רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

מה קורה עם מעבר הדירה של דרעי? | הזמר החרדי שנפסל ב'קול חי' | מאחורי הקלעים של מאבק הסמינרים בירושלים | חברי 'המועצת' החדשים של ש"ס | כך דרעי התחמק מאוחנה | הרבנית יפה דרעי מתברכת | המשגיח שריגש את הצלם אלי קובין | השברולט הצהובה של אבי בלומנטל | כשאמן החושים קרא מחשבות של רבנים | שמש בכושר | שרקי על המדרכה | קוק בשכם | הג'יפ החדש של המאבטח של גדולי הדור | הקליפ שבדרך של שוקי סלומון ועמירן דביר | חיים ישראל בשמוע'ס | לפידות מתפלל | וינגרטן מנגן | חגירה דומע | המחאה האיראנית של יועץ התיירות | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': בצל החלטת בג"ץ, יו"ר ש"ס אריה דרעי שהיה צפוי לעבור כבר השבוע לדירה בפרויקט הכוכב החמישי בשכונת בית וגן בירושלים - לטובת שיפוץ דירתו בקומה החמישית ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף, החליט לעכב את המעבר. האם מדובר בעיכוב טכני או חישוב מסלול מחדש? ימים יגידו.

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': הוועדה הרוחנית של רדיו 'קול חי' ו'קול חי מיוזיק', פסלה לשידור שירים של זמר חרדי מוכר בעקבות כך שהוציא לאחרונה שיר שלטענת הוועדה אינו חרדי.


חשיפת 'זופניק': עיריית ירושלים הוציאה השבוע הודעה שהיא בגדר "בום אמיתי", על ההחלטה לבטל את שיבוצי הסמינרים מעתה ואילך. מעבר לכך שמדובר בבשורה חשובה, מסתבר שלשם כך אף נשכר יחצ"ן שתפקידו הרשמי לדברר ולתקשר את עניין הסמינרים. תקציב למטרה נמצא...

אך הסיפור היותר גדול, כפי שהגיע לאוזני 'זופניק', הוא כדלהלן: בת של אישיות חשובה במגזר החרדי, שהתעסקה בעבר בנושא של הסמינרים - החליטה הפעם לפתוח עוד סמינר עם אדם מוכר מאוד מאוד מפורשי חסידות גור. האם ביטול השיבוצים נועד עבור הצלחת הסמינר החדש? גם במקרה זה, ימים יגידו...

בכינוס התמיכה בביתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לאחר פסיקת בג"ץ, ראינו את הגאון רבי שמואל בצלאל, ראש ישיבת "פורת יוסף", מעניק נשיקה חמה ולבבית ליו"ר. האם בקרוב נראה אותו כחבר מועצת חכמי התורה? ומה עם רבני משפחת בן שמעון מבני ברק, האם גם אחד מהם יצורף ל'מועצת'? ימים יגידו, כמובן.

(צילום: דוברות ש"ס)

מחוץ לבית תפסנו את הצלם המוכשר שלנו חיים גולדברג, עומד על המשמר אחרי ההישג העצום עם תמונת הרמטכ"ל בתחילת השבוע.

מי שמשך תשומת לב רבה בביתו של אריה דרעי היה דווקא יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שנאומו בעת שהושבע עורר סערה רבה במגזר. 'זופניק' שהצליח להסתנן לביתו של דרעי, יודע לספר כי כאשר דרעי עודכן על הגעתו של אוחנה, הוא נלחץ ומיהר להושיב לצידו רק רבנים, בכדי למנוע משברון מול ראשי הישיבות שלא אהבו את התמיכה החרדית באוחנה.

את משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות, ראינו כשהוא חובש כיפה שחורה בביתו של דרעי. 'זופניק' תוהה האם מדובר בהיערכות לאפשרות שיכהן כשר מטעם המפלגה החרדית?

בהמשך, נצפתה הרבנית יפה דרעי מקבלת את ברכתו של הגאון רבי דוד כהן, חבר המועצת וראש ישיבת חברון, שניחם אותה בצערה.

את הרבנית יפה דרעי ראינו הבוקר עוקבת ממפרסת הבית אחר המתרחש ברחוב, רגע לפני יציאת בעלה, אריה דרעי, אחרי פגישות הבוקר.

(צילום: חיים גולדברג)

הצלם אלי קובין ריגש השבוע עם הסיפור המיוחד שהביא לאחר שצילם תמונת מחזור בישיבת "דעת אהרן" בירושלים. 'זופניק' מגיש אותו ככתבו וכלשונו: "האחרון שהצטלם היה 'מרן המשגיח', הרב נפתלי קפלן. אחרי שצילמתי אותו, ניגש אליי וראיתי שרוצה לפתוח איתי שיחה. שאל אותי בשמי, ואומר לי: 'אתה יודע מה כתוב לך על הקפוצ'ון?', אמרתי: 'לא', והוא התחיל להקריא לי מה שכתוב שם. צחקתי, ואמרתי לו 'כן, בדיוק הייתי בארצות הברית קניתי את זה', ואז ממש בנעימות ורכות, שאל אותי אם אני לומד קצת, אמר לי: 'תלמד 5 דקות אחרי התפילה, יעשה לך רק טוב'. נפעמתי מהאיש, מצד אחד מבקש לחזק אותי, אבל מגיע אליי עם כזו גישה מתוקה, פשוטה, שירבו אנשים כמוהו". 'זופניק' נפעם גם הוא.

וזה 'מרן המשגיח' (צילום: אלי קובין)

בשערי הכניסה לבניין המשרדים של 'כיכר השבת' ראינו את העורך הראשי חיים אילוז יחד עם הצוות המוכשר חנני ברייטקופף, איצל'ה כץ וחיים גולדברג, הצלם ששבר את הרשת השבוע עם תמונת הרמטכ"ל ורעייתו בכותל.

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן תפס 'זופניק' בשיחה ערה עם העיתונאי הוותיק משה נוסבאום, רגע לפני תחילת השידור באולפן 'חדשות 12'.

יממה לאחר מכן הגיע העיתונאי יאיר שרקי לביקור באולפן 'כיכר השבת' ובדק את ההשלכות של פסק דין דרעי.

בתחילת השבוע ראינו את ישי כהן בשיחת מסדרון בכנסת עם כתב 'וואלה' יקי אדמקר, ינקי דרעי ראש המחלקה לגיוס כספים בהסתדרות הציונית העולמית – שהצהיר כי לא ישב על כסאו של אביו, ורב הסלבס מרדכי חסידים.

(צילום: משה כהן)

'זופניק' לא פספס את הפגישה האקראית ברחובות בית שמש של איש 'כיכר השבת' חנני ברייטקופף והיח"צן פנחס פלינקר.

ציקי ברנדוין, עורך חדשות החוץ של 'כיכר השבת' שהתחדש השבוע בתוכנית חדשה ולוהטת, נתפס בעדשת המצלמה בעודו מטביל כלים במקווה השכונתי.

(צילום: משה נוי)

את הפרשנים הבכירים יעקב ריבלין מ'בקהילה', יוסי אליטוב מ'משפחה' ויאיר שרקי מחדשות 12', תפסנו בשיחה על גורלו של אריה דרעי, מאחורי הקלעים באולפני 'כיכר השבת'.

אשר רוט - מפיק העל שלנו נצפה בסלפי מחויך עם יאיר שרקי מ'חדשות 12'. אין ל'זופניק' פאנצ' על הפאות. מוזמנים לטקבק...

מאחורי הקלעים של צילומי "פותחים שולחן" באולפני 'כיכר השבת', ראינו את מפיק העל דוד פדידה, איש 'כיכר השבת' אשר רוט, הבמאי יעקב אביטבול, יוסל'ה מהטשולנט והמגיש ארי גוטהלף.

איש העסקים יעקב הלפרין התארח גם הוא בתוכנית וסיפר על כמה הוא נהנה תוך כדי חוות דעת על המשקפיים של אחד המשתתפים.

יומיים לפני הכרעת הדין הדרמטית של בג"ץ ראינו את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בכניסה לפגישה בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. ליוו אותו יוסי שבתאי ואריאל הררי, העוזר החדש.

(צילום: משה כהן)

'זופניק' לא יודע מה ח"כ אביגדור ליברמן ניסה להסביר פה בוועדת הכלכלה, אבל גם לא מוכן להמר.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מה שכן, יום קודם לכן, בוועדת הכספים, ראינו את אביגדור ליברמן במעמד שתיית הקפה.

(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

זאת בזמן שהשר החרדי במשרד החינוך, חיים ביטון, נצפה מסתודד עם חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקומי. מאחור נצפה עסוק, מוישי זלושינסקי, הרל"ש של מוישה גפני.

(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש90)

'זופניק' תיעד את יועץ התקשורת אבי בלומנטל למרגלות הבורג' חליפה כשהוא מנסה לאמוד נזק שנגרם לרכב שברולט צהוב. רק לאחר דקות ארוכות של חרדה נרגע בלומנטל כשנזכר שהוא לא שכר כלל רכב.

את הפרשן החרדי ישראל כהן ראינו בשיחה עם הפרשן רביב דרוקר על מלחמת האחים שבדרך והדם שיישפך • צפו

בהמשך השבוע תפס 'זופניק' את ישראל כהן בסוד שיח עם המגיש עודד בן עמי רגע לפני מהדורת 'שש' ב'קשת 12'.

אנשי התקשורת ישראל כהן ויעקב גרודקה מ'קול ברמה' יחד עם איש התקשורת דוד חכם מ'קול חי', חגגו השבוע יום הולדת לאיש התקשורת יקי אדמקר מ'וואלה', במסעדה בירושלים.

בעקבות החלטת בג"צ לפסול את אריה דרעי מלכהן כשר בממשלה - כוכב הרשת שוקי סלומון במונולוג זועם: "הצביעות זועקת, מערכת המשפט טוחנת כל כך לאט את הצדק". לאחר המונולוג, סלומון הקדיש לדרעי את השיר 'אל תירא ישראל, אל תירא כי גור אריה הלא אתה', ואמר: "אל תפחד אריה, אנחנו איתך רק בגלל האפליה הנוראה הזו".

את רב הסלבס מרדכי חסידים ראינו בלחיצת יד חמה עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, לאחר שבג"צ פסק כי לא יוכל לכהן כשר.

איש התקשורת אבי רבינא מ'קול חי' הקים עמדת שידור ניידת מתחת לבית השר והעביר את הקולות 'הוא זכאי' למאזינים בבית. על התיעוד: הזמר קובי ברומר.

אחרי ההכרעה של הבג"צ ראינו את אריה דרעי משתתף בשעות הערב בשמחת אירוסי אחייניתו כאילו לא לקחו לו את התפקיד.

(צילום: רוני בן נאים)

בהמשך ראינו את רבה של באר שבע הגאון הרב יהודה דרעי בסוד שיח עם ראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי.

את השדרן והמגיש מנחם טוקר תפסנו בעת קבלת ברכה מאת הרב הראשי של אוקראינה הרב משה אסמן.

זאת בעוד השדרן והמגיש דוד חכם נצפה מתחבק ומתנשק עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בברית המילה לבנו של איציק לוי.

בהמשך ראינו את דוד חכם מתברך מאריה דרעי ששימש כסנדק בברית.

באותה הברית ראינו את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר ועדת הכספים ויו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים משה גפני, בסוד שיח עליז. אותו גפני, שנאלם ונעלם לאחר פסיקת הבג"ץ בעניינו של דרעי.

בהמשך ראינו את מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן ממגישי פינת 'פרשת השבוע' ב'כיכר השבת' מברך את משה גפני.

אמן החושים מני הולנדר הדהים השבוע קבוצת רבנים נחשבים מביתר עילית וקרא להם את המחשבות • צפו

(צילום: פיני גולדברג)

איש התקשורת מיכאל שמש, הפוליטי של 'כאן 11' נצפה באימון כושר קשוח.

את עמיתו מ'כאן 11', הכתב הדתי עמיחי שטיין, ראינו מדווח ביומן הצהריים של רשת ב' לאחר שיצא מאימון כושר באצטדיון טדי בירושלים.

איש התקשורת יאיר שרקי מ'ערוץ 12' נצפה מסקר את ההפגנה נגד חנויות הסלולר בירושלים, כשהוא יושב על מדרכה בפאתי הרחוב.

(צילום: חיים פרוכטר)

העיתונאי והסופר יצחק פלדמן נצפה מראיין את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בפאנל כלכלי מיוחד במהלך הוועידה של קהילת הרב שאול אלתר בצפון.

בכניסה מיוחדת באישון לילה לקבר יוסף שבשכם, ראינו את ראש מועצת שומרון יוסי דגן, עורך עיתון 'בקהילה' שלמה קוק, חבר הכנסת המיועד צבי סוכות מ'הציונות הדתית' והעיתונאי יוסי רוסו.

(צילום: מועצת שומרון)

בהמשך ראינו את שלמה קוק מלווה בכניסה לתפילה בקבר יוסף את בניה פרץ - שנפצע קשה מאוד בפיגוע בצומת תפוח לפני שנה וחצי והשתקם בנס.

(צילום: מועצת שומרון)

היועצים אריאל אלחרר, יוסי שבתאי ונתי מור יוסף נתפסו בשיחה צפופה במסדרונות הכנסת.

בעת כניסתם למשרד, השבוע - סיירו שר הדתות מיכאל מלכיאלי והמנכ"ל יהודה אבידן ברחבי המשרד ונצפו בשיחה עם שניים מבכירי המשרד שעוד יגיעו רחוק: צורי פורת - מנהל אגף רכש נכסים ולוגיסטיקה ויו"ר מועצת בתי העלמין ירושלים ואהרון עמנואל - מנהל אגף מבני דת.

חבר הכנסת יעקב טסלר מ'אגודת ישראל' הושבע השבוע לסגן שר החרדי הראשון במשרד התרבות. 'זופניק' שהוזמן לטקס חילופי המנכ"לים במשרד, התרשם על פי התשואות לנאומיהם של השר מיקי זוהר וסגנו טסלר כי שוררת ביניהם אחווה תרבותית. 'זופניק' מקווה שתחום התרבות יתפתח ויתרחב.

את שמואל יעבץ מ'דגל התורה' בירושלים, עוזרו (עדיין) של סגן ראש העיר ישראל קלרמן תפסנו בשיחת טלפון במהלך קניות לשבת קודש.

(צילום: א.ה.)

המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו התחדש השבוע בג'יפ יוקרתי מסוג ריינג' רובר. 'זופניק' מצפה לנסיעת מבחן.

הצלם אריה לייב אברמס השוהה בארצות הברית בימים אלו, נפגש עם שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן ואף צילם אותו מעל דוכן האו"ם.

את הצלמים יעקב נחומי ועזרא טרבלסי ראינו נערכים לקראת הכנסת ספר התורה בישיבת סלבודקא - עם ציוד מיוחד הכולל רחפן מקצועי.

(באדיבות 'רשת הנקודה')

ראש ישיבת 'סלבודקה' הגאון רבי דב לנדו כובד בקריאת התנאים בשמחת אירוסי בן הרב חיים פרוינד מראשי 'עזר מציון' עם בת הרב משה רוזנטל מנהל אגף החינוך בעיריית בני ברק.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו בקריאת התנאים בשמחת האירוסין לבנו של הצלם האגדי שוקי לרר.

(צילום: נפתלי לרר)

הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית בקביעת מזוזה בביתו של העסקן בני רוזנבוים מלונדון.

את רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ ועוזרו יוסי בלוך, מנכ"ל הקרן למורשת הכותל סולי אליאב וישראל רוזנבוים מהדוברות - ראינו ממתינים לבואם של הרמטכ"ל הנכנס רא"ל הרצי הלוי והרמטכ"ל היוצא רא"ל אביב כוכבי שהגיעו לתפילה בכותל המערבי.

השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יצחק וסרלאוף בברכה והתייעצות במעונו בנתיבות של האדמו"ר הרב יעקב ישראל איפרגן - 'הרנטגן'.

חשיפת 'זופניק': בהפקה שטרם נראתה כמותה במגזר הקליפ ל'שיר הביטחון' המדובר של כוכב הרשת והזמר שוקי סלומון והזמר והיוצר עמירן דביר שיצא בראש חודש אדר, יצולם ביום שלישי הקרוב יחד עם אמן הצילום ("הפרופסור") דודי קפלר. הקליפ יצולם בחווה יוקרתית במרכז הארץ שהוקמה במיוחד לצורך הצילומים יחד עם הרקדנים של אמן הקפוארה מיקי חייט עם תפאורה שהובאה במיוחד מחו"ל, ניצבים רבים ופירוטכניקה מרהיבה. 'זופניק' לא יכול לחכות לתוצאות...

הזמר חיים ישראל בשמוע'ס מעניין ממשחק הכדורגל השבועי: "אני כל שבוע הולך לשחק כדורגל במוצאי שבת. הלוואי וככה היינו רצים ככה לבית המדרש ללמוד, אני לא בא להיות צדיק, אבל זה המציאות". ו'זופניק' אומר אחרי שסיים ארוחה טובה במסעדה יוקרתית: "פת במלח תאכל".

רגע לפני הופעה, תפסנו את הזמר והיוצר ישי לפידות נושא תפילה בחדר צדדי במלון 'דן פנורמה' באילת.

(צילום: הדס)

הזמר איציק וינגרטן נצפה לומד תורה בישיבה בפריז שבצרפת.

(צילום: אביגדור סויסה)

בהמשך ראינו את איציק וינגרטן מול מגדל אייפל - מנגן על קלידים של נגן מקומי תוך שהוא מקבל אהדה גדולה מהעוברים ושבים.

לאחר ש'זופניק' ניחם את הזמר יצחק חגירה שישב שבעה על בתו היחידה שנולדה לאחר שנות ציפייה, פגש 'זופניק' את חגירה בערבו של יום בו קם מהשבעה - משמח כהרגלו בשמחת חתן וכלה. 'זופניק' קלט כמה שירי רגש קודם החופה שגרמו לו גם לדמוע.

כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר נצפה בקניות בסופר השכונתי בניו ניורק.

(צילום: דודי פ.)

ואילו הזמר אבי אילסון נתפס בכניסה לארץ הקודש אחרי מסע קצר באירופה.

(צילום: יח"צ)

אחרי הופעה בפריז שבצרפת, ראינו את הזמרים עקיבא תורג'מן ומרדכי שפירא ומנהלו האישי המפיק מעוז עבאדי, מסכמים בחיוך את המופע בסמוך לשער הניצחון.

"חזן הכותל" הזמר אלי כהן בשירה באירוע הכנסת ספר תורה בכותל המערבי.

האמן ארי גולד והמפיק אביגדור מאיר יצאו יחד עם הצלם והבמאי חיים עטון לצלם קליפ בהרי הטטרה שבסלובקיה.

המפיק והחזן אלחנן אלבז נצפה בחופשת סקי בגאורגיה

(צילום: אביאל דיין)

הצלם דוד זר בסיום מסכת מגילה בשיעורו הקבוע של הרב שלמה זביחי ראש קהילת 'תפארת רפאל'.

(צילום: יצחק זיו)

בהילולת בעל התניא, הרמב"ם ורבי יעקב אבוחצירא בעיר חדרה, ראינו את רב העיר הרב ישראל ביטון, סגן ראש העיר ויו"ר ש"ס בועז ביטון, יו"ר מועצת העיר ויו"ר 'דגל התורה' ומכותבי הטורים ב'כיכר השבת' בנצי נורדמן, הרב יעקב שניאור והרב מוטי גרוזמן משליחי חב"ד בעיר.

למרגלות מגדל האייפל בפריז, בירת צרפת, ראה 'זופניק' את יועץ התיירות ומנהל 'חו"ל מהודר' דודי רובינשטיין נוטל חלק במחאה האיראנית כולל הנפת הדגל.

את המפיק גדי ויטמן ראינו לאחר תפילת שחרית בעיר אסאוירה שבמרוקו.

ברכת מזל טוב לרב נתן גרוסמן, נכדו ויד ימינו של הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית - להולדת הבת הראשונה.

לאחר שאיחל מזל טוב לנכד ובירך את הנינה, ראינו את הרב גרוסמן בסיור מקצועי בבית החולים 'מעייני הישועה' עם נתן רוטשילד מהנהלת בית החולים, היועץ הרפואי יעקב שקול ויצחק שלמה מנהל הכנסת אורחים 'מאירים לחולה'.

(צילום: איציק אלדד)

ברכת מזל טוב לכתבת 'חדשות 13' בצפון אפרת פינקל (29) לרגל אירוסיה בשעה טובה ומוצלחת עם קובי לב (33) מבית וגן בירושלים.

(צילום: דניאל נפוסי)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר