רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מי מחק את אריה דרעי? | מי זה 'זינגער'? | הח"כ שהניח תפילין בעזרת הנשים | ראש העיר שניסתה להכניס גול | ינקי דרעי נפגש (שוב?) עם היועץ האסטרטגי | אמן החושים ששיבש לילד את חוש הטעם | כל מה שקרה מאחורי הקלעים ב'צמאה' ומה קרה כשעקיבא כמעט איחר למופע? | ישי ריבו במרוקו | יואלי דיקמן מוקיר שבת | יומולדת בהפתעה למידד טסה | הצעיף של זאנוויל | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

רגע, אי אפשר בלי לפתוח בהצצה בלעדית לתוכנית הספיישל המטורפת של 'כיכר השבת' לחג החנוכה - "משחקי הנס" שמה • על ההגשה: איש היין ארי גוטהלף • בין המשתתפים: ישי לפידות, אריק דביר, רולי דיקמן, משה קליין, אברומי וינברג, שמחה פרידמן, אריה ברונר, שוקי סלומון, יהודה שוקרון, המנטליס מיכאל סיימן ועוד... • הבמאי: יעקב אביטבול • על ההפקה: אשר רוט ואיציק אוחנה. ובקיצור, יש למה לחכות ובגדול!

חשיפת 'זופניק': מי השמיט את שמו של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי? בשבוע שעבר פורסמו שתי מודעות בביטאון ש"ס 'הדרך' על אירוע "פרס הראשון לציון" שיערך בשבוע הבא בבנייני האומה עם זמרים אשכנזים כשאפילו ספרדי אחד לרפואה לא נמצא. אלא שבעוד במגזין פורסמה מודעה שהאירוע במעמד ראש עיריית ירושלים משה ליאון וסגנו צביקה כהן, בחלק החדשות פורסמה אותה מודעה - עם תוספת: "דברי ברכה הרב אריה דרעי שליט"א". הייתכן ששמו הושמט מאחת המודעות, תהה 'זופניק' בקול. "מזל שהיו"ר עובר ברביעי בערב רק על חלק החדשות של העיתון", לחשה ציפור ירושלמית.

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': האח שלנו יוצא לדרך... מדור חדש ב'כיכר השבת' - "זינגער", עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'המבקר' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או למייל האדום.

בהנחה ואתם חושבים שאתם מוכשרים ומוצלחים, אתם מוזמנים להגיש קורות חיים ל"מתן שירותי יעוץ וכתיבת תוכן בתחום התקשורת במגזר החרדי" עבור עיריית ירושלים. 'זופניק' בטוח שתגיעו אל הוועדה המקצועית ונטולת האינטרסים.

צדיק על מלא: ח"כ אופיר אקוניס, מקפיד להניח תפילין מדי יום ביומו. השבוע, הוא נזכר באחד הימים כי שכח להניח, ומיהר אל מאחורי המחיצה בעזרת הנשים בבית הכנסת של הכנסת, כדי להניח תפילין. כשקלט את 'זופניק' מנסה לתעד את הרגע הקדוש, הוא יצא מעזרת הנשים כדי להקל עליו. תודה.

את המגיש המיתולוגי עודד בן עמי ופרשן 'כיכר' ישי כהן תפסנו בתמונה משותפת, בעודם ממתינים שהאולפן ב'חדשות 12' יתפנה, לקראת הריאיון שעורר הדים.

שעה קלה קודם לכן תפסנו את ישי כהן בשיחה עם חברי הכנסת משה סעדה ומשה ארבל בדיון על חוק דרעי.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג השתתף באימון של 'השומרים' במודיעין עילית, במסגרתו "חדר" גנב אל העיר. לאחר תצפיות ומעקב, הגנב (משה מנס, בכיר הארגון) נתפס בהצלחה ונמסר לאשתו.

הרב הראשי לישראל לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, הרב יוסף יצחק רוטנברג מנכ"ל מרכז חסידי ויז'ניץ, והרב חנניה צ'ולק מייסד 'עזר מציון' - בכניסה לאירוע של חסידות ויז'ניץ בבני ברק.

(צילום: אלי ריס)

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר השבוע במוסדות 'מגדל אור' ברשות הרב יצחק דוד גרוסמן, מהצד נראה נתן גרוסמן נכדו ויד ימינו של הרב.

במוצאי שבת, מאחורי הקלעים באולפני 'חדשות 12' תפס 'זופניק' את יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני בשיחה לבבית ומחויכת עם ח"כ גדי איזנקוט איש 'המחנה הממלכתי'.

בטקס חנוכת רחוב על-שמו של מרן הרב שך בירושלים, נצפה ח"כ משה גפני - עם החליפה החדשה, כן? - בשיחה ערה עם ראש העיר ירושלים משה ליאון. מהצד נצפה משתתף היועץ שמען ברייטקופף, שליאון לא זז בלעדיו.

את חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' ראינו בסוד שיח עם דורון, נכדו של מרן הרב שך זצ"ל.

חבר הכנסת הטרי אברהם בצלאל מש"ס חוגג יום הולדת 42 בישיבת הסיעה השבועית של ש"ס, בתפריט: עוגה אותה חתך יו"ר ש"ס אריה דרעי וסבב ברכות של חברי הכנסת, מזל טוב!

בכירי 'הליכוד' חברי הכנסת ישראל כץ, אלי כהן, דודי אמסלם ויועץ התקשורת ברק סרי, נצפו באירוע הילולת התנא רבי יהודה הנשיא זצ"ל, שערך הרב שמואל שטרית באשדוד.

(צילום: רפאל שטרית)

האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא בביקור מיוחד בביתו של ראש העיר אלעד ישראל פרוש.

באישון לילה בכותל המערבי ראינו את ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, בתפילה מעומק הלב.

(צילום: Yehuda mak)

את המקובל הרב יעקב עדס ראינו בקבר רחל בדרכו לתיקון חצות.

(צילום: ראובן ביאלה)

בחנוכת מגרש משחקים חדש בבית שמש, ראינו את ראש העיר עליזה בלוך מנסה להבקיע גול במגרש.

עורך עיתון 'הדרך' אברהם דוב גרינבוים בסוד שיח עם שגריר האיחוד האירופי בישראל מר דימיטר טזאנצ'ב.

אנשי התקשורת עו"ד אבי בלום ומשה גלסנר יחד עם המאסטר של דובאי אפרים קמיסר ב'קפה ביבי' המקומי בדובאי.

בקניון מלחה בירושלים ראינו את מיכאל שמש, הפוליטי של התאגיד 'כאן 11', עסוק בנייד.

איש התקשורת ינון מגל נצפה השבוע בחדר ההמתנה של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין יושב עם דובר הבית צבי כהן, איש התקשורת ישראל כהן והחברותא ר' דוד דרוק.

אחרי צלחת טשולנט בביתר עילית, כתב המגזין שלנו ארי טננבוים נצפה יושב לשיחת עומק עם בעל המקום. האם הכתבה הבאה כבר מתבשלת?

במסדרונות הכנסת נצפה השבוע כתב המשפט של 'גלובס' אבישי גרינצייג בסמוך ללשכת אחד מחברי הכנסת של הציונות הדתית.

את איש התקשורת הוותיק יצחק נחשוני ראינו בסיום מסכת במסעדת אלי דיוויס בירושלים, מהצד נראים היועץ הרפואי שימי גשייד והעסקן דוקי גרינוולד.

את יושב ראש המחלקה בהסתדרות, ינקי דרעי, תפס 'זופניק' בארוחת בוקר פוליטית במיוחד – לא, לא עם יועץ התקשורת מני חדד, אלא עם היועץ האסטרטגי, רמי פירו, מקורבו של השר הנכנס אלי כהן מ'הליכוד'.

בהמשך השבוע תפסנו את ינקי דרעי בבית קפה במרכז, ככה סתם, בלי יועצים.

אריאל אלחרר דוברו של חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' נצפה נח על מדרגות הכנסת.

מי שעקב אחר הסטטוס של מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן, התפעל מהנופים הנפלאים שהוא העלה בדרך למפעל הייצור בסיציליה שבאיטליה. ל'זופניק' נודע שהרב הלך לייצר מיץ לימון 100% כשר לפסח.

תיעוד מטורף ב'זופניק': אמן החושים מני הולנדר משבש את חוש הטעם לילד המתוק אורי מורגנשטרן בנו של איש העסקים ישראל מורגנשטרן.

את המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו ראינו בעוד יום שגרתי מאבטח מוסד תורני בעיר התורה והחסידות בני ברק.

'זופניק' עדיין מרגיש את כל גופו קופץ ורוקד אחרי אירועי 'צמאה', ודאג לכם לכמה פינוקים מיוחדים. מאחורי הקלעים הוא תפס את גדול הזמר אברהם פריד, בריצה קלה עם המלחין והמנצח יובל סטופל, בדרך אל החדר האישי.

והנה אמן הרגש מוטי שטיינמץ וצוות ההפקה מקפצים בריקוד מאחורי הבמה.

את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז והפרשן ישראל כהן ראינו מאחורי הקלעים בשיחה עם הזמר עידן עמדי שממש התרגש להופיע באירוע.

איש האבטחה החרדי אביגדור דרקסלר נצפה באולם מפקח שכל המופעים מתנהלים כשורה. והנה סקופ היישר מאחורי הקלעים: במוצאי שבת, הזמר עקיבא תורג'מן נתקע בפקק בכביש 443 בדרך למופע וכמעט שאיחר - עד שאביגדור דרקסלר עלה על האופנוע הכבד שברשותו ומיהר להביא את הזמר בתוך זמן קצר - היישר אל הבמה.

(צילום: אריה לייב אברמס)

בחדר החזרות ראינו את הזמר אברהם פריד והראפר החרדי יאיר אלייצור בתפילה מעומק הלב עם החזן המשפיע הרב בנימין וילהלם.

עוד מאחורי הקלעים באירוע: ראש העיר ירושלים משה ליאון יורד מהבמה; פעיל הימין ברוך מרזל בכניסה לאולם; ויו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר מסכם את האירוע העוצמתי.

(צילום: משה כהן)

את מגיש הטלוויזיה עופר חדד ראינו מרים 'לחיים' עם הרב משה שילת מנהל מופעי 'צמאה'

(צילום: ברכה שילת)

'זופניק' שיצא לגיחה קצרה למרקש שבמרוקו, פגש בטיסה את הזמר והיוצר ישי ריבו, שהפך גם שם ללהיט.

בהמשך השבוע ראינו את הזמרים ישי ריבו ומוטי שטיינמץ והקלידן שמואל יפת, רגע לפני מופע פרטי במרוקו.

את מוטי שטיינמץ ראינו בהמשך יחד עם רובי בנט בטיסה חזור ממרקש.

(צילום: א.ש)

המאסטרו יואלי דיקמן נצפה מתפנק בדגים לכבוד שבת קודש. 'זופניק' משתוקק לדעת מה המתכון.

(צילום: נועה גרין)

עד 120: הצוות המקצועי שמלווה את הזמר מידד טסה, ערך לו יום הולדת בהפתעה. איך הוא הגיב? צפו..

(צילום: יהונתן בן סימון)

זאנוויל ויינברגר נצפה מחדש מלתחה בחנות חסידית בבורו פארק ומתלבט בין הצעיפים, החלטה לא קלה.

(צילום: שימי רוזנפלד)

בחתונת נכדו של ענק הזמר מרדכי בן דוד ראינו את טובי המוזיקאים, בהם בערי וובר, מקהלת שירה והקלידן אבי דרור. בשיאו של הערב – קומזיץ משולש של מ.ב.ד., יידל ורדיגר ובערי וובר. על המצווה טאנץ הופקד מוטי אילוביץ. צפו בתיעוד מיוחד...

(צילום: רשת הנקודה)

במהלך השמחה ראינו את הקלידן אבי דרור, ידיד המשפחה, מרים 'לחיים' עם הסבא מרדכי בן דוד.

(צילום: רשת הנקודה)

המוזיקאים אלי הרצליך, נמואל הרוש, פיני איינהורן, משה דוויק, אבישי אשל ועמי כהן - בצילומים לקליפ חנוכה עם ראש העיר ירושלים משה ליאון.

(הפקה: ישראל לובין)

על המטוס בלונדון הזמר חיים ישראל פגש את הזמר דודי קאליש, ושניהם נצפו מיואשים בעקבות קרח על המסלול שגרם לעיכוב של כמה שעות בטיסה.

בהילולת רבי דוד אבוחצירא זצ"ל בנו של רבי מסעוד זיע"א שנהרג במיתה משונה וקבור בארפוד שבמרוקו, שנערכה במוסדותיו של ה'בבא אלעזר' זצ"ל, ראינו את בנו האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא מברך את הפייטן משה דוויק.

(צילום: אבי סבג)

הראפר החסידי ניסים בלאק נצפה שופך את צקון ליבו במהלך טיסה לארה"ב.

בלובי של מלון 'דן אכדיה' בהרצליה, ראינו שיחה ערה בין הזמר יונתן רזאל לזמר הישראלי עברי לידר. ניתן לראות את הגמרא שלא משה מידיו של רזאל כשעל גבו הגיטרה.

חתן ביום חופתו נכנס למשרדי FDD של המפיק דוד פדידה וזכה לקבלת פנים חמה במיוחד מכוכב המשרד הזמר והיוצר יונתן רזאל.

את הזמר איציק וינגרטן והקלידן אבי דרור ראינו בטיסה בדרכם להופיע בניו יורק.

במהלך ההפסקה באירוע באולמי 'ארמונות חן' ראינו את המוזיקאי בני לאופר צופה ב'מונדיאל'.

(צילום: נתי ביר)

המפיקים יהודה קלמן ושמואל פאר בפגישת עבודה במסעדת יוקרה בניו יורק.

לרגל חגיגות 20 שנה לאולפני 'סינטי מיוזיק' של עדי נתנאלי, התקבצו טכנאי, צלמי ועורכי האולפן לחגיגה מיוחדת יחד עם נתנאלי ואיש הפרסום וממקימי סטודיו B נתי קוגלר.

ברכת מזל טוב לאיש התקשורת מנחם קולדצקי לרגל הולדת הבן - אחרי בן וחמש בנות. הרבנית לאה קולדצקי שוחחה עם אחיינה ובירכה אותו. הרבנית הוסיפה ואמרה: "נתרפאה המשפחה", לאחר שמנחם איבד את אביו בקורונה לפני כשנתיים וחצי. ל'זופניק' נודע כי הגאון ר' יצחק קולדצקי יהיה הסנדק בברית שערך ביום ראשון הקרוב.

הנגיד שמואל הלפרין שמפיץ את בשורת לימוד 'הדף היומי' במשניות, נפגש השבוע עם ראש העיר ירושלים משה ליאון לקראת שיתוף פעולה למען תושבי העיר בהפצת לימוד המשניות.

ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, הגרמ"י שלזינגר ורבנים נוספים השתתפו בשמחת הברית לבנו של יעקב חנינה, הנהג המסור. גם הח"כ העתידי, יוני משריקי, נצפה בשמחה. האם בין השניים נרקמים קשרי עבודה? ימים יגידו...

(צילום: רשת הנקודה)

מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן השתתף בשמחת האירוסין לבתו של ר' אריה קנייבסקי.

את יוסי צימט מבכירי 'אגודת ישראל' בבני ברק ראינו מתברך מהרב דוד צבי רוזנבוים – "האדמו"ר ממז'יבוז'" במהלך אירוע פרטי.

הרב לייזר כץ, מנהל האגף לייעוץ רפואי בלב חב"ד, בפגישה עם פרופ' שמחה יגל, מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי הדסה הר הצופים.

רב הסלבס מרדכי חסידים והזמר ליאור נרקיס בכתיבת אותיות בספר תורה שתרם איש העסקים אלון אלגלי.

(באדיבות: אֶרן חן | צלמים)

הדיפלומטית החרדית הדסה אייזנשטרק שמכהנת כסגנית שגריר ישראל בבלגיה ובלוקסמבורג, בפגישת עבודה עם העסקן הרפואי המקומי אליקים שרגא פייבוש.

אבי ברקוביץ, בן ה-37, בוגר ישיבת 'קול תורה' שהיה עוזרו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ התארס בשעה טובה. מזל טוב!

(צילום מסך: מתוך טוויטר)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר