רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

איש התקשורת הבכיר והברית החשאית | הפייטן שמתחתן | הידוען שסירב להצעות כספיות | שירי הגעגוע של ארי היל למרן שר התורה זצ"ל | המקובל שבירך את הפרשן | הצוות של הח"כ החדש-ישן | היועץ בדיונות של דובאי | רביב דרוקר חבש כיפה והתפלל מנחה | מה שרו לדרעי בחתונת גולדקנופף? | מי הטריד את ראש העיר באמצע המרק? | מה אמרו יואלי דיקמן וליפא שמלצר לאורגן? | איפה רולי דיקמן בילה? | הזמר שעשה שטייגען בצהרי היום וזה שאכל שווארמה באמצע הלילה | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': אחד העיתונאים הבכירים בתקשורת הכללית, ביקש שראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין ישמש סנדק לבנו. השבוע, התקיימה שמחת הברית המרגשת בסלון ביתו של ראש הישיבה. בשל צו איסור פרסום גורף 'זופניק' לא יכול לחשוף תיעודים מהאירוע או את רשימת המשתתפים.

חשיפת 'זופניק': אחד הפייטנים המוכרים צפוי להתחתן בקרוב באירוע סודי ומצומצם בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים. פרטים נוספים אחרי החתונה...

חשיפת 'זופניק': משרדי פרסום המייצגים חברות גדולות במשק הישראלי פנו לידוען חרדי שצפוי לערוך בקרוב חתונה יוקרתית, בניסיון לייצר שיתופי פעולה מסחריים בעלות של מאות אלפי שקלים - אך הוא סירב בנימוס לכל ההצעות ומסר שהוא מחויב ל'זופניק'.

רגעים נעלים ומיוחדים נרשמו בסיומה של חגיגת סיום הדף היומי של מסכת נדרים בשיעורו של הרב יעקב קנייבסקי עם שירי ערגה של ארי היל למרן שר התורה זצוק"ל.

את ראש ישיבת "בית מתתיהו" הגאון רבי ברוך ויסבקר ראינו משתתף בחתונת נכדו כשמסביב עשרות תלמידים המשמחים את רבם.

(צילום: רשת הנקודה)

כבימים ימימה: בחתונת בתו של הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי, ראינו את אח הכלה הרב יעקב קנייבסקי בסוד שיח עם חבר הכנסת יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' ועוזרו משה רבר. "וואי וואי", לחש האברך הליטאי ל'זופניק'.

ביציאה מהחתונה זיהה 'זופניק' סוד שיח מיוחד וארוך בין ראש עיריית ירושלים משה ליאון לרב יעקב קנייבסקי.

את ראש מוסדות "עטרת שלמה" הגרש"ב סורוצקין ראה זופניק' בלחיצת יד חמימה במיוחד לראש העיר משה ליאון.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו בכניסה לדינר יוקרתי כשהוא מלווה במפיק גדי ויטמן.

(צילום: משה גולדשטיין)

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ראינו עם הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר, בכניסה לבית אחת ממשפחות האבלים מהפיגוע בשכונת נווה יעקב. כהן, המתגורר בסמיכות למקום הפיגוע, נצפה לאורך השבוע מסייע בדאגה למשפחה המיוסרת.

אותו ישי כהן, זכה גם לקבל את ברכתו החביבה של המקובל הרה"צ רבי גמליאל רבינוביץ', עת הגיע למסור שיעור בקהילת 'מתנחלי בנימין'.

הפרשן ד"ר אבישי בן חיים מ'ערוץ 13' נצפה בהרצאה במהלך ימי עיון של ראשי מועצות דתיות.

ואילו הפרשן החרדי ישראל כהן נצפה מפזז עם בנו ארי בשמחת הכנסת ספר תורה.

(צילום: שוקי לרר)

יועצי התקשורת מני חדד ואבי בלומנטל נצפו בחתונת נכדו של שר השיכון יצחק גולדקנופף. את מני חדד תפס 'זופניק' כשהוא לוחץ את כיס חליפתו של בן השר ותהה אם ביקש לבדוק כמה צ'קים נתנו האורחים?

את מוטי בבצ'יק ראינו בסוד שיח עם הרב שלמה צבי אלתר בנו של האדמו"ר מגור, בשולי חתונה באולמי 'בית ישראל' של חתן יתום חסיד גור.

חבר הכנסת החדש-ישן אליהו ברוכי מ'דגל התורה', נכנס לתפקידו במסגרת החוק הנורבגי. הצוות שלו הם: ישראל מאיר - דובר, בני דרוק - רכז הלשכה ופניות ציבור ואייזיק כץ - יועץ פרלמנטרי.

בהמשך השבוע ראינו את חבר הכנסת אליהו ברוכי בתפילת שחרית בבית כנסת בבאר שבע, לאחר שהשכים קום ונסע לשמוע את מצוקת התושבים בדרום.

(צילום: אלי פריד)

אי שם בדיונות האינסופיות של דובאי תפסנו את היועץ האסטרטגי אברהם קרויזר מטייל להנאתו כשהוא אינו מוותר גם על תפילה במניין.

השחקן החרדי אפי סקקובסקי נתפס קונה כיפה חדשה בחנות תשמישי קדושה בירושלים.

ואילו העיתונאי יאיר שרקי מ'ערוץ 12' נצפה בקניית ירקות לכבוד שבת קודש כאחד האדם.

(צילום: אבי טולדנו)

בניחום אבלים אצל איש התקשורת יוסי אליטוב מ'משפחה' שישב שבעה על אביו הגאון הרב שמעון אליטוב זצ"ל, ראינו את רבה של אור יהודה הגאון הרב ציון כהן, שר הרווחה יעקב מרגי, שר השיכון יצחק גולדקנופף ושדרן הרדיו מנחם טוקר.

(צילום: יוני אוחנה)

'זופניק' ששוטט השבוע בכנסת תפס את יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בשיחה ערה עם יועצו הקרוב ירח טוקר ומקורבו שמעון ברייטקופף; בהמשך, הוא תפס את גפני בשיחה עם השר חיים ביטון.

בהמשך, פרשן 'חדשות 13' רביב דרוקר נצפה זורם עם תפילת מנחה בלשכתו של ח"כ משה גפני, כשלראשו כיפה ובידיו סידור 'תפילת כל פה'. 'זופניק' מרוגש.

ח"כ משה גפני עוד הספיק השבוע להגיע לעכו ולקבוע מזוזה עם ראש העיר שמעון לנקרי. עוד נצפו בתמונה, אליעזר סורוצקין מ'החינוך העצמאי' ומנחם שפירא, סגן ראש העיר בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפאלית של המפלגה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי התקבל השבוע בשירת: 'אל תירא ישראל כי גור אריה הלו אתה' - בחתונת נכדו של שר השיכון יצחק גולדקנופף.

(צילום והפקה: מוישי ביכלר)

את יו"ר 'המחנה הממלכתי' ח"כ בני גנץ ראינו במוצאי שבת, ברכבו, כשהוא מהורהר וכואב, בזירת הפיגוע הנורא בשכונת נווה יעקב.

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

השר יואב בן צור נצפה מלווה במאבטח, נכנס עם בני משפחתו לרכב המאובטח. כמה כבוד כמה.

חבר הכנסת יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' ושרת ההתיישבות אורית סטרוק בכניסה לבית החולים 'שערי צדק' לבקר את פצועי הפיגוע הרצחני בירושלים.

(צילום: אבי טולדנו)

חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' נצפה בדוכן חב''ד בשדה התעופה בארצות הברית עם שליחי חב"ד שמולי באטלר ומענדל גערליצקי.

בחתונת נכדת רבה האשכנזי של אלעד הגאון הרב שלמה זלמן גרוסמן, ראינו סוד שיח מאוחד יחד עם רבה הספרדי של העיר הגאון הרב מרדכי מלכא וראש העיר ישראל פרוש.

כשהוא טרוד בשיחת טלפון - ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין נצפה לוגם מרק במסעדה ירושלמית.

במלון 'הילטון' בתל אביב ראינו את דובר ש"ס אשר מדינה, סגן ראש עיריית בני ברק מש"ס עו"ד גדליהו בן שמעון ומאיר פנחס, בפגישה חשאית.

השבוע נערך באילת כנס לחברי האגף החרדי בלשכת רואי החשבון, שם תפסנו את יו"ר סיעת 'יהדות התורה' חבר הכנסת יצחק פינדרוס והמנחה איש התקשורת רפי פרלשטיין בסיגריה שאחרי ארוחת בוקר, כאילו לא היה פאנל סוער.

ביום שישי ראינו את איש התקשורת אבי רבינא, המפיק המוזיקלי נטע לוין, איש האבטחה החרדי אביגדור דרקסלר והמפיק מאיר מרגלית בקניות לשבת.

את איש העסקים וכוכב הרשת שוקי סלומון ראינו בפגישת עבודה עם עורך דינו הפרקליט אשר דרך, לקראת פרויקט גדול שידובר רבות בציבור החרדי.

"עובדים קשה, אהה?!", צייצה הציפור בצרפתית ושיגרה את תמונתו של אלחנן גרוסבוים, חבר מועצת העיר ירושלים מ'דגל התורה', מטייל כאחד האדם ברחובות פריז שבצרפת.

(צילום: א. ה.)

את מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן ראינו השבוע בכמה מקומות בעולם. זה התחיל בעיר טשקנט באוזבקיסטן והמשיך בעיר אנקרה שבטורקיה; מה בדיוק הוא עשה שם? בקרוב סרטון חדש ב'כיכר השבת'.

הנגיד שמוליק הלפרין בריקוד של דביקות עם ספר תורה בהילולת רבי דוד מלעלוב זצ"ל בפולין.

(צילום: שוקי לרר)

הגביר הירושלמי, בנצי קנריק, שמחזיק את קהילת 'מנחת חינוך' ברחביה ומושך בחוטים בלשכת ראש העיר ירושלים, יצא בראשות משלחת נגידים, בראשם איל הנדל"ן סולי נבנצל, לביקור מדיני ברומניה. החבורה התארחה בפרלמנט הרומני והנגיד הירושלמי הביא את דבר עיר הבירה בפני הפרלמנט, שם קרא להדק את הקשרים בין שתי המדינות והבטיח לבכירי הממשל ביקור גומלין בירושלים.

באחד מרחובות ירושלים ראינו את השדרן מנחם טוקר, הזמר בנצי שטיין והמפיק נטע לוין בסוד שיח מוזיקלי. 'זופניק' לא הצליח לשמוע כלום בגלל הרוחות.

זמרים, מוזיקאים ומפיקים השתתפו בשבת האחרונה בשבת בר המצווה לבנו של הזמר קובי גרינבוים; על ההבדלה המוזיקאלית: מאיר גפני ויוסי ברגר.

(צילום: רשת הנקודה)

המעבד והמנצח יואלי דיקמן בפגישת עבודה עם הזמר לוי פלקוביץ והמפיק שלוימי פרסטר מארצות הברית.

משעשע: רגע לפני שעלו להופיע בחתונה יוקרתית של אחד המיליארדרים החרדים, כוכב הזמר ליפא שמלצר והמעבד יואלי דיקמן ביקשו 'סליחה מהאורגן', לאחר שהעיפו אותו באוויר בשמחת בית השואבה בישיבת 'אורייתא' - תיעוד שפורסם ב'כיכר השבת' והפך לוויראלי.

בהמשך השבוע ליפא שמלצר נצפה בכניסה לעיר התורה והחסידות בני ברק.

הזמר ארי היל נצפה מתפנק על אוכל יהודי בבני ברק.

(צילום: יוסי כהן 'החשמונאים')

ואילו הזמר רולי דיקמן נצפה בחופשת סקי מפנקת בחו"ל.

זאת בעוד הזמר איציק וינגרטן נצפה בשטייגען בצהרי היום עם הרב אהרון שפירא בישיבה בירושלים.

(צילום: אלעזר וורקר)

את הזמר משה קליין תפסנו אוכל שווארמה באישון לילה בבני ברק כדי לנסות להיות שלם.

(צילום: מ.ל.)

והנה הזמר אלי הרצליך נצפה מתברך מראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון הרב מאיר מאזוז, בחתונת נכדו הבחור אריאל כהן.

(צילום: 'בית הרב')

אחדות מרגשת בסיום של הרב יעקב קנייבסקי בין האמרגנים נטע לוין ומוטי זילברברג. בדרך לשיתוף פעולה?

המוזיקאי אהרל'ה נחשוני הכניס את בנו בבריתו של אברהם אבינו בהשתתפות בני משפחה וחברים מתעשיית המוזיקה. בסנדקאות כובד הסבא הנרגש, איש התקשורת הוותיק, יצחק נחשוני.

(צילום: רשת הנקודה)

ואם תהיתם, וכמובן שתהיתם, איך "ויקרא שמו בישראל", בשביל זה יש את 'זופניק': ינאי ברוך, זה השם, במזל טוב.

במהלך השמחה ראינו את הזמר שולי רנד בביצוע מרגש במיוחד. על הקלידים - אהרל'ה נחשוני, איך לא.

(צילום: רשת הנקודה)

כוכב הזמר היהודי גד אלבז וכלתו ורד הגיעו לאוהל הרבי מחב"ד כדי להודות ולהכריז על חתונתם בקרוב. כידוע, גד אלבז התגרש לפני כ-4 שנים ממורן אלבז לאחר 16 שנות נישואים בהם נולדו לשניים, שלושה ילדים.

(צילום יח"צ: HOSHEN MEDIA GROUP LLC)

בטקס הסמכת חברים חדשים ללשכת עורכי הדין ב'בנייני האומה' - סגן יו"ר מחוז ת"א עו"ד בנימין ארביב נצפה מקדם בברכה את המצטרפים הרבים החדשים ללשכה מקרב המגזר החרדי ומעניק להם את התעודות.

את הרב יוסי בוסו, מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני פתח תקווה, ראינו במהלך קניות לשבת קודש.

(צילום: רשת הנקודה)

מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן כובד בברכות בברית לבנו של מנהל המדיה שמואל קורייב שהכניס את בנו בכורו בבריתו של אברהם אבינו. ויקרא שמו בישראל: מאור ישראל.

(צילום: אנג'לה קורייב)

הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר שהגיע לבקר את הקצין שנפצע בפיגוע בעיר דוד בשבת האחרונה, בשיחה עם פרופסר עופר מרין מנכ"ל בית החולים 'שערי צדק', מהצד נראה הרב אברהם גולדשמידט אחראי שרותי הדת בבית החולים.

בטיסה בדרך לציונו של ר' ישעיה בן ר' משה מקרעסטיר, נצפו משגיח ישיבת 'עטרת ישראל' הגאון הרב יצחק קפלן ואחיו חבר מועצת העיר חיפה מ'דגל התורה' מנחם קפלן, לומדים חברותא.

(צילום: אבי כהן)

נס בדרכים: מזכה הרבים הרב שמעון פרץ והמפיק מעוז עבדי שטסו למרוקו להילולת רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל, הבחינו במהלך נסיעה בכביש מקומי בזוג ישראלים שעשו תאונה קשה עם רכבם וניצלו בנס, הרב פרץ ועבדי העניקו להם סיוע.

בבחירות לוועדת הבחירות להסתדרות של עיריית בני ברק נבחרו השבוע: יוסי צימט, ראובן קורלנסקי ועומר פיומי. 'זופניק' מברך שילחמו למען עובדי העירייה.

איש היח"צ נחמיה רוזנפלד והשף אבי מלכא נצפו בסיור בעיר העתיקה בפראג.

לאחר עצרת מספד בירושלים ראינו את רב הסלבס מרדכי חסידים בסוד שיח עם הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף.

(צילום: מאיר דהאן)

המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן - 'הרנטגן' בקביעת מזוזה בביתו החדש והיוקרתי של המפיק הבינלאומי שון בלאיש. על ההנחיה והפיוט הופקד הרב המזמר שמואל נידאם. מהצד נראה איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה.

(צילום: סבטה פשייב)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר