רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

הסיפור שלא יסופר | הסיפור האמיתי מאחורי תמונת השר גולדקנופף והשקית של 'לואי ויטון' | אשת התקשורת שנשדדה בתל אביב | גפני ומקלב מתגעגעים לליצמן? | איזה בית כנסת הכי יפה לפי השר מלכיאלי? | המציאות המדומה של השר פרוש | הריקוד של שימען ברייטקופף | הניחום של טוקר ושולמן | הסעודה של זליג | פגישת הבוקר של טסלר ואזולאי | כך יוסי בן עטר התחתן | התיקון של משה דוויק | השחרית של יואלי דיקמן והנופש בדובאי | ההפתעה של אמן החושים | החתונה שהתבטלה | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הלוהטים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שלא תצפו לשווא: רבים שאלו את 'זופניק' אם תהיה התייחסות לפרשה שהסעירה את הברנז'ה השבוע. 'זופניק' חשב וחשב אבל החליט לוותר כי לא היתה לו יציאה טובה והוא אוהב את כולם וגם את הקדוש ברוך הוא.

חשיפת 'זופניק': תמונתו של שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף צועד ברחובות פראג כשלצידו עלם חסידי עם שקיות של מותג היוקרה 'לואי ויטון' שברו את הרשת וזכו אפילו לחיקוי בתוכניות הסאטירה. אבל 'זופניק' כאן כדי לחשוף את האמת מאחורי התמונה. מי שרכש את הפריטים של מותג היוקרה הם כמה פרחי חסידות, שבילו במדינה במשך מספר ימים, וזאת ככל הנראה עבור כמה גבירים מישראל.

השר גולדקנופף, הגיע לפראג לכינוס של החסידות – ומששמעו זאת אותם צעירים, הם עזבו הכל ומיהרו לעלות על קורקינט ולחפש אחר נציגם ברשימה. מיד כשאיתרו אותו, דאגו להנציח את הרגע במכשיר הכשר שברשותם – וכך השר תועד עם השקיות היוקרתיות, בעוד לסטייל הצעיפים שלו אחראית בכלל איזו חנות בגאולה. ומה הכי מדליק פה? שהקניה נעשתה יומיים לפני שהשר הגיע לפראג. לולא החשבונית שהגיעה לידינו 'זופניק' היה תוהה אם זה לא שקיות ה'גל פז' החדשות.

השקיות בישראל
הקבלה

חשיפת 'זופניק': אשת תקשורת חרדית שהחנתה את רכבה בתל אביב והלכה לפגישה, נדהמה לגלות שאלמונים פרצו לרכבה וגנבו דברים יקרי ערך בשווי אלפי שקלים. לאחר מספר ימים היא הצליחה לאתר את הגנבים באמצעות מצלמות אבטחה מקומיות, הגיעה עד אליהם התעמתה איתם והזעיקה את המשטרה והם נעצרו. הרכוש הגנוב עדיין לא הוחזר אליה.

במשכן הכנסת תפס 'זופניק' את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט. יומיים לאחר מכן התקיים הריאיון הבלעדי והראשון של אייזנקוט לתקשורת החרדית.

בהמשך ראינו את ישי כהן עם שר החוץ המחויך אלי כהן.

עו"ד דב ויסגלס, חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן והפרשן החרדי ישראל כהן, נטלו חלק בפאנל פוליטי באוניברסיטה הפתוחה ברעננה - בנושאי דת ומדינה, ויחסי חרדים-חילונים על רקע השסע בעם.

לא ברור אם הם אמרו לו שהם מתגעגעים אליו, אבל כשחבר הכנסת משה גפני וסגן השר אורי מקלב פגשו במסדרונות הכנסת את הלשעבר יענק'ל ליצמן, הם פתחו בשיחה ידידותית.

לאחר השבע ברכות היוקרתי בסביון, ראה 'זופניק' את יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני משתתף בשבע ברכות צנוע לבנו של הפוסק הגאון רבי עמרם פריד.

ביציאה מהאירוע, תפסנו את מוישה גפני מלבין שיניים בשיחה עם הבדחן הנודע רבי אבא טורצקי.

במהלך ועידה בה השתתף, ראינו את ח"כ משה גפני בשיחה רצינית עם המנחה והשדרן משה גלסנר.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי שהשתתף בוועידת הגבאים התייחס לשאלת המראיין איש התקשורת משה גלסנר, "איזה בית כנסת יותר יפה, ליטאי, ספרדי או חסידי?", וענה: "התמודדות קשה, אבל בסוף הספרדי ינצח".

(הפקה: דוד פדידה)

בהמשך הכנס ראינו את השר לירושלים ומורשת מאיר פרוש, מתעמק במשקפי מציאות מדומה. 'זופניק' תוהה אם יכל לדמיין דרכה איך תעבור ההילולה במירון.

(צילום: P360)

בקומת הסיעות בכנסת ראינו את ינקי דרעי, ראש המחלקה בהסתדרות, עם נתי מור יוסף, יועצו הקרוב של יו"ר ועדת הבריאות ח"כ אוריאל בוסו.

בסמוך תפסנו את יו"ר ועדת הכספים ויו"ר 'דגל התורה' משה גפני ודוברו יעקב מורגנבסר מתדרכים את מגישת הטלוויזיה ליאור קינן מ'חדשות 13'.

(צילום: יחיאל וייס)

באירוע משפחתי של שבט גפני, ראינו את הבן יקיר אליהו גפני בסוד שיח עם הרב יחיאל מנדלסון, מנהל סמינר 'דרכי רחל'.

ואילו את דוד וורצמן, הרל"ש העסוק של סגן השר אורי מקלב, תפסנו עורך קניות לשבת קודש כאחד האדם.

הפרשן הבכיר עמית סגל מ'ערוץ 12' נצפה בפגישה עם אביו חגי סגל במזנון הכנסת.

(צילום: משה כהן)

בשמחת בר המצווה לבנו של איש העסקים אודי שטיינברגר, חתנו של הגאון הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, ובנו של הרב ישעיהו שטיינברגר מראשי ישיבת הכותל, ראינו את איש התקשורת שימען ברייטקופף מקפץ כבימי בחרותו העליזים. ל'זופניק' נודע, כי איש העסקים נמנה על ראשוני המתפללים בבית הכנסת ששימען הקים בשכונת בית וגן לעילוי נשמת אמו הרבנית ע"ה.

את הפוליטי של 'בחדרי חרדים' ארי קלמן ראינו במטוס בדרכו לניו יורק.

שדרן הרדיו מנחם טוקר בניחום אבלים אצל משפחת פלאי שאיבדו 2 בנים - אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד, בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים.

גם את העיתונאי הוותיק אליעזר שולמן מ'משפחה' ראינו במהלך ניחום אבלים אצל משפחת פלאי.

את מנכ"ל הביטאון הליטאי 'יתד נאמן', זליג אורלנסקי, תפסנו סועד את לבו במסעדה עם אוכל יהודי בפתח תקווה.

זוכרים את האייטם מתחילת המדור? אז בהמשך השבוע ראינו את שר השיכון יצחק גולדקנופף יחד עם הנגיד הגוראי לייבל יוסקוביץ, בנסיעה ברכב יוקרתי מסוג לימוזינה, במסגרת משלחת נדיבי חסידות גור בצ'כיה.

במהלך האירוע ראינו את יוסי צימט מבכירי 'אגודת ישראל' מעדכן בסמארטפון הכשר את יצחק גולדקנופף במתרחש בארץ. 'זופניק' מצטער שנפקד מקומו של הצעיף.

חבר הכנסת יוסי טייב מש"ס נצפה בקניות לשבת קודש בשוק מחנה יהודה בירושלים.

חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס ואיש התקשורת הערבי סולימאן מסוודה מ'כאן 11', בסוד שיח מחויך בחתונת איש התקשורת יחיאל אברהם.

חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' ודוברו אריאל אלחרר בדיון סוער על הרפורמה המשפטית במשכן הכנסת יחד עם מספר אנשי התקשורת בהם הפרשן הבכיר רביב דרוקר מ'ערוץ 13'.

(צילום: משה כהן)

אחרי ששהו יחד כל הלילה בכנסת בהצבעות, ראה 'זופניק' את חברי הכנסת האשדודים סגן השר יעקב טסלר מ'אגודת ישראל' וחבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס, בשיחה ערה אחרי שחרית באשדוד. 'זופניק' העיר להם שבעוד מספר שעות בודדות עליהם לחזור שוב למליאה בירושלים, לא יתקבלו טיוחים.

את חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס ועוזרו תפסנו עם מיני מזונות בדרכם לישיבת סיעת ש"ס בכנסת.

(צילום: משה כהן)

ישיבת סיעת ש"ס בכנסת, אם תהיתם, נפתחה בדברי תורה מאת שר הרווחה יעקב מרגי. 'זופניק' שמח לראות כי גם השבוע חבר-הכנסת לשעבר אברהם מיכאלי השתתף בישיבה ובטוח כי תרם רבות.

(צילום: א.ה.)

יו"ר סיעת 'דגל התורה' חבר הכנסת יצחק פינדרוס ויו"ר ועדת החוקה חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', בסוד שיח סוער על הרפורמה החדשה במערכת המשפט.

(צילום: משה נוי)

במרפסת הכנסת ראינו סוד שיח מעניין של רב הסלבס מרדכי חסידים עם שר המשפטים יריב לוין ושר החקלאות אבי דיכטר מ'הליכוד'.

שדרן הרדיו יוסי בן עטר מ'גלי ישראל' (בנו של השדרן הוותיק שמואל בן עטר) התחתן בשעה טובה ומוצלחת עם ניצה יהודית שדה. בסידור חופה וקידושין כובד רבה של צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב שמואל אליהו.

(צילום: איתמר קירשבוים)

שגריר קזחסטן בישראל סאטיבלדי בורשקוב בפגישת עבודה עם שר הדתות מיכאל מלכיאלי, רמ"ט השר עקיבא חופי ואיש התקשורת שלמה קוק.

הפייטן משה דוויק נצפה משתתף בתיקון שובבי"ם שערך הרב שמואל אליהו בביהמ"ד 'שערי ציון' בבני ברק.

בארצות הברית, ראינו מפגש מוזיקלי מעניין בין הזמרים מוטי שטיינמץ, מוטי אילוביץ' ומנדי הרשקוביץ.

המוזיקאי דייויד טויב נצפה בתפילה בבית חב"ד לרנקה.

(צילום: אלחנן מ.)

ואילו הזמר נתנאל ישראל וילדיו השתעשעו בשלג באתר החרמון.

מיד עם סיומו של הדינר היוקרתי לישיבת מיר בפריז שבצרפת, שהסתיים לפנות בוקר, ראינו את המעבד והמנצח יואלי דיקמן רותם את הזמר אברהם פריד והחזן יצחק מאיר הלפגוט לתפילת שחרית בנץ. ל'זופניק' נודע כי אורחי הדינר והזמרים התארחו במלון היוקרתי 'לה קולקסיונר' - הגדול מבין מלונות ה-5 כוכבים בפריז, שעלות סוויטה בו מגיעה ל-1,000 יורו. ראש הממשלה בנימין נתניהו שביקר בצרפת לאחרונה התארח אף הוא שם.

לאחר סבב הופעות בצרפת ובדובאי - המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה נופש בדובאי.

הזמר רולי דיקמן ואיש היין של המגזר עדיאל טולדנו, דוגמים יינות בתערוכת יין בהיכל התרבות בתל אביב.

בדינר יוקרתי במודיעין עילית, ראינו מאחורי הקלעים את הזמר בנצי שטיין, הקלידן יהודה הרשנבוים, המפיק ישראל נאבול, חברי מקהלת 'נשמה' והמנחה הרב שייקה גרינשפן.

(צילום: א.ה.)

בסוף השבוע בצ'כיה פגש 'זופניק' את מקהלת 'מלכות' וילד הפלא בנצי קלצקין בקניות אחרונות לשבת.

משם המשיך 'זופניק' למרכז העיר במארינבאד שם פגש את אברימי גולדשטיין מנהל מקהלת 'מלכות' אחרי סיבוב ברחבות העיר על סוס ועגלה.

'זופניק' התרגש לראות השבוע את הצלם יעקב כהן מפשיל את מצלמתו מעליו ומאזין בשקיקה יחד עם עוד בעלי עסקים ועורכי דין לוועד מיוחד בעיר בני ברק מפי הגאון חכם שאול גבאי ר"י 'אמרי דעת' ונשיא 'איחוד הקהילות'.

אמן החושים החרדי מני הולנדר שטס לסבב הופעות בארצות הברית, הפתיע את שותפו וחברו הטוב אמן הוויזואל שמוליק בן הרוש השוהה בתקופה האחרונה בארצות הברית לצורכי לימודים • כך זה נראה

לקראת חתונת בתו אבישג: כוכב הרשת שוקי סלומון נצפה במדידות לחליפה יוקרתית בתפירה אישית אצל אנשי האופנה ישראל קויפמן ודוצי גוטשטיין.

איש היח"צ שמעון ברדי נצפה מעתיר בתפילה בציון רבי ישעיה מקרעסטיר עבור כלל ישראל.

‏סגל הפיקוד הבכיר של מחוז תל אביב במשטרה ערך הבדלה במוצאי שבת, בחפ"ק שהוקם בסמוך להפגנה נגד הרפורמה המשפטית. המבדיל הוא סגן מפקד מחוז תל אביב תנ"צ דוד פילו.

חבר הכנסת הטרי יונתן משריקי מש"ס כובד לקבוע מזוזה בטקס חנוכת מרפאת 'כללית' החדשה בשכונת רמת שלמה בירושלים, יחד עם מנהל המגזר החרדי אברהם קונסקי ומנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים משה רוזנגרטן.

(צילום: אלי קובין)

מנהלי קשרי הקהילה של קופת חולים 'כללית' באלעד, משה גבירר, יחיקם גמליאל ושלמה שטרן בסיור מקצועי בעיר יחד עם נחמיה בלושטיין, מנהל המגזר חרדי במחוז דן בקופה.

בצל אסון רעידת האדמה הקשה בטורקיה שבה נהרגו עשרות אלפי בני אדם - ראינו את המשגיח לענייני שעטנז הרב ישראל צבי נוימן, ממשיך לפקח במסירות על ייצור חליפות במפעל מקומי עבור בני ישיבות בארץ.

אליהו פכטר, הבן של אשת התקשורת ויחסי הציבור שרה ופכטר, הוציא ספר חדש שהוא חלק ראשון בסדרת 'שערים לעיקרי האמונה', שמבאר את עיקר האמונה בתורה מן השמיים על פי דברי חז"ל והראשונים והאחרונים.

הקומיקאי נדב אבקסיס והשר יצחק וסרלאוף בלימוד תורה יחד עם אביו הרב יששכר וסרלאוף, שבעבר היה ראש הישיבה של אבקסיס.

את איש בתי האבות של עיר התורה והחסידות בני ברק, אושי אבלס, ראינו נלחם בוועדה בכנסת למען הקשישים החרדים והמטפלים שלהם.

(צילום מתוך אתר הכנסת)

ברכת מזל טוב לאיש יחסי הציבור יוסי לחיאני ורעייתו מור, לרגל שמחת הברית לבנם באולמי 'הדולוס' במרינה באשקלון, באירוע הופיעו להקת 'פרחי ירושלים' והזמר יניב בן משיח.

(צילום: נתן ללזרי)

ולסיום, חשיפת 'זופניק' עצובה: זוכרים את הדיווח על אחד הפייטנים המוכרים שצפוי להתחתן בקרוב באירוע סודי ומצומצם? אז בסוף לא לאחר שהזוג החליטו לפרק את החבילה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר