רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

המסר של מרדכי בן דוד לגולשי 'זופניק' | נכדת האדמו"ר שהתגרשה | מתי שוקי סלומון יחתן את בתו? | ה'קורונה' של ראש הישיבה | יו"ר הכנסת אצל המקובל | המחאה של משה מנס באיטליה | העיתונאים שהפכו לדוברים | למה לינקי דרעי לא קוראים יעקב דרעי? | מה חשף אמן החושים על חיים ביטון? | שתיה ליטאית בטקס של פרוש | סגן ראש העיר שהפך ל'בעל קורא' | השר שהודה שהוא שמן | הפרידה של טוקר מהכדורגלן | הפייטן שנצפה בדובאי | עם מי יואלי דיקמן נתפס באמצע הרחוב? | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

"תודה רבה על כל הפרגונים במדור 'זופניק'" • גדול הזמר היהודי מרדכי בן דוד השוהה בימים אלו בארץ, מברך את גולשי 'זופניק' ומודה למזפנק איציק אוחנה.

(צילום סלפי שלומי בלוך: MBD & Shlomi BLOCH)

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': אלפי חסידים השתתפו אך לפני מספר חודשים בחתונת נכדתו של האדמו"ר, אך כעת, הזוג נפרד והנכדה המיוחסת קיבלה גט.

חשיפת 'זופניק': בעוד כשלושה חודשים תתקיים חתונת השנה של יחזקאל הלפרין בנו של הנגיד שמוליק הלפרין ואשת העסקים ננה הלפרין, עם אבישג סלומון בתו של יזם הנדל"ן וכוכב הרשת שוקי סלומון - האירוע היוקרתי יתקיים במקום סודי במרכז הארץ בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, אנשי עסקים ובכירי תעשיית המוזיקה היהודית.אתם אולי לא תהיו, אבל 'זופניק' יהיה שם כדי לתעד.

בסוף השבוע שעבר נחלש הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת 'סלבודקה' ובבדיקה התברר כי נדבק בנגיף הקורונה, בעקבות כך ביטל את נסיעתו לניחום אבלים אצל ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ושלח לו מכתב ניחומים על פטירת הרבנית ע"ה בו כתב: "חליתי במחלת הקורונה".

לאחר שהחלים, יצא הגר"ד לנדו מביתו לאלעד בליווי משטרתי שם השתתף במעמד הנחת אבן הפינה לבית המדרש 'סלבודקה', מאחוריו עמדו ראש העיר ישראל פרוש וסגן ראש עיריית אלעד ויו"ר 'דגל התורה' המקומית אבי שטרן.

בצל הסערה סביב מינויו לתפקיד ראינו את יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בברכה והתייעצות אצל המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן - 'הרנטגן'.

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ראה 'זופניק' כשהוא ממתיק סוד עם זאב פליישמן, יועצו החרדי של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

איש 'כיכר השבת' משה מנס נצפה השבוע ברחובות איטליה - לאחר חופשת סקי מחליקה במיוחד - כשהוא מנצל את ההמון לעשות "מחאה" כמו שצריך. למשה שלום.

את הפרשן ישראל כהן ראינו מאחורי הקלעים בשיחה עם היחצ"ן רני רהב והכתב הצבאי יוסי יהושוע, בניסיון להציע פשרה מול סגן השר אבי מעוז או לפחות להוריד את גובה הלהבות.

שני עיתונאים עשו השבוע הסבה מהמקצוע – לדברור פוליטיקאים; הראשון הוא רונן כץ שנטש את 'קול ברמה' לטובת דברור השר חיים ביטון, השני הוא שמואל קרמרסקי שנטש את 'שחרית' לטובת דברור השר מאיר פרוש. 'זופניק' מאחל בהצלחה.

הרב יעקב קנייבסקי, הנכד המפורסם, נשא דברים בענייני השעה ‏בפני חברי המערכת של 'קשת 12' בסלון ביתו של מרן רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, במסגרת סיור שערך יהודה אייזיקוביץ בבני ברק להיכרות עם המגזר החרדי.

ואם ב'יעקב' עסקינן, העיתונאי אורי משגב תהה השבוע: "חידון: מישהו יודע למה לבנו של דרעי קוראים ינקי ולא יעקב?", ינקי דרעי הגיב בציוץ משלו: "האמת? גם אני שואל וטרם מצאתי תשובה. אולי תעשה חסד ותעזור לי?". 'זופניק' מתגייס לעזרה ומזמין אתכם לענות באמצעות מערכת התגובות, בסוף המדור.

במהלך אירוע פרטי, אמן החושים מני הולנדר קרא את מחשבותיו של השר החרדי במשרד החינוך חיים ביטון מש"ס, ולא תאמינו על איזה פוליטיקאי "משועמם" הוא חשב... • צפו

(צילום: שרגא הולנדר)

אפרופו מני הולנדר, במהלך מופע למתנדבי 'איחוד הצלה' מסניף פתח תקווה, ראש הסניף המקומי אבי מיארה העניק לו עוגת יום הולדת בהפתעה אותה קנה חברו הטוב פיני גולדברג. 'זופניק' תוהה האם את זה מני לא יכל לנחש?

יוני משריקי, שהחל את דרכו בעיריית ירושלים והמשיך כיועצו של אריה דרעי וראש המטה במשרד הפנים - הצהיר השבוע אמונים במליאת הכנסת, והפך לחבר כנסת מן המניין בסיעת ש"ס, במקומו של יואב בן צור - השר במשרד הרווחה - שהתפטר מהכנסת. ברכות.

(צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ)

במסדרונות קרית הממשלה נצפה סגן השר אורי מקלב מתאם עמדות עם כבוד השרה מירי רגב.

ואילו במסדרונות הכנסת ראינו את אורי מקלב בשיחה עם חבר הכנסת זאב אלקין מ'המחנה הממלכתי'.

(צילום: משה כהן)

בטקס חילופי השרים במשרד ירושלים בראשות מאיר פרוש ראינו את הבולדוזרים של 'אגודת ישראל': יוסי צימט, יוסף גרליץ ופנחס רוטנברג מאזינים לנאומים המרתקים בקשב רב.

(צילום: יצחק א.)

באותו טקס מצא 'זופניק' שתיה מתוקה בכשרות בד"צ 'שארית ישראל' הליטאי, ויהי לפלא.

רגע לפני כניסתו של השר מאיר פרוש ללשכה במשרד ירושלים ומסורת, הביא העוזר המסור שרוליק ורטהיימר את התמונות המיתולוגיות לתלות במקום.

במהלך הדיון בוועדה המסדרת על חלוקת הוועדות ראינו דיון משותף של חברי הכנסת משה גפני, יעקב אשר וינון אזולאי. מהצד נראה משגיח הרל"ש מוישי זלושינסקי.

(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

דקות לפני הצגת תכנית שר המשפטים יריב לוין לרפורמה במערכת המשפט, תפס 'זופניק' את חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' כשהוא מנהל שיחה ערה במסדרונות הכנסת, עם חבר הכנסת בני גנץ יו"ר 'המחנה הממלכתי' וחבר הכנסת גדעון סער יו"ר 'תקווה חדשה', אך תוכן השיחה נותר חסוי.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף הגיע לוועדת הפנים לברך את ח"כ יעקב אשר על שמונה לראשות הוועדה, ואמר: "אני שמח לראות כיו"ר ועדה אדם שצמח בעשייה כל השנים ושהשאיר חותם בכל כך הרבה תחומים. אנחנו מאחלים לך הרבה בהצלחה בתפקיד למען עם ישראל ובעיקר זירוז התכנון ופיתוח התשתיות".

(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי נצפה בשיחה עם השר לפיתוח הנגב והגליל יצחק וסרלאוף באחד מרחובות העיר בני ברק.

המקובל הרב נתנאל שריקי ערך ביקור חגיגי במשרד של שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב ושר הכלכלה הנכנס ניר ברקת.

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זוהר תפס את סגן השר אורי מקלב לשיחת מסדרון רגע לאחר המינוי המרגש.

את חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס ראינו בקניות לשבת קודש בעיר הקודש בני ברק.

בזמן הדיון בבג"ץ נגד השר הנכנס אריה דרעי, ראינו את חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס והרב ברוך דרעי חתנא דבי נשיאה של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף - בתפילה מעומק הלב בציונו של האדמו"ר מזוועהיל הסמוך לבית משפט העליון.

חבר הכנסת יולי אדלשטיין מ'הליכוד', יו"ר ועדת החוץ והביטחון המיועד, נצפה בתפילה מעומק הלב בבית הכנסת בכנסת.

(צילום: משה כהן)

ואילו חבר הכנסת בועז ביסמוט מ'הליכוד' שהיה בעבר עורך עיתון 'ישראל היום' - נצפה בשיחה בכנסת עם אנשי העיתון יהודה שלזינגר ומתי טוכפלד.

(צילום: משה כהן)

העיתונאי עקיבא וייס מ'כאן 11' נצפה מראיין במסדרון הכנסת את שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, שנשאל האם הוא שותה שתייה מתוקה, והשיב כדלהלן: "אנחנו שותים דיאט. זה ברור שכל השמנים שותים דיאט, אז זה אין בעיה". 'זופניק' מעדיף מים קרים.

מה קורה בעיריית ירושלים? בעוד סגן ראש עיר חרדי אחד נצפה מתבוסס בשלג בארץ המגף ('זופניק' סמוך ובטוח שיקשה עליו להחליק) סגן ראש עיר אחר, ישראל קלרמן, נצפה מכובד בקריאת התורה בעירייה, בתפילת מנחה של צום עשרה בטבת. 'זופניק' היה מציע הסבת מקצוע לאור הקריאה המדויקת והנעימה, אמממה, יש עדיין מה לעשות בעיריית ירושלים.

ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, קיבל תעודת הוקרה על פועלו מבן האדמו"ר מסלונים הרב יצחק ברזובסקי.

הצלם החרדי אריה לייב אברמס השוהה בימים אלו בארצות הברית בתמונת 'סלפי' עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

רגע אחרי שתיעד את ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו בנאומו בכנס ז'בוטינסקי בירושלים, ורגע לפני שהוא טס בפעם השמינית לצלם את מופע 'האסק' הנוצץ והנוסטלגי, תפס הצלם החב"די חיים טויטו סלפי אישי למזכרת.

שדרן הרדיו ומגיש הטלוויזיה החרדי מנחם טוקר נפרד מגדול הכדורגלנים 'פלה' שמת השבוע כשהוא מראה חולצה שקיבל ממנו, עליה נכתב: "לטוקר דרישת שלום, פלה".

(צילום: קיקו ברזיל)

את היועץ האסטרטגי אליהו ארנד ראינו השבוע כשהוא מלווה את ראש השב"כ רונן בר באירוע בו דיבר על אתגרי הסייבר הניצבים בפני מדינת ישראל.

העיתונאי קובי נחשוני מ-ynet נצפה בערב הקמת הממשלה בחצר הבית הירוק בתל אביב.

בטקס חילופי השרים במשרד הנגב והגליל 'זופניק' תפס את העיתונאי דודי בן חמו מקורבו של השר הנכנס יצחק וסרלאוף יחד עם איש התקשורת אבי גרינצייג.

המפיק מוטי בוקצ'ין נצפה קונה עוגות לכבוד שבת קודש כמו בולדוזר.

בזמן שחיכה בהר הזיתים קפץ הצלם נפתלי לרר על דבשת הגמל בכדי לוודא האם יש כבר את מי לצלם.

(צילום: נתי שולמן)

בדובאי פגש 'זופניק' את גדול הפייטנים, רבי משה חבושה, בשיחה עם שייחים מקומיים.

כזה עוד לא ראיתם! הזמר חיים ישראל הופיע השבוע באירוע יוקרתי במיוחד במצדה לאנשי עסקים מאמריקה.

הזמרים אברהם פריד וישי לפידות נצפו בסוד שיח עליז במהלך הופעה באירופה.

המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה בשיח צפוף עם המפיק אייזיק שטיין, 'זופניק' מנחש שמדובר על עוד הפקה מרשימה שתראה אור בקרוב.

(צילום: שמוליק שיפר)

הזמר איציק וינגרטן נצפה בפגישה עם היחצ"ן נתי בדש במלון בתל אביב, לקראת הסינגל החדש שיצא בקרוב.

הזמר איציק אורלב נצפה בלימוד תורה במטוס בדרך להופעה בחו"ל. 'זופניק' מקפיד לחשוב בלימוד כדי שלא יצלמו אותו לומד.

בחתונת משפחות ביקל-לווינשטיין ראינו את כוכב הרשת והזמר שוקי סלומון מפזז על הבמה ומשגיח מקרוב על הריקוד המיוחד שעשו המשפחות ללהיט החתונות שלו: "שיר-החתונות".

הזמר בני פרידמן נתפס בהתייעצות באישון לילה ברחובה של עיר עם הגאון הרב שלמה יהודה בארי - 'הינוקא'. תאמינו ל'זופניק' שזה מה שרואים בתמונה.

הזמרים גד אלבז ויאיר אלייצור יחד עם המפיק שלומי כהן בתפילה במערת הסנהדרין ובקבר שמעון הצדיק בירושלים.

מנוחת המשמחים: צמד השמואלים - שמולי קליין את שמואל יפת, סעדו את ליבם בין ריקוד לריקוד על שולחן חדר הייחוד.

(צילום: רשת הנקודה)

דוד טויטו הטכנאי של רדיו 'קול ברמה' בשנים האחרונות, ערק השבוע לרדיו 'קול חי' שם ישמש גם גם כמנהל הטכני. במקביל אסף קליין מרדיו 'קול חי' קודם לתפקיד סמנכ"ל פיתוח וטכנולוגיה של ברדיו.

רבה הראשי של קולומביה לשעבר הרב שלמה אלהרר כובד כאורח כבוד בכולל בנשיאותו של הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, בבית מדרשו בשכונת סנהדריה.

המרצה הרב מיכאל סורוצקין נצפה השבוע בחצות לילה מעתיר בתפילה בקברו של הצדיק ר' ישעיל'ה מקרעסטירער.

(צילום: גברי שמא)

ברכת כהנים: ביציאה מהכותל המערבי ראינו את החזן המקומי אליהו כהן מתברך בחביבות ממזכה הרבים הגאון הגאון הרב יגאל כהן.

רב הסלבס מרדכי חסידים וטופז לוק יועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נצפו מסתודדים במסדרונות הכנסת.

(צילום: ד.ב.)

יועץ התקשורת הבכיר משה קלוגהפט ויחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד וקופת חולים 'כללית' בעיר, בכנס סיכום שנה של מנהלי קשרי קהילה.

ברכת מזל טוב למוזיקאי דייויד טויב לרגל חתונתו בשעה טובה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר