רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

ההספד המטלטל: "שולמית, זה ברוך מדבר" | הפרשן שנשאר בלי רכבת | החיבוק של דרעי ונתניהו | למי אבי מעוז לחץ יד? | איפה סמוטריץ' מעשן? | השיחה של גפני ושקד | איפה תפסנו את ישראל פריי בזמן ההשבעה? | מי קרא את המחשבות של אריאל ברמן? | הדואט של משה ליאון עם חיים ישראל | הלם: כך נראו שוקי סלומון וישי לפידות בצעירותם | משה קליין נתפס בבריכה | יואלי דיקמן נצפה מתפלל | הזמר שהגיע להופעה עם מסוק | מי ביקש למחוק את הדובר? | | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

'זופניק' מתקשה להירגע מההספד המצמרר של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, שיאריך ימים על ממלכתו, על רעייתו הרבנית שולמית ע"ה, שהלכה השבוע לעולמה. כך הוא סיים את ההספד: "שולמית, שולמית - זה ברוך מדבר, ברוך, ברוך, שולמית, איייי, תבקשי כבר ובלע המוות לנצח ומחה השם דמעה מעל כל פנים ונאמר אמן".

(צילום: שיא לייב)

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

אחד מראשוני המנחמים היה הרב הראשי הגאון רבי ישראל מאיר לאו, שניחם יחד את ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי ובנו רבי בן ציון אזרחי.

(צילום: רשת הנקודה)

בהמשך ראה 'זופניק' את חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף שמגיע לבית ראש הישיבה לנחמו באבלו הכבד.

(צילום: רשת הנקודה)

מי ישב בראש? לקראת ימי השובבי"ם נערכה אסיפה של גדולי הרבנים במעונו של ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון רבי משה צדקה, כאשר הגיע למקום הראשל"צ הגר"ש עמאר, החלו הרבנים לכבד האחד את השני לשבת בכסא שהוכן בראש הכינוס. הרב צדקה כיבד את הרב עמאר שמצדו התעקש ואמר: "כבודו בעל הבית, צריך לשבת במרכז", לבסוף כל אחד נטל את כסאו וישב בצדו של השולחן.

את הגאון הצדיק הרב שמעון גלאי ראינו בריקוד סוער בחתונה חרדית יוקרתית שנערכה ב'חוות רונית'.

(הפקה מוזיקלית: משה קרביץ)

את האדמו"ר מסדיגורה ראינו משוחח בנועם עם חסידי חב"ד בשדה התעופה בארצות הברית בדרכו לארץ הקודש.

(צילום: אברהם משה גורדון)

רגע אחרי הריאיון הסוער באולפן 'כיכר השבת', תפס 'זופניק' את השר היוצא יועז הנדל מנסה לשכנע - ללא הצלחה - את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן לעבור למכשיר לא כשר. 'זופניק' מציין שהוא ציוני יותר מהנדל.

(צילום: אשר רוט)

יממה לאחר מכן ישב ישי כהן עם שר הביטחון היוצא בני גנץ לסכם את הקדנציה במשרד הביטחון ולהסביר מדוע חוק הגיוס החדש לא ייטיב עם החרדים, לדעתו.

ביום השבעת הכנסת ראינו את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה שלנו מפקד על הפקת המשדר ושיבוץ הפוליטיקאים לריאיון במשדר המיוחד.

כתב המגזין שלנו ארי טננבוים נצפה מדליק נר שמיני בבית חב"ד במרכז אמסטרדם.

אחרי הנאום של איווט ליברמן, נו, זה שהיה שר ועכשיו הוא סתם ח"כ - נכנס שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף לראש הממשלה בנימין נתניהו להראות לו מה אמר ליברמן לפני מס' שנים. 'זופניק' מזהה קורת רוח.

רגע לפני הקמת הממשלה ראינו את ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיע לסעוד במסעדה בצומת קסטינה.

(צילום: @barake_restaurant)

הפרשן הוותיק יעקב ריבלין מעיתון 'בקהילה' ורדיו 'קול חי' חיכה כאחד האדם לרכבת הקלה בירושלים ולפתע – הפסקת חשמל, אין רכבות. כאילו מישהו רצה למנוע ממנו איזו פרשנות לוהטת. אלא שאז, הגיע למקום פעיל ש"ס יעקב עידן וחילץ אותו עם הקטנוע עד למקום חפצו. 'זופניק' היה שמח לסלפי מהרכיבה על הקטנוע.

אחרי שהושבע כשר הפנים והבריאות של הממשלה החדשה, אריה מכלוף דרעי, אחד המנצחים הגדולים של המשא ומתן הקואליציוני, נצפה בחיבוק חם במיוחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר השניים חולקים מקום זה לצד זה בשולחן הממשלה החדש.

(צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ')

במהלך הדיון שקדם להשבעת הממשלה, נרשמה לחיצת יד בין יו"ר 'נעם' סגן השר אבי מעוז ל... יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, כאילו התקשורת לא רותחת וחושפת כל מיני רשימות שמעוררות סערה ועצומות.

(צילום: משה נוי)

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נצפה מעשן בחלון חדרו בכנסת.

מאחורי הקלעים במהלך השבעת הממשלה, ראינו את ד"ר הרמן צבי ברקוביץ, רופאו האישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תופס שיחה ארוכה עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף. 'זופניק' הצליח לשמוע את השניים מחליפים חוויות על כל מיני עיירות שנחרבו בשואה, כך למשל הד"ר סיפר שמשפחתו הגיעה מסאטמר שברומניה, ושבכל ביקור במדינה הוא משתטח על קברי מייסדי החסידות, ואילו שר השיכון הביא חוויות מהעיירה גורה קלוואריה.

יממה קודם לכן ראה 'זופניק' את ניר אורבך, זוכרים? היה ח"כ בכנסת הקודמת ממפלגת 'ימינה'. בקיצור, הוא ישב לבדו במזנון הכנסת החלבי והתבודד עם מכשיר האייפון.

בשעת לילה מאוחרת נצפה השר לביטחון לאומי, אז עדיין רק ח"כ, איתמר בן גביר מטייל בחצר האחורית של הכנסת יחד עם רעייתו איילה במה שנראה כזמן איכות עם המשפחה.

איילת שקד, שרת הפנים היוצאת וחברת הכנסת לשעבר, נאמה השבוע את נאום הפרידה מהכנסת, שם תפס אותה 'זופניק' בשיחה רצינית עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני.

(צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב)

אלא שהשיחה הרצינית בין השניים הסתיימה כך...

(צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב)

את ח"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' שימונה לסגן שר במשרד ראש הממשלה, תפסנו במליאת הכנסת כשהוא מרותק לסיפורי שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף.

(צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ')

חבר הכנסת לשעבר יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' וח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' נתפסו קונים אוכל יהודי לשבת קודש.

(צילום: א.ה.)

'זופניק' התרגש לראות את האחדות הגדולה ב'יהדות התורה' - כאילו משה גפני לא רץ כל רגע לדרוש שהכל יהיה מתואם - כאשר מי שהיה חתום על אישור הכניסה לכנסת של יועץ התקשורת אבי בלומנטל – היה דווקא גפני ולא הבוס יצחק גולדקנופף.

את שותפו, יועץ התקשורת מני חדד תפסנו במהלך הדיונים במליאה לקראת השבעת הממשלה, בשיחה אחד על אחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בזמן השבעת הממשלה החדשה ראינו את העיתונאי המזוהה עם השמאל ישראל פריי, שהשבוע נעצר לחקירה בגלל ששיבח מחבלים ושוחרר ללא תנאים, צועד מעדנות מחוץ למשכן הכנסת ומשוחח בטלפון. 'זופניק' מקווה שזו לא שיחה נוספת עם איזה מקור מתחזה שעלול להביא למעצרו.

במסדרונות הכנסת תפס 'זופניק' את חבר-הכנסת לשעבר אורן חזן תופס שיחה עם טייבי גולדשטיין, האישה החזקה של 'יהדות התורה' והעיתונאי יקי אדמקר.

ביום חתימת ההסכמים הקואליציוניים נצפה שר התקשורת שלמה קרעי צופה בווידאו מרגעי החתימה של בנימין נתניהו ואיתמר בן גביר על ההסכם, כשהוא מצמיד את הטלפון לאוזן כדי לא לפספס אף מילה.

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

מאחורי הקלעים ב'ועידת 'ידיעות אחרונות' תפס 'זופניק' את ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר בסוד שיח עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף. 'זופניק' ניסה להקשיב גם פה על מה נסובה השיחה אך רק המילה "צאנז" נקלטה במערכת.

איש העסקים והפרסום מנחם הלפרט ערך השבוע אירוע פרידה משותפיו ועובדיו ב'חבורת תרי"ג', זאת לאחר שפרש אחרי 8 שנים לטובת אתגרים חדשים, כפי שנחשף ב'זופניק' • צפו ברגעי השיא של הערב כאשר אמן החושים מני הולנדר קרא את המחשבות של השותף הוותיק אריאל ברמן בכדי להפיג את המתח באוויר.

לאחר נופש חלומי בחו"ל, שדרן הרדיו והמגיש החרדי מנחם טוקר נצפה במטוס בדרכו לארץ.

מפיק הטלוויזיה המתחזק אלעד קופרמן נצפה בהדלקת נרות חנוכה אצל רבו האדמו"ר מביאלא בית שמש.

הרב בנצי נורדמן מכותבי הטורים ב'כיכר השבת' בריקוד סוער בהכנסת ספר תורה שערכו ב'ערוץ 14' לרגל חגיגות שנה לערוץ. ל'זופניק' נודע שהרב נורדמן היה מעורב מאחורי הקלעים בתרומת ספר התורה המהודר לערוץ.

את שמעון ברייטקופף, יועץ ראש עיריית ירושלים משה ליאון - ראינו בשופינג בקניון בעיר אילת, במסגרת חופשה משפחתית מורחבת.

(צילום: מאיר א.)

ואילו איש התקשורת מני גירא-שורץ נצפה בהגבהת ספר התורה ב'זאת חנוכה' בבית הכנסת בשכונת רמות בירושלים. 'זופניק' מבקש להבהיר כי אך במקרה האייטם על מני גירא מופיע אחרי אייטם על שימען ברייטקופף. תודה.

ואם אנחנו כבר פה, אז הנה ראש העיר ירושלים משה ליאון שמוכיח שוב את אהבתו לפיוטים במהלך הברכה השביעית בחתונת בתו של עורך אתר 'ערוץ 7' עוזי ברוך.

בהמשך ראינו את משה ליאון בדואט עם הזמר חיים ישראל לשיר 'שבחי ירושלים' באירוע לדירקטוריון של חברת התעופה 'אל-על' במלון 'מצודת דוד' בירושלים.

באירוע השקת מיתוג חברת 'נתיב פרו' (לשעבר 'נתיב מדיה') בבעלות איש העסקים נתי קרויזר, נצפו רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ בשיחה עם אנשי היח"צ שרגא ניימן ויענקי מייזליש ואיש החברה מוטי לנדר.

מי שהפתיע בעמדת הDJ הוא מני גירא-שורץ שדאג לפלייליסט משובח.

העסקן זאבי דרוק, יצא השבוע למסע תפילות בקברי צדיקים בצפון להשלמת המשא ומתן הקואליציוני, ונצפה מתמודד יפה עם מזג האוויר החורפי יחד עם הקולקציה החדשה.

את איצל'ה כץ שלנו, ראינו השבוע בלומד'עס על מטוסי חיל האוויר במהלך סיום קורס טיס בחצרים.

זאת בשבוע שכוכב הרשת שוקי סולומון חשף תמונות שלו מצעירותו בישיבה לפני שנים רבות, בעודו מתגורר בשכונת רמת אלחנן הבני-ברקית.

בעקבות החשיפה של סלומון, הזמר והיוצר ישי לפידות החליט אף הוא לחשוף תמונה שלו בצעירותו, הייתם מזהים?

בנר האחרון של חג החנוכה תפסנו את הזמר ישי לפידות עם המוזיקאי אבי דרור, המפיק יוסי טיברג והמלחין האגדי יוסי גרין בהופעה של ישי ריבו ומרדכי בן דוד במנהטן.

בסוף שבוע, בניו יורק הקפואה, ראינו את שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן ורעייתו בארוחת ערב עם חברם הזמר והיוצר ישי לפידות.

הזמר משה קליין צולם עם בגדים בתוך בריכה במהלך הצילומים לקליפ חדש לסינגל שיצא בקרוב.

בדרך למופע ביעד מיוחד בעולם תפסנו את המוזיקאי יואלי דיקמן עוצר לתפילה בבית חב"ד מקומי.

בחתונת בתו של הזמר החסידי אהרל'ה סמט, ראינו את המוזיקאים מוטי שטיינמץ, פנחס ביכלר ומיכאל ויינברגר.

(צילום: משה גולדשטיין)

רגע לפני החופה פגש 'זופניק' את פנחס ביכלר ואברימי גולדשטיין ממקהלת 'מלכות' עם הגראמן לייבי מושקוביץ מארצות הברית בפינישים אחרונים.

(צילום: מוישי קראוס)

בסוף הערב ראינו את אב הכלה אהרל'ה סמט בריקוד המסורתי של המצווה טאנץ.

(צילום: מוישי קראוס)

הזמר והיוצר שולי רנד בשיחה עם המפיק פנחס לבקוביץ, מסכמים אירוע סודי שהתקיים השבוע באחד המושבים ליד ירושלים. טאלנט נוסף שהשתתף באירוע כמנחה הוא השדרן אבי מימרן שנחת באירוע מיד עם סיום התוכנית הקבועה ברדיו.

המעבד והמפיק המוזיקלי יוחנן בלייך קבע מזוזה באולפן החדש שהשיק השבוע.

הזמר אלי הרצליך נצפה קונה אוכל יהודי לשבת קודש בטלזסטון.

(צילום: אלי אברמוב)

אותו אלי הרצליך נצפה במופע מוזיקלי באירוע תורני לרגל 'זאת חנוכה' שערך 'הינוקא' שכמובן גם ניגן על הקלידים.

(צילום: ש.יפת)

הזמר רפאל מלול נצפה מתחמם בסקי לפני מופע חנוכה באלפים השוויצרים.

(צילום: שמעון מ.)

הזמר החסידי זאנוויל ויינברגר והמנצח מונה רוזנבלום נצפו בדרכם לאירוע ביעד מעניין בעולם.

ואילו הזמר החסידי בערי וובר ששהה בשבת האחרונה בצפת, הוזמן בצאת השבת להופיע באירוע יוקרתי בירושלים. מנהליו, שמואל פאר ויהודה קלמן הזעיקו מסוק פרטי שייקח את הזמר לעיר הבירה בכדי שיגיע בזמן.

(צילום: עדן תעופה)

הזמר ישי ריבו והראפר ניסים בלאק נצפו בדרכם לארץ, עוצרים בבית חב''ד בשדה התעופה בארצות הברית.

(צילום: אברהם משה גורדון)

המשוררת החרדית אפרת בן שבת התחתנה השבוע בשעה טובה ומוצלחת עם איציק ברומר אחיו של הזמר קובי ברומר.

(צילום: מנדי שיף @mendishif)

רגע לפני מופע חנוכה ענק לילדי 'זה לזה' - המאסטרו בני לאופר התברך מהמגיד מישרים הרב ישראל מאיר שושן.

(צילום: שמוליק רובין)

ואילו בפתח תקווה, רגע לפני חתונה יוקרתי, ראינו לחיצת יד בין הזמר דודו דרעי לרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו.

מעשה בקבוצת 'פייסבוק' בשם "פוטושופ חכם", שעוזרת לאנשים לערוך תמונות בפוטושופ. אחת הגולשות העלתה תמונה וביקשה למחוק את אבי סויסה, יועצו ודוברו של הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו. "למה ככה למחוק אותי?", הוא הגיב בהומור שחור, "אני שוקל להיעלב", הצהיר.

המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו מתברך במאור פנים מפי מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן.

את המרצה הפופולארי יוסף יצחק ג'ייקובסון - שהגיע לביקור מיוחד בארץ, ראינו נושא דברי חיזוק בכנס של ארגון 'גדלנו' בפני הורים לילדים שירדו מהדרך.

במסיבת הוקרה שנערכה השבוע בפיקוד העורף השתתפו תת אלוף שלומי בן מוחה, מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש, הפרויקטור פרופסור סלמאן זרקא מנכ"ל בית החולים 'זיו', וראשי הדסק החרדי אבי לוין ואליהו ארנד.

מחוץ לוועידה השנתית של יועצי הרפואה החרדים 'קהילת האון ליין', ראינו את ישראל וינברג מ'מאוחדת', צביקה שלזינגר מ'כללית' ומשה שליזנגר 'מכבי' בשיחה משותפת.

בסקוטלנד פגש 'זופניק' את יועץ התיירות החרדי דודי רובינשטיין במבשלת ויסקי בוטיק, ל'זופניק' נודע כי יועץ התיירות נסע להכין מתחם נופש מיוחד לאחד מגדולי האדמו"רים לקיץ הקרוב.

את משמח הלבבות הרב שמעון פרץ ראינו נושא דברים ביום עיון ומורשת שנערך במשטרת מחוז תל אביב בהובלת הרב המחוזי הרב אליהו קב.

פרופסור יצחק קרייס מנכ"ל בית חולים 'תל השומר', פרופסור עמוס תורן מנהל מחלקת המטואונקולוגיה בבית החולים 'ספרא לילדים', היועץ הרפואי שימי גשייד והעסקן הרפואי ראובן שראבני – השתתפו בהכנסת ספר תורה לבית 'רחשי לב' ב'תל השומר'.

בבר מצווה לבנו של המפיק אברהם אסולין מקיסריה, ראינו את כוכבי הרשת שוקי סלומון ושלום מכלוף המכונה 'החבר שלום מברסלב', מברכים את כוכב הכדורגל המתחזק ערן לוי.

גם רב הסלבס מרדכי חסידים נצפה בניחום אבלים אצל ראש השיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, היושב שבעה על פטירת רעייתו ע"ה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר