רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

המתיחות בין השבועון לח"כ החרדי | איש העסקים בגבס | בן האדמו"ר והמחנך הליטאי שנתקעו לפני שבת | אשת הרמטכ"ל והטלפון לצלם | הפגישה בכנסת תשפיע על בית שמש? | מה חיפש מנחם טוקר בבית של שר התורה? | החרדית שקיבלה את פני הנשיא | מאחורי הקלעים של הקליפ של שוקי סלומון ועמירן דביר | יואלי דיקמן והחצוצרן עושים צחוקים | חיים ישראל נתפס מוסר שיעור | הזמרים שיצאו לחופשת סקי | המקובל שקבע מזוזה לעידית סילמן | הצדיק שעבר לגור ליד רב הסלבס | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

קולולו: ברכת מזל טוב חמה ולבבית לעורך המוכשר שלנו מענדי קורטס לרגל אירוסיו בשעה טובה עם הכלה חנה גולדשטיין, מעמנואל. מזל טוב!

חשיפת 'זופניק': אחד השבועונים החרדיים, מנהל סוג של מאבק תת קרקעי נגד אחד מחברי הכנסת החרדים, כך לחש אברך ליטאי על אוזנו של 'זופניק'. ביקשנו הוכחות, ואלו דבריו: "זה התחיל עם תמונת שער גדולה של חלק מחברי הכנסת של הסיעה – כשאותו ח"כ צונזר; בהמשך, אחד מכותבי העיתון תקף את הח"כ בטוויטר וזה נמשך בכתבה על יחסי הכוחות במפלגה שמנסה להמעיט מכוחו של הח"כ". האברך הוסיף בשנינות של ליל תשעה באב: "בקהילה שלנו הכל נשאר במשפחה". 'זופניק' ימשיך לעקוב.

חשיפת 'זופניק': איש עסקים מוכר שפרש לאחרונה משותפות מוכרת, נצפה עם גבס לרגלו. הרקע, פציעה במהלך חופשת סקי בניכר.

שני סיפורים שאירעו בשישי האחרון, האחד במגזר החסידי והשני במגזר הליטאי, מחדדים את הצורך והחובה למי שנוסע לשבת – לצאת מוקדם בשישי, הרבה יותר מהרגיל; הראשון הוא הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו של הרבי מבעלזא, שיצא לשבת בקרית אתא, אצל השווער הרבי ממאקווא. אלא שבאמצע הדרך, עשרים דקות נסיעה מהיעד – שקיעה. המשפחה ירדה מהרכב עם המזוודות, נרות השבת הודלקו באמצע הדרך, וכך הם צעדו רגלית במשך כשעתיים. השני הוא המחנך הנודע והמרואיין הפופולרי הרב מוטקה בלוי, שהיה בדרכו לשבות בצפת, כשלפי הווייז הם היו אמורים להגיע חצי שעה לפני כניסת השבת. אממממה, באמצע כביש 6 הווייז מתחיל להתעדכן והשעה מתאחרת, עד שהופיע שהם יגיעו 8 דקות לפני השקיעה. בסוף, הם חתכו ליבנאל ושהו בשבת אצל גיסו וגיסתו, לשם הספיקו להגיע 10 דקות לפני זמן הדלקת נרות.

ראשי ישיבת 'סלבודקה' הגאון הרב דב לנדו והגאון הרב משה הלל הירש, בריקוד בשמחת נישואי נכד הרב הירש.

את הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, ראינו מנחה את הדינר של ישיבת "עטרת ישראל", ביום השלושים לפטירת הרבנית ע"ה, במעמד ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי.

(צילום: רשת 'הנקודה')

הגאון הרב אריה שפירא, ראש ישיבת 'שערי שמועות', נצפה בקניות לשבת קודש כאחד הראשישיבע'ס.

(צילום: א.ה.)

'זופניק' שהשתתף בהילולת הבאבא סאלי זיע"א בקרית אתא ראה את מזכה הרבים הרב שי פרי מרעיף ברכות ונשיקות על ראשו של העורך הראשי שלנו, חיים אילוז. ונאמר אמן.

באותו אירוע, שארגן רפי אילוז מהמועצה הדתית, ראינו חיבוק חם ולבבי בין שר הדתות מיכאל מלכיאלי לראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ. 'זופניק' מציין לשבח את השר שחמק בצורה יפה בנאומו מהכתרתו כ"שר הפנים" והשאיר את הכבוד ליו"ר התנועה.

מי שהנחה את ההילולה היה איש התקשורת איתי גדסי שליהטט בין בנג'מין בוזגלו לרבנים הנואמים.

(צילום: אוהד עשור זינזי)

לא בכל יום 'זופניק' מקבל טלפון משרון הלוי, אשת הרמטכ"ל החדש הרצי הלוי. גם הפעם לא 'זופניק' קיבל את הטלפון אלא הצלם המוכשר חיים גולדברג. אשת הרמטכ"ל ביקשה להודות לו על התמונה שהמיסה את לב כולם, שלה ושל בעלה מהכותל. ל'זופניק' נודע שגם הרמטכ"ל היה על הקו. על יתר פרטי השיחה הוטל איפול, אבל לפחות יש תמונה מרגעי השיחה.

גולדברג משוחח עם אשת הרמטכ"ל

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש ופרויקטור מירון יוסי דייטש, נצפו בכנפי נשרים בירושלים בדרכם לפגישה משותפת, כשדייטש על ההגה.

(צילום: יוסי אוהב ציון)

ישראל סילברסטין, יו"ר סיעת 'דגל התורה' בבית שמש, נצפה בשיחה ממושכת במזנון הכנסת עם מוישי פרוש בנו של השר מאיר פרוש, שאחראי בין היתר על גזרת בית שמש מטעם 'שלומי אמונים'; ומי עוד השתתף בפגישה? מוישי רבר מהגיזרה של ח"כ יצחק פינדרוס, זאבי דרוק ומאיר פרל הרל"ש של סילברסטין. ציפור קטנה צייצה ל'זופניק' שלפני הפגישה סילברסטין נצפה בפגישה חשאית עם פינדרוס; האם הוא רוצה לרוץ לראשות העיר? 'זופניק' שוקל להתמודד לראשות ועד הבית.

(צילום: קבוצת 'הצדיקים')

במוצאי שבת ראינו את ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין מפזז ומתפלל בהדלקה מקומית בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: ראובן ביאלה)

את ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן ומזכ"ל 'אגודת ישראל' וממלא מקום ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, ראינו בסוד שיח פוליטי באירוע פרטי.

זהו את הביביסט: מאחורי הקלעים בתוכניתו של שרון גל בערוץ 13 תפס 'זופניק' בהפתעה את הפרשן החרדי ישראל כהן עם עו"ד אלדד יניב שעושה בית ספר שמאל ורמי בן יהודה - רגע אחרי שנחקר בחשד לאיום על עדת תביעה במשפט ביבי.

הפרשן החרדי ישראל כהן התארח השבוע באחת מתוכניות האקטואליה בערוץ 12, שם כובד בתואר היוקרתי "כתב כיכר השבת", כי יש דברים שלא שוכחים. מאחוריו, ראינו את מלך זילברשלג, במשרדי החדשות.

(צילומסך 'חדשות 12')

בליל שישי האחרון ראינו את ישראל כהן מלווה את ראש הסגל צחי ברוורמן ויאיר קספריוס בקניית חלות לשבת.

ברחובות ירושלים ראינו את איש התקשורת יאיר שרקי מ'ערוץ 12' מתהלך כאחד האדם בצהרי עוד יום שמשי.

(צילום: bm05041)

שדרן הרדיו והמגיש מנחם טוקר ערך השבוע שידור רדיו מביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל יחד עם הנכד הרב יעקב קנייבסקי, וסיפק הצצה מעניינת לבית המיתולוגי.

ח"כ אורי מקלב, שמקפיד להגיע בזמן לכל מקום, נצפה בליל שישי האחרון מאחר משמעותית לשמחת בר המצווה לבן הזקונים של הגרי"מ דרוק. 'זופניק' שמע את העוזר הצמוד דוד וורצמן מסביר לאח של החתן: "באנו ישירות מקריית מלאכי". 'זופניק' היה בחמי געש אז נאלץ להיעדר.

עוד משמחת 'תפארת ישראל' בבר מצווה לבן הזקונים של ראש הישיבה: הבן זאבי דרוק נתפס מסתודד ארוכות עם הנכד הרב יענקי קנייבסקי, כשסביב השולחן סועדים את לבם יעקב מורגנבסר הדובר האגדי של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, מוישי רבר הצמוד של ח"כ יצחק פינדרוס ואברמי קורנפלד מעירית בני ברק; בשולי השמחה ראינו את יענקי קנייבסקי מסתודד ארוכות עם אליעזר ראוכברגר יו"ר דגל התורה בבירה; גם את יוסי דייטש ראינו עולה לאחל מזל טוב, ל'זופניק' נודע כי דייטש מקורב מאוד לגרי"מ דרוק שאף סומך עליו בשליחות הציבורית.

במזנון הכנסת ראינו את ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הסגל צחי ברוורמן בשיחה חשאית.

(צילום: א.ה)

הדיפלומטית החרדית הדסה אייזנשטרק שמכהנת כסגנית שגריר ישראל בבלגיה ובלוקסמבורג, מקבלת את נשיא המדינה יצחק הרצוג בעת נחיתתו בבריסל.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף נצפה בחדר האוכל של מלון 'גלי צאנז' בנתניה, מתפנק על הבופה בשירות עצמי, כאחד הנופשים ממש.

אותו שר בינוי ושיכון ואותו יצחק גולדקנופף הגיע לפגישת עבודה עם משה ליאון, ראש עיריית ירושלים, וגילה כי ראש הסגל של ליאון, משה מרגליות, הוא בן דודו, לא פחות ולא יותר. 'זופניק' שובר את הראש מה מאיר פרוש חושב על זה.

בציון מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל ראינו השבוע את יו"ר ש"ס אריה דרעי ורב הסלבס מרדכי חסידים בתפילה מעומק הלב.

חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד' נתפס מחלק סוכריות לחברי 'הליכוד' במשכן הכנסת.

(צילום: א.ה.)

בכירי 'איחוד הצלה' אלי ביר, מושיקו מוסקוביץ ומשה טייטלבוים בפגישה במזנון הכנסת עם סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס.

שר הביטחון לשעבר ויו"ר 'המחנה הממלכתי' חבר הכנסת בני גנץ הגיע השבוע לביקור אצל חברו הטוב הרב יעקב גלויברמן מבכירי העסקנים בחב"ד וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' – שם הניח תפילין והתפלל.

חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס בכתיבת אותיות בספר תורה שהוכנס לבית מדרשו של זקן המקובלים הרב יצחק כדורי זצ"ל לרגל יום ההילולה שחל השבוע.

איציק אלחרר ראש לשכת הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, מתברך מהראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר - במהלך הילולת 'הבבא סאלי', מהצד נראה רב המשטרה הרב רמי ברכיהו.

לאחר הביקור במעונו של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא 'הבבא ברוך', נצפה הרב עמאר מגיע אל ציון 'הבבא סאלי' כשהוא מלווה ביו"ר ש"ס אריה דרעי.

קודם לכן השבוע, נצפו הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר, יו"ר ש"ס אריה דרעי וראש עיריית ירושלים משה ליאון, בשמחת נישואי בן מקורבו של הרב עמאר יחזקאל שבו.

(צילום: יוסף ש.)

בהמשך החתונה ראינו את איש התקשורת קובי נחשוני מ'ווינט' בסוד שיח עם אורחי החתונה החרדים.

(צילום: יוסף ש.)

בהילולת 'הבבא סאלי' שערך רבי משה בוסו, ראינו את העסקן האשכנזי שלומי בלוך (הנשוי לנינת 'הבבא סאלי') - מוזג ערק לחיים לחברי הכנסת יוסי טייב ואברהם בצלאל מש"ס.

(צילום: דוד אמסלם)

בהילולת 'הבבא סאלי' ראינו את יו"ר מועצת העיר חדרה ויו"ר 'דגל התורה' בעיר ומכותבי הטורים ב'כיכר השבת' בנצי נורדמן, לוגם ערק מכלי כסף טהור ששימש את 'הבבא סאלי' ועבר בירושה לנכדו רבי יצחק אבוחצירא מנתניה.

(צילום: אהוד ששי)

בהמשך השבוע ראינו את בנצי נורדמן בהתייעצות עם הרב יוסף אפרתי מרבני 'דגל התורה'

(צילום: יוסי פיקסלר)

את מוישי רבר, הרל"ש של ח"כ יצחק פינדרוס, תפסנו בליל שישי מתפנק על החלות הטריות והריחניות של מאפיית 'שאבס בייקרי'.

ואילו את יועץ התקשורת מני חדד ראינו מסתלסף עם ראש עיריית כפר סבא רפי סער. על פרטי הפגישה הוטל צא"פ.

בכירי עיריית ירושלים בראשות ראש העיר משה ליאון חגגו יום הולדת 60 בהפתעה לממלא מקום וסגן ראש העיר ירושלים אליעזר ראוכברגר.

(צילום: בנציון טוקר)

המפיק מוטי בוקצ'ין נצפה בשדה התעופה בדרכו לטיסה.

(צילום: אבי טולדנו)

ואילו את המפיק דוד פדידה, מנהלו של שולי רנד, תפסנו משקיף בהנאה על המופע של רנד באירוע מיוחד בקפריסין.

יעקב גרוסברד, נאמן ביתו של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ראש ישיבת 'עטרת ישראל', נצפה מתברך מהגר"ד לנדו.

כוכבי הסטטוסים החרדים יוסי הופמן ודודי (לא-האמנתי-עד-שבאתי-לראות) קפלר (המכונה 'הפרופסור') נצפו בפגישת עבודה לקראת פרויקט חדש.

הצלם שלומי כהן, כוכב סטטוסים מכובד בפני עצמו, ראינו בתפקיד אבא במשרה מלאה, עורך קניות לשבת קודש עם בתו הקטנה.

(צילום: א. ה.)

הצלם אריה לייב אברמס השוהה בארה"ב בימים אלו בתפילה וצילום בציון האדמו"ר מסאטמר.

הרב חיים הורוביץ רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב ושמוליק וולף מנכ"ל 'שיח אמונה', בתפילת שחרית בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: bm05041)

כבוד למגזר! אמן הקפוארה החרדי מיקי חייט יחד עם נבחרת של תלמידים מבני ברק, השתתפו בסוף השבוע באליפות ישראל בקפוארה לשנת 2023.

(צילום: רויטל בן משה)

תיעוד מיוחד ובלעדי ל'זופניק': הזמרים והיוצרים שוקי סלומון ועמירן דביר צילמו השבוע קליפ חדש ל'שיר הביטחון' בהפקה שטרם נראתה כמותה במגזר. הקליפ בעיבוד של שרוליק מנדלסון ובהפקת דודי (נבהלה נפשי) קפלר ומיכל אלבלק - צולם בין היתר במהלך נסיעה ברכב ב.מ.וו. יוקרתי במרכז הארץ, יערות מול הים, ובחוות הסוסים של איש העסקים אלון אלגלי. בקליפ השתתפו: כוכב הרשת הברסלבי שלום מכלוף - 'החבר שלום', הרקדנים של אמן הקפוארה החרדי מיקי חייט וסוכן השחקנים החרדים יוסי הופמן.

המעבד והמנצח יואלי דיקמן הכניס את צופיו המולהבים אל תוך האולפן וחשף את שלבי העיבוד ללהיט "מודים" שמבצע אהרל'ה סמט, ללחנו של הגרי"מ דרוק, שיצא לאור לרגל בר המצווה לבן הזקונים.

את יואלי דיקמן ראינו משתעשע עם החצוצרן שלו גנאדי (בחור ממוצא רוסי) לפני ההקלטות. 'זופניק' לא יכול לחכות לטוקבקים.

בדרך ללהיט חדש: הזמר והיוצר ישי לפידות בהקלטות באולפן של המעבד והמנצח יואלי דיקמן.

אותו יואלי דיקמן נצפה בהמשך השבוע בשיחה מוזיקלית עם המוזיקאים דודי קאליש ואיציק פילמר ממקהלת 'נשמה'.

(צילום: זאב ארלנגר)

ה'זופניקע'ס' ממשיכים להתחזק עם הזמר חיים ישראל, והנה הוא אחרי מופע באילת מוסר שיעור תורה בקוקפיט בטיסת ארקיע, יחד עם החבר הקברניט אריאל בר אשר.

עמי כהן, שלמה כהן וכפיר גואטה בדרכם לחתונה בפריז פגשו את אברומי וינברג לפני טיסתם.

הזמר אבי אילסון מתברך מפי חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון הרב ראובן אלבז שחיתן את נכדתו.

(צילום: משה עדני)

הקלידן אבי דרור הופיע בחתונה של חתן שאוהב חיות. באמצע החתונה הצטרף אליו לשירה – לא פחות ולא יותר, תוכי מזמר...

(באדיבות 'רשת הנקודה')

הזמר החסידי לוי פלקוביץ מתברך אצל האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, במהלך הילולת 'הבבא סאלי'.

את המוזיקאים רולי דיקמן, אריק דביר, אבי דרור, ישראל לובין ופיני רוטשטיין ראינו בחופשת סקי בקאנזיי.

(באדיבות רשת 'הנקודה')

הזמר והיוצר שולי רנד ורעייתו מגישת הטלוויזיה צופית גרנט אחרי שופינג בדיוטי פרי בנתב"ג .

את הזמר והמלחין בנצי שטיין פגש 'זופניק' ב'הלו תימן' בבית שמש – 10 דקות לפני הסגירה, זאת לאחר שעה ארוכה של חיפושים אחרי בייביסיטר שתשמור על הבית.

במהלך הצילומים לקליפ חדש של מקהלת 'מלכות' בעיר צפת, ראינו את הזמרים: דובי מייזלש, זאנוויל ויינברגר, לוי פלקוביץ ונפתלי קמפה ברגע של מנוחה.

(צילום: פ.י.ו.)

הראפר ניסים בלאק נצפה בביקורת דרכונים בשדה התעופה בנתב"ג.

(צילום: אבי טולדנו)

שמואל יפת נמצא בימים אלו בפריז לצורך הקלטות לשיר חדש של הזמר דוד שמחה. בין לבין, מצאו השניים זמן לתפוס תמונה למרגלות מגדל האייפל המנצנץ.

(באדיבות רשת 'הנקודה')

במהלך טיול בבוקרשט, הזמר אופיר סלומון פצח בשירה בטורקית במסעדה הכשרה המקומית.

(צילום: אבי ברזני)

כוכב הזמר גד אלבז נצפה בברכה והתייעצות עם המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן - 'הרנגטן', במסגרת ביקור של 'הרנטגן' השבוע בקהילה של הרב יצחק לסרי במיאמי.

הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית הגיע השבוע לאולפני רדיו 'קול חי', במהלך הביקור שימש כשליח ציבור עם 'גרטל' יצירתי במיוחד - כבל של אייפון.

המקובל הרב נתנאל שריקי בביקור מיוחד בכלא ניצן, כשהוא מלווה במפקד הכלא גבי מירילשוילי ורב הכלא אריאל חלא. כעבור שעה קלה הרב יצא בשלום.

(צילום: אשר חמיאס)

במועצה הדתית בצפת ראינו את ראשי הדסק החרדי במשרד הבריאות אבי לוין ואליהו ארנד יחד עם רופאת המחוז ד"ר אולגה ויניצקי בפגישה עם רב העיר וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב שמואל אליהו ויו"ר המועצה הדתית נהוראי לחיאני.

במהלך סעודת ראש חודש לנגידי חסידות ויז'ניץ, איש העסקים ישראל שטיין מבעלי מאפיית ויז'ניץ קיבל מהאדמו"ר מתנת בשמים מהודרים.

(צילום: נפתלי לרר)

שתי נקודות שיטור חדשות של משטרת מחוז ירושלים נחנכו בימים האחרונים במרכז הרפואי הדסה, בעין כרם ובהר הצופים. ברכות ליוזמים מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה הפרופ' יורם וייס ומפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג'מן.

המקובל הרב נתנאל שריקי בקביעת מזוזה במשרד החדש של השרה להגנת הסביבה עידית סילמן.

(צילום: יורם קקון)

בני איפרגן, יד ימינו של המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן - 'הרנגטן', חגג השבוע בר מצווה לבנו בהשתתפות רבנים, אישי ציבור וידוענים.

הגאון הרב יעקב מאיר שכטר מגדולי רבני ברסלב שהוברח לפני כחודש מהדירה בבית שמש לדירת מסתור - שוהה בדירה מאובטחת ומצולמת 24/7 בשכונת מעלות דפנה בירושלים בבניין בו מתגורר רב הסלבס מרדכי חסידים. המקום הפך למוקד עלייה לרגל לעשרות חסידי הרב כאשר כל אחד שמגיע למקום עובר בדיקת אבטחה קפדנית.

יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד הביא השבוע את מזכה הרבים הרב שניר גואטה לשיעור תורה וחיזוק לנוער בעיר אלעד.

בלשכת סגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים צביקה כהן, ערכו השבוע מסיבת יום ההולדת בהפתעה ליד ימינו שלום יוחנן.

השרה מאי גולן מ'הליכוד' נצפתה בחתונת בנו של שחר פיירמן מנהל קבר רחל.

ברכת מזל טוב ליועץ האסטרטגי אברהם קרויזר ולבנו ארי קרויזר לרגל אירוסיו בשעה טבוה עם הכלה ליאל שרה שריקי.

מזל טוב למפיק המוזיקלי ובעל המנגן אהרל'ה נחשוני שחבק השבוע בן ראשון אחרי 2 בנות.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר