפצועי 'אסון מירון' באסון ומשם נקשרה ידידות עם אבי הבן שנפצע אף הוא באסון והחלים. הראשון לציון בירך את זרקא ואת ראשי הדסק החרדי במשרד הבריאות אבי לוין והיועץ האסטרטגי אליהו ארנד העושים עבודת קודש בתחום.

משפחת לרר המעטירה בראשות האבא והסבא שוקי לרר טסו השבוע בהרכב מלא לטיול בגאורגיה.

(צילום: נתי שולמן)

בהמשך ראינו את שוקי לרר ובנו נפתלי ברגע של מנוחה בהרי גאורגיה המושלגים, מתרפקים אל מול המצלמה.

(צילום: נתי שולמן)

איש התקשורת אוריה אלקיים ויועץ התקשורת אבי בלומנטל נצפו בשיחת רחוב על אייטם לוהט בגבעת שאול בירושלים. 'זופניק' בספק אם יצא מזה אייטם.

הכתב המדיני והפוליטי של גל"צ יניר קוזין נצפה עוקב בדריכות אחרי המשא ומתן הפוליטי במשכן הכנסת.

ואילו הפרשן הפוליטי יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' נצפה בקניות בדיוטי פרי בנתב"ג, רגע לפני טיסה.

(צילום: מנדיס bm05041)

במלון 'וולדורף אסטוריה' תפסנו את ראש עיריית ירושלים משה ליאון מסתודד עם היועץ האסטרטגי יענקי ביכלר. גם העיניים של 'זופניק' עפו ישר לכיבוד היוקרתי.

במסגרת סיור של אנשי התקשורת מקבוצת 'המשפיעים' עם ראש העיר ירושלים משה ליאון, ראינו את העורכים של 'בקהילה' בעבר ובהווה, אברהם דוב גרינבוים ושלמה קוק, חובשים קסדות הגנה ונכנסים יחד לצפות בעיר התת קרקעית ההולכת ונבנית בכניסה לירושלים.

את יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני ועוזרו מוישי זלושינסקי ראינו נכנסים בפנים חמורות סבר לפגישה עם בנימין נתניהו במטה 'הליכוד' במצודת זאב.

(צילום: שלום ג.)

גם את ישראל אוזן, ראש המטה של יו"ר ש"ס אריה דרעי, תפסנו בכניסה לשיחות המשא ומתן במטה 'הליכוד' בתל אביב.

(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)

חבר-הכנסת (עדיין, עד שימונה לשר) מיכאל מלכיאלי וראש עיריית עפולה אבי אלקבץ התקבלו בשירת "וכל אשר יעשה יצליח" במהלך סיור שקיימו ב'ישיבה לצעירים' של הרב אלירם דדון בעיר. 'זופניק' לא ראה התלהבות כזו הרבה זמן.

חבר הכנסת מאיר פרוש ומוטי בבצ'יק הרל"ש של שר השיכון המיועד יצחק גולדקנופף, בסוד שיח סוער בשולי כנס 'אגודת ישראל' בחיפה.

במסדרונות הכנסת ראינו את חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס ועוזרו בשדולת השבת אלעזר שבילי, בהתייעצות על שורת חוקים שהוא מגיש בימים אלו. 'זופניק' לא מבין למה לא להתייעץ במשרד.

(צילום: אפרים ה.)

יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר בריקוד סוער בחתונה חרדית באלמי 'שירת ירושלים', לצלילי מוזיקה של הזמר משה קליין שהקדיש לו שיר מיוחד • צפו

(צילום: בנציון טוקר)

סגני ראש העיר ירושלים צביקה כהן, חיים כהן וצביקה אסולין עם שייק בריאות, במהלך ערב גיבוש וחוויה ל-2000 אברכים מירושלים, שנערך בחמי געש ע"י איגוד האברכים.

את סגני ראש העיר בני ברק, חנוך זייברט ושלמה קוסטליץ, מצאנו מסתודדים בפאתי העיר טבריה כשהם יוצאים מפגישה. 'זופניק' ניסה להאזין לתוכן השיחה ללא הצלחה.

הרב בנצי נורדמן והפרשן הבכיר צביקה יחזקאלי מ'ערוץ 13' - שניהם ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת', נצפו במפגש תורני לפני הרצאה בחדרה.

(צילום: עדי מילר)

הרב אליעזר סורוצקין מנכ"ל 'החינוך העצמאי', בהנחת אבן פינה לבית ספר חדש ברמה ד', בהשתתפות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מחזיק תיק חינוך ישעיהו ארנרייך מ'אגודת ישראל', המשנה לראש העיר ישראל סילברסטין וחבר המועצה שלמה ברילנט מ'דגל התורה'.

מזכה הרבים במילתא דבדיחותא ודברי מוסר, הרב מיכאל לסרי, נצפה נכנס עם רכבו לתפילה בכותל המערבי.

(צילום: אוריאל פחימה @uriel.fhima)

ואילו מזכה הרבים הרב יגאל כהן חגג במוצאי השבת האחרונה את יום הולדתו ה-50 במסעדת 'הצלבנים' בקיסריה, יחד עם בני משפחה, חברים ותלמידים.

(צילום: שמעון ברדי)

בשבע ברכות האחרון לבנו של העסקן הרב רפאל מאיר נראה ממלא מקום ראש עיריית ירושלים ויו"ר ועדת תכנון ובנייה אליעזר ראוכברגר עם הסבא, מגדולי הבונים החרדיים, שמחה גריידינגר.

המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו נצפה נופש בהידור בים המלח, בבחינת "וקווי ה' יחליפו כוח".

מנהל קמפיין הבחירות של 'אגודת ישראל' אבי דז'דק ויועץ התקשורת רפי פרלשטיין, בשמחת האירוסין לבנו של היועץ האסטרטגי יעקב איזק.

בחתונה הגדולה לבן הזקונים בחצר חסידות באיאן שנערכה השבוע במתחם 'דיסיטי', ראינו את איש האבטחה החרדי אביגדור דרקסלר והעסקן ישראל ורטהיימר מפקדים בשטח שהכל מתנהל כשורה.

בשולי החתונה ראינו את העסקן הנמרץ שמוליק יעבץ מ'דגל התורה' בירושלים ואיש החסד דודי וויטמן מנכ"ל 'בלב אחד', בסוד שיח.

המפיק ודובר זק"א מוטי בוקצ'ין נצפה השבוע מקבל את ברכת רבו האדמו"ר מנדבורנה ירושלים כשעל הדרך הוא חושף את הכובע החדש.

(צילום: רשת הנקודה)

עורך הדין וטו"ר ישראל ענדען נצפה כשהוא מנסה את מזלו בדוכן הפיס שבמתחם 'ביג' בית שמש. בנתיים הסכום רק עלה.

אחוות יועצי הרפואה: היועץ הרפואי חזקי ברוין מאחל מזל טוב ליועץ הרפואי שמעון רגובי שחיתן את בנו בשעה טובה.

(צילום: ש.ג)

את המוזיקאי רובי בנט ראינו ממתין לבני משפחתו בנתב"ג כאחד האדם.

(צילום: אריה מ.)

הזמר חיים ישראל בשירה מרגשת 'ואפילו בהסתרה', באירוע הכנסת ספר תורה של משפחת מינקובסקי בנס ציונה.

(צילום: נדב כהן יונתן @nadavcj)

ילדי הפלא הזמרים עלאי ונתאי צרפתי בצילומים לקליפ לשיר חדש בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: א.ד)

כוכב הרשת שוקי סלומון שאירס את בתו נצפה באולפנים של דייויד טויב כשהם עובדים על שיר חדש. שיר לחתונה? ימים יגידו.

הזמרים שלמה כהן ואלי הרצליך בשירה מרגשת 'השתדלו והרבו תחינה' בפני הרב שלמה יהודה בארי - 'הינוקא'.

אריאל משה, עוזרו של המקובל הרב נתנאל שריקי, נצפה השבוע נוהג על רכב היוקרה הונגצ'י סיני חשמלי.

יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי ורב הסלבס מרדכי חסידים מחויכים מתמיד לאחר פגישת המשא ומתן הקואליציוני בכנסת. 'זופניק' היה רוצה להיות דף בתוך המעטפה החומה.

מבית שמש לכנסת: בכירי העירייה ובהם המנכ"ל יוחנן מאלי נפרדו השבוע ממענדי ערנטרוי, מקהילת חב"ד בבית שמש ששימש כעוזר מנהל אגף הביטחון בעירייה ומונה לכהן כיועץ פרלמנטרי לחברת הכנסת עידית סילמן.

החזן הרב יגאל קריספל נפצע באורח קל בתאונת דרכים. 'זופניק' מתפלל לרפואה שלימה ואיחוי מהיר של השברים.

רגע לפני פתיחתה, משגיחי בד"צ 'העדה החרדית' בסיור נוסף במטבחי מסעדת 'אנטריקוט' החדשה בירושלים שעתידה להיפתח בשבועיים הקרובים בכשרות מהודרת.

כבוד: היועצת האסטרטגית החרדית רחלי גרינוולד בשיחה על ניהול קמפיינים במגזר החרדי, בכנס שנערך השבוע באוניברסיטת רייכמן בהרצליה, לצד בכירי המשק והממשל.

הסופרת המוערכת מנוחה פוקס הגיעה השבוע לחנוך גינה חדשה ברמה א' בעיר בית שמש, גינה שכל המתקנים בה הם בהשראת הספרים של פוקס.

את השחקנים המפורסמים דני שטג ואביב אלוש ראה 'זופניק' מתבוננים במקום המשכן באתר ההיסטורי 'שילה הקדומה' בבנימין.

(צילום: דוברות בנימין)

הזמר הישראלי איתי לוי, המקורב לדת ולמסורת היהודית, נצפה בכתיבת אותיות ספר תורה שהכניסו קבוצת אנשי עסקים.

(צילום אֶרן חן - צלמים)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר