רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

חגיגת יומולדת חשאית לעסקן החרדי | הזמר שאיבד צ'ק שמן | הדו"חות לאורחי החתונה | הפגישה עם זלנסקי והאכזבה | נס ההצלה של חנני ברייטקופף ברחובות קייב | ההבדלה של המיליארדר הבוכרי | המויפת בצילומי התוכנית לפורים | השטריימל של שלומי כהן | ראש הקהל שנתפס בלאונצ' | הצלם שלא זיהה את דלת הזכוכית | הפגישה בין טוקר לינון מגל | השר יואב בן צור מתפייט | עם מי עידית סילמן נצפתה במסעדה? | כשאמן החושים פרץ לאייפון של הרב | הפרחים של איציק וינגרטן | התפילה של רולי דיקמן | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הלוהטים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': עסקן חרדי נודע, חגג השבוע יום הולדת יוקרתית וחשאית בוילה במרכז הארץ בהשתתפות אישי ציבור ובכירי המגזר. על המשתתפים נאסר לתעד והם נאלצו להפקיד את הניידים בכניסה.

חשיפת 'זופניק': זמר חרדי מוכר שהופיע השבוע במרכז הארץ, איבד את הצ'ק בסך אלפי שקלים ששולם לו בתמורה למופע. עובר אורח שחלף במקום ומצא את הצ'ק ראה כי המעטפה מיועדת לזמר המוכר, הוא חייג אליו והשיב את האבידה. 'זופניק' היה נותן מעשרות.

חשיפת 'זופניק': השבוע נערכה חתונה יוקרתית ומתוקשרת במגזר החרדי, אך בסיום החתונה, באישון לילה, הופתעו עשרות אורחים לגלות – אחרי ששמו את המעטפות בכספת - שקיבלו דוחות חניה לרכבם, לאחר שחנו על הכביש שלא כחוק.

חשיפת 'זופניק': משלחת של עיתונאים חרדים נסעה בשבוע שעבר לאוקראינה, תחת הבטחה כבירה לפגישה עם הנשיא ולדימיר זלנסקי. אחד העיתונאים אף הצטייד ברעשן גדול מעץ, בתקווה לתת אותו מתנה לנשיא היהודי ולביים ריאיון לחג הפסח. אמממה, הם נאלצו להסתפק בפגישה עם אחד היועצים של זלנסקי.

ומי נהפך למיליארדר ישראלי - בקייב? חנני ברייטקופף, מעורכי 'כיכר השבת', שנסע לאוקראינה לציון שנה למלחמה, מצא עצמו בשעת לילה מאוחרת הרחק מהקהילה היהודית, כשהחל הסגר הלילי. גורמים בקהילה יעצו לו להיכנס מיד למלון סמוך - כדי שלא ירו בו על השוטטות בזמן הסגר. בשיא הלחץ, שניים גילו תושיה - מוטי קרליבך ואביו לייזר, הם סיפרו לשוטרים כי יש "מיליארדר" שנתקע וחייבים לחלץ אותו. ברייטקופף שהיה רק עם מעיל וחולצה ורעד מקור, חולץ בשלום על ידי ניידת משטרה כעבור שעה ארוכה שנדמתה כנצח. 'זופניק' מחכה לסעודת הודיה.

ניצנים ראשונים של השפעה ראה 'זופניק' במשרדי 'כיכר השבת', כשתפס את חנני ברייטקופף בשטייגען עם איצל'ה כץ.

את מגיד המישרים הרב יצחק קולדצקי, חתנו של מרן שר התורה זצ"ל, תפסקנו יושב והוגה בתורה הקדושה בבית כנסת מקומי בפנמה.

(צילום: י.א)

המיליארדר לב לבייב כובד לערוך את ההבדלה לאחר שבת לחברי קונגרס יהדות בוכרה במלון 'וולדורף אסטוריה'.

מויפת! במהלך צילומי תכניות הפורים של 'כיכר השבת', נחגגה סולחה בין רב הסלבס מרדכי חסידים לרבי מברדיטשוב לאחר תקופה של מתיחות בין השניים. המתווכים והמגשרים היו: כוכב הרשת שוקי סלומון ואיש 'כיכר השבת' איציק אוחנה.

רגע לפני כניסת השבת והיציאה מ'כיכר השבת', תפס 'זופניק' את העיתונאי שימי שפר בקניות לכבוד השבת בשוק מחנה יהודה. 'זופניק' מאחל לו הצלחה רבה וסייעתא דשמיא.

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ראינו בשיחה עם שר הביטחון יואב גלנט בסמוך ללשכתו בכנסת. 'זופניק' מקווה שגלנט יחזיר לו את הביטחון.

את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה ראינו בסוד שיח במאור פנים באירוע פרטי עם מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן.

(צילום: שמעון ברדי)

צלמנו המוכשר, חיים גולדברג, נתפס באמצע צילומי ילדי החיידר של באיאן שהתחפשו ליציאת מצרים. אל תפספסו את הגלריה...

ואילו הצלם שלומי כהן נצפה עם שטריימל לראשו יחד עם המפיק אייזיק גפן ואיש הנדל"ן אהרון דהאן, בוילה יוקרתית לאחר מסע חיזוק בציון רבי ישעיה'לה מקרעסטיר זצ"ל. 'זופניק' מקווה שלפחות הם מכל המסע לא נדבקו בקורונה.

את ראש הקהל דקהילת נועם השם בבית וגן, שימען ברייטקופף, נתפס בדרכו להתרעננות בלאונצ' לפני הטיסה בחזור מציון רבי ישעיה'לה מקרעסטיר.

את חלק ממשתתפי המסע, הסופר והעיתונאי יצו פלדמן ומנהל אגף תרבות תורנית בעיריית ירושלים ר' פנחס ארליך, ראינו מנצלים את הזמן למנוחה עד הטיסה.

חייל יהודי-אוקראיני מיחידה מובחרת, שהגיע לשבת קודש בציונו של הבעל שם טוב הקדוש בעיירה מז'יבוז' שבאוקראינה, כובד בעלייה לתורה, מהצד נראים אנשי התקשורת ישראל כהן, יענקי פרבר ושלמה קוק.

(צולם ע"י נוכרי)

"יש לך אמא צדיקה, עזרה לי הרבה בקופת חולים" • כששדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר פגש את איש התקשורת הימני ינון מגל.

איש היין נתי אזרזר התחתן השבוע בשעה טובה ומוצלחת עם הבחורה אפרת יהודיוף נינת 'הבבא סאלי' באולמי 'אווניו'. בסידור חופה וקידושין כובד: הרב אהרון בירנצוויג.

(צילום: נתנאל הלפרין)

במהלך החופה ראה 'זופניק' את יו"ר ש"ס אריה דרעי בסוד שיח עם אורחי החתונה.

בחתונה שנערכה השבוע ב'כתר הרימון' ראינו את העסקן הרפואי הרב בני פישר בדיבוק חברים עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני והבן יקיר אליהו גפני.

את ח"כ משה גפני ראינו בשיחה עם הרב נתן זוכובסקי, מרבני 'דגל התורה', במהלך הלווית מנהל סמינר וולף בבני ברק.

שר השיכון יצחק גולדקנופף ועוזרו מוטי בבצ'יק נראו יחד עם חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל רבה של צפת הגאון הרב שמואל אליהו, בניחום אבלים אצל בני משפחתם של הלל ויגל יניב הי"ד, שנרצחו בפיגוע בצומת חווארה.

חה"כ אליהו ברוכי (יהדות התורה) התרגש בניחום אצל משפחת יניב ואמר כי "אנחנו יוצאים מפה מחוזקים באהבת ישראל ובלימוד תורה שלנו". בניחום נכחו גם הרב איתן שנרב אביה של רינה הי"ד, ושר המשפטים יריב לוין.

לא רק פוליטיקאי, ושר מאובטח - גם פייטן: שר העבודה יואב בן צור מש"ס, מברך ומתפייט בחופת משפחת ריימונד המעטירה מ'יבניאל'.

(צילום: יצחק מעודה)

במשכן הכנסת ראינו את חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס וחנמאל דורפמן ראש מטה השר לביטחון לאומי מזמינים לאכול; סגן שר התחבורה אורי מקלב מ'דגל התורה' שקוע בשיחת עבודה באישון לילה; ושדרן הרדיו משה גלסנר מ'קול ברמה' מצייץ בנייד.

(צילום: משה כהן)

מוטי בבצ'יק, שר הבינוי והשיכון בפועל, נצפה במליאת הכנסת שומר על תוכנית 'חוק וצדק' של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

במהלך הדיונים על תקציב המדינה, ראינו את יוגב גרדוס הממונה על התקציבים במשרד האוצר וישראל אוזן ראש מטה שר הפנים והבריאות, בתפילת מנחה במשרד ראש הממשלה.

הפרשן הבכיר עמית סגל נצפה שקוע באייפון במסדרונות הכנסת.

את העיתונאי אבי רבינא והיועץ הבכיר שניאור רוזן תפסנו בשיחת מסדרון עם כתב חצרות מפורסם ש"פניו לא נודעו".

כמנהג המקום: עורך עיתון 'הדרך' אברהם דב גרינבוים נצפה מנשק את ידו של ראש ישיבת 'בניין אב' הגאון הרב דוד אברהם, בחתונת בתו בירושלים.

(צילום: דוד בן בארי)

בשעות הלילה המאוחרות באולם בני ברקי נצפו מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן והרב שמעון אזרזר מבכירי הרשמים הספרדים, מסתודדים לשיחה ארוכה. 'זופניק' שמע כי מדובר במהלך שרוקם עור וגידים בציבור הספרדי, כאשר קודם לכן באותו אולם התכנסו כל ראשי הישיבות הקטנות בעיר בני ברק לכינוס היסטורי לקראת מהפך גדול בעולם הישיבות. תזכרו איפה שמעתם על זה לראשונה.

מנכ"ל הכנסת ניצב בדימוס משה צ'יקו אדרי, נצפה ממתין לקפה בצומת שילת.

(צילום: איתמר קירשבוים)

את מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך ראינו עובד על המחשב בקפה מקומי בגבעת שמואל, כמו בדמוקרטיה אמיתית.

(צילום: צבי גרינהיים)

יו"ר ועדת הבריאות וסגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס וחבר הכנסת אחמד טיבי, נצפו בסוד שיח במשכן הכנסת.

(צילום: משה נוי)

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן נצפתה במסעדה עם חברים.

(צילום: איציק בנדי)

את חבר הכנסת עמית הלוי מ'הליכוד' ראינו בפגישה עם גורם בעל חזות חרדית בקניון עזריאלי במודיעין.

(צילום: איתמר קירשבוים)

המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו בתפילה בכותל המערבי. 'זופניק' התחבר ללוק שמשתלב עם הגוון העתיק של המקום הקדוש.

(צילום: ג'וני)

במהלך חתונת הזמר גד אלבז, ראינו את אמן החושים מני הולנדר קורא מחשבות ופורץ לאייפון של הרב יצחק לסרי מרבני מיאמי שסידר חופה וקידושין, ומותיר אותו בהלם • צפו

אמן הרגש הזמר מוטי שטיינמץ ומגיש הטלוויזיה צביקה הדר בסוד שיח, בחתונת בנו של שמואל משה מנכ"ל 'נותנים תקווה'.

(צילום: קסם)

ביום שישי, בשוק התקווה בתל אביב, ראינו את הזמר חיים ישראל, הפרשן יוסי יהושע מ'ידיעות אחרונות' ואיש הנדל"ן איציק מלכא מתענגים על אוכל תימני.

בהמשך השבוע ראינו את הזמר חיים ישראל עם המיליארדר לב לבייב בחתונת נכדתו חני בת לבתו צביה – שם הופקד ישראל על החלק המוזיקלי בחופה.

ואילו במקסיקו סיטי, רגע לפני שבת, ראינו את הזמר איציק וינגרטן קונה פרחים לכבוד שבת קודש.

(צילום: יצחק רייק)

הזמר רולי דיקמן נצפה בתפילה מעומק הלב בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: ח.ג)

הזמר קובי ברומר קפץ השבוע למשרד של מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן ויצא גדוש בפרסים שווים במיוחד.

הפייטן יחיאל נהרי נצפה בקניות לשבת קודש בסופר מקומי.

(צילום: אליה שלום)

הנגן שמואל יפת והזמר שמחה פרידמן השתתפו השבוע יחד באירוע והרבו ב"שמחה".

(רשת הנקודה)

האחים המוזיקאים אלי כהן ומני כהן בשדה התעופה בדרכם לסבב הופעות בדרום קוריאה.

המפיק שרון דניאל נצפה מתברך מהרב שלמה יהודה בארי - 'הינוקא', במהלך דינר של הרב, אותו הוא הפיק.

(צילום: אלקנה קליין)

ואילו את המפיק גדי ויטמן ראינו ב'לחיים' על קוקטייל עם הזמר פיני איינהורן, במהלך אירוע הוקרה מיוחד לתורמים שנערך בוילה היוקרתית של אשת העסקים חני הורביץ בסביון.

יוסי חביליו, יוחנן ויצמן ואלחנן גרוסבוים מעיריית ירושלים נצפו בסיור בעוטף עזה בצל המתיחות.

(צילום: א.ה)

פרופסור משה קופל מייסד ויו"ר 'פורום קהלת' העומד בעין סערת הרפורמה המשפטית נצפה בכנסת ישראל יחד עם היועץ האסטרטגי אליהו ארנד.

הרב יעקב גלויברמן מבכירי העסקנים בחב"ד וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת', במפגש עם ידידו אבי משולם העורך הראשי בקבוצת עיתון 'ידיעות אחרונות'.

את הנכד המיתולוגי, אריה אלישיב, ראינו צועד ברחובות ירושלים כאחד הנכדים שאחרי מות הסבא הגדול.

מאיר חביב, חבר הפרלמנט הצרפתי שנפסל בשל התערבות פוליטית רוחנית בישראל, נצפה מכין את עצמו להתמודדות נוספת במשכן הכנסת, רגע אחרי שיצא מלשכת רוה"מ.

הרב שלמה בנזימן, מנהל אגף חברה ופנאי בעיריית בני ברק, נצפה בבית מדרשו של ראב"ד בית הדין בבני ברק הגאון רבי יהודה סילמן, בהנחת תפילין לבנו.

בכירי קופת חולים 'כללית' למגזר החרדי חזקי פקשר, נחמיה בלושטיין ויחיקם גמליאל, בלחיים בשמחת האירוסין לבתו של משה גבירר מנהל קשרי קהילה של הקופה בעיר אלעד.

ברכות לעיתונאי מנדי ריזל מ'קול ברמה' לרגל קבלת התואר קצין צה"ל במילואים - בתום תרגיל גדול שנערך בימים האחרונים בפיקוד העורף הופתע ריזל בידי מפקדיו וקיבל דרגת קצונה. הוא ישמש מעתה כקצין ההסברה במפקדת מחוז דרום.

איש התקשורת החרדי אפרים דוד לשעבר מרדיו 'קול חי', מצטרף לצוות הדוברות של שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ'. בהצלחה!

שבוע לפני היארצייט: איש העסקים עידן מתי והראפר קובי שמעוני - 'סאבלימינל', בתפילה בציונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, כשהם מלווים באיש יחסי הציבור שמעון ברדי.

(צילום: דוד לחמיש ובאדיבות המצלם)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר