רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע וחגיגות פורים

כל מה שקרה במסיבות הכי שוות בפורים | העבריין החרדי שלא קיבל יציאה מהכלא | כוכב הזמר החרדי שהפסיק לענות | איש התקשורת על הדיג'יי | הכוכב שרכבו ניזוק בפורים | המחאה של סמוטריץ' - בשבת | מי התחפש עם פיג'מה? | התחפושת המשפחתית של דוד פדידה | מה חיפש גפני בבית ברשב"ם? | המתווה של גדעון סער וישראל כהן | כמה תרם השר וסרלאוף לבחורים? | מה קיבלה השרה מאי גולן? | התחפושת החרדית של אורי זכי ממרצ | העיתונאי שעלה על השולחן בגלל... כלבה | כששלומי כהן התחיל לשיר | האימון של יואלי דיקמן | הזמר והקלידן שקפצו לבריכה | הוורט של שטיינמץ | האדמו"ר שהשקה את רולי דיקמן | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הלוהטים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': העבריין החרדי משה בן משה הנמצא בימים אלו במאסר בכלא, הגיש בקשה לצאת לאזכרת אחותו ע"ה וסורב - לאחר התעקשות של עורכי דינו מול שירות בתי הסוהר, אושר לו באופן יוצא דופן לצפות בטקס האזכרה באמצעות ה'זום'.

חשיפת 'זופניק': יחצנים ואנשי תקשורת שניסו להשיג בחודשים האחרונים כוכב זמר חרדי נתקלו בכתף קרה, מתברר שהכוכב שהחל את הקריירה במופעי רחוב כבר לא רואה אף אחד ממטר. 'זופניק' שניסה לחפור עדיין לא מצא את הסיבה.

מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי נצפה בריקוד בשמחת פורים עם 'הינוקא' - הרב שלמה יהודה בארי.

(צילום: אוראל בראל)

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ראינו בשושן פורים עם הלבוש המסורתי במעונו של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף שהעניק לו תמרים לברכה.

חבר הכנסת אליהו ברוכי מ'דגל התורה' ועורך 'כיכר השבת' חיים אילוז נתפסו מחויכים בשמחת פורים במעונו של הגאון רבי בן ציון קוק, רב קהילת 'אבי עזרי' – מרכז פתח תקווה.

(צילום: 'הצלה פתח תקווה')

ואילו הפרשן החרדי ישראל כהן נצפה בפורים עם בנו ארי, שהתחפש לכבאי בתקווה שיצליח לכבות את כל השריפות שאביו מדליק.

בפורים שאל הפרשן ישראל כהן את יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני: "מה צריך לכוון בקריאת מגילה?", גפני השיב: "שכל הרשעים יהיה איתם ונהפוך הוא".

במהלך מסיבת הפורים בבית בנו אליהו גפני, כובד הסבא ח"כ משה גפני באמירת הקדיש בסיום מסכת שערך הנכד.

את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה ראינו בשיחה ערה עם שרת התחבורה מירי רגב באירוע פורים שערכה לבכירי המשרד ו'הליכוד'.

ואילו איש 'כיכר השבת' איצלה כץ נצפה בליל פורים כשהוא לא מוותר על השטייגען המסורתי בישיבת פוניבז'.

(צילום: שוקי לרר)

במרפסת ביתו של מנהל אגף תרבות תורנית בעיריית ירושלים פנחס ארליך ראינו את בעל הבית בסוד שיח עליז עם ידידו משכבר הימים שלומי פולק מנכ"ל החברה הכלכלית – בני ברק.

בליל פורים נצפה פנחס ארליך רוקד בשמחה במסיבת פורים המושקעת בביתו של שלומי פולק. על הקלידים: מנחם הורביץ.

במסיבת הפורים אצל המקובל הרב גמליאל רבינוביץ, ראינו את איש בתקשורת מני גירא-שורץ בתפקיד הדיג'יי, איש העסקים שימי גרוסמן מוזג יין, ואיש העסקים אבי כהן מחופש לאדמו"ר צדיק.

ביום הפורים בבני ברק ראינו עשרות בחורי ישיבות מבוסמים מיין משתטחים על רכבו היוקרתי של כוכב הרשת שוקי סלומון וגרמו לנזק קל. 'זופניק' מצדיע לסלומון ששיר הפורים שלו עם הזמר אריק דביר 'עדלאידע' - הפך ללהיט בכל בית ואירוע חרדי וחילוני בפורים האחרון.

רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ נצפה מחלק דמי פורים לבחורי ישבות במשתה הפורים בביתו.

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש קיבל גביע כסף באופן אישי מהגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת סלבודקה, במהלך דינר לבית הכנסת סלבודקה באלעד.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התארח השבת בבית הכנסת הגדול בירושלים שם כובד בעליית המפטיר בה מחה כמו שכתוב - "זכור את אשר עשה לך עמלק". צבי וייס, החזן הראשי של ביתה כנסת, איחל לו: "מזל טוב לרגל יום הולדתך, ושתמיד תיהיה עסוק במחאה של מצווה דאורייתא".

העיתונאי והסופר יצחק פלדמן נצפה בקריאת המגילה בדביקות יתרה כשהוא לבוש בפיג'מה כתחפושת.

המפיק האגדי דוד פדידה ובני ביתו התחפשו בפורים לחברי מחזמר 'כנר על הגג', והיום התבשרנו שהשחקן חיים טופול, ששיחק במחזמר בדמות 'טוביה החולב' שלזה התחפש פדידה יום קודם לכן – נפטר בגיל 87.

במשתה הפורים בוילה היוקרתית של אשת העסקים חני הורביץ בסביון השתתפו בחורי ישיבות ואנשי עסקים.

(צילום: Zion_balahsan)

תהילה כמון, הבת של יו"ר ש"ס אריה דרעי, הכינה לו עוגת יום הולדת יוקרתית במיוחד עם תמונה שלו ושל רעייתו יפה.

אנשי תקשורת ואישי ציבור הגיעו בסוף השבוע האחרון לשמוח בשמחת בר המצווה לבנו של העיתונאי מנחם קולדצקי, 'זופניק' יכול לדווח לכם על כתבים שנתקעו במשך שעתיים בפקקים בשל תאונה שתקעה את העיר מודיעין עילית שלה כביש גישה אחד.

(צילום: רובי שם טוב)

יו"ר ש"ס אריה דרעי נצפה משקה ביין את ידידו משכבר הימים רב הסלבס מרדכי חסידים, במשתה הפורים שערך.

בהמשך ראינו את אריה דרעי משתעשע בחיוך עם האיש החזק ב'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק לצד בכירי ש"ס והאח רבה של באר שבע הגאון הרב יהודה דרעי.

לאחר משתה הפורים עם בני משפחתו, ראינו את אריה דרעי יורד כשהוא מבושם מיין ונתמך במקל, בדרכו למשתה פורים אצל הנגיד משה פרץ כשהוא מלווה באיש העסקים דוד בן עמרם.

והנה הצצה למסיבת הפורים אצל הנגיד משה פרץ בהשתתפות יו"ר ש"ס אריה דרעי.

תחת אבטחה כבדה ראינו את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה במסעדת 'הצלבנים' בקיסריה.

(צילום: סדי דהן ושרון בן נעים)

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נצפה כותב אות בספר תורה שיוכנס לזכרו הטהור של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

רגע לפני כתיבת האותיות, בביתו של שר התורה זצ"ל ברחוב רשב"ם, נצפה ח"כ משה גפני בשיחה עם הנכד הרב יעקב קנייבסקי.

בתחילת השבוע ראינו במסדרונות הכנסת את ח"כ משה גפני בשיחה ערה עם יו"ר מפלגת 'העבודה' ח"כ מרב מיכאלי.

ח"כ משה גפני גם נצפה בניחום אבלים בבית משפחת וולף, האבלים על פטירת אביהם, מנהל הסמינר הנודע הרב זאב וולף ז"ל.

תחת אבטחה כבדה שר החוץ אלי כהן השתתף במשתה הפורים בביתו של היועץ האסטרטגי אליהו ארנד בבני ברק.

במהלך המשתה פגש שר החוץ אלי כהן את דובר הבית בראב"ד צבי כהן. 'זופניק' שמע את אלי כהן מספר על ההתרגשות הגדולה שחש כשזכה לבקר אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין.

קודם לכן היה רגע מרומם של קדושה בביתו של אליהו ארנד, כאשר פיקוד מרחב דן במשטרה הגיעו להשתתף במעמד סיומי המסכתות אותם סיים ארנד. את הקדיש לאחר הסיומים אמרו סגן מפקד מרחב דן סנ"צ יצחק מנשי הנמצא בשנת האבל על אמו וסנ"צ רותם וסקר מפקד תחנת בני ברק הנמצא בשנת האבל על אביו.

במשתה פורים אצל יו"ר 'יהדות התורה' שר השיכון יצחק גולדקנופף, נצפו הצמד מבית שמש, היועץ האסטרטגי אבי דז'דק שניהל את קמפיין 'אגודת ישראל' ויועץ התקשורת רפי פרלשטיין של'זופניק' נודע שצפוי להתמנות בימים הקרובים לתפקיד בכיר בחברה ממשלתית גדולה.

(צילום: שמוליק אברהם)

"והעיקר לא לפחד כלל" • השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה מ'הליכוד' ופוליטיקאים בכירים בשירה וריקודים במשתה הפורים בביתו של היועץ האסטרטגי יוסי רוזנבוים. על המוזיקה: הזמר החסידי אהרל'ה סמט.

(צילום: משה ברנשטיין)

ח"כ גדעון סער פגש את הפרשן ישראל כהן באולפני 'חדשות 13' והציע בחיוך להגיש את מתווה סער-כהן לפתרון הרפורמה המשפטית.

את חבר-הכנסת אליהו ברוכי מ'דגל התורה' ראינו בקריאת המגילה במנין של קהילת 'אבי עזרי' – מרכז פתח תקווה.

יו"ר ועדת הבריאות חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס ניצל זמן איכות עם הילד ביום שישי בצהריים, כדי לקנות עטים נובעים לברכת פורים שמח במשלוחי מנות.

(צילום: משה נוי)

הרב יצחק אבוחצירא מרבני רמלה, חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס והפרשן הבכיר יעקב ברדוגו, בסוד שיח במשתה הפורים היוקרתי שערך ברוך נידאם ראש החטיבה הבינלאומית בזק"א תל אביב, במסעדת 'רשל'.

(צילום: מאיר איטח)

במשתה הפורים בביתו של חבר הכנסת יוני משריקי מש"ס, ראינו את הזמר חיים ישראל נותן מופע של שירה כשהוא מבושם מיין.

יו"ר סיעת 'דגל התורה' חבר הכנסת יצחק פינדרוס ויושב ראש ועדת החוקה חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', בקניות לשבת קודש.

(צילום: א.ה)

בבוקר שושן פורים ראינו את חבר הכנסת יצחק פינדרוס עולה לתורה במניין ברחבת הכותל המערבי.

(צילום: יהודה אש)

שר הדתות מיכאל מלכיאלי מש"ס בריקוד בסעודת פורים בביתו, יחד עם מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל יהודה כהן ויוני אוחנה יועצו של שר הרווחה יעקב מרגי.

את השר לפיתוח הנגב והגליל יצחק וסרלאוף ראינו בשושן פורים ביציאה מביתו של השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי.

רגע אחרי זה ראינו את השר וסרלאוף מפנק בחורי ישיבה בתרומה של חמישים שקלים, כן ירבו.

במרפסת של מזנון הח"כים תפסנו בשעת לילה מאוחרת, בין ההצבעות, את השר יצחק וסרלאוף בשיחה ערה עם ישראל מאיר, יועץ התקשורת של ח"כ אליהו ברוכי.

בקריאת מגילה ומשתה הפורים בכפר חב"ד, ראינו את העסקן החב"די הרב מאיר ברוק מעניק שטר דולר של הרבי מחב"ד שקיבל אותו לפני 35 שנה - לשרה מאי גולן מ'הליכוד'.

שליח חב"ד במערב ראשון לציון הרב אברמי מיידנצ'יק בקריאת מגילה במשרד הביטחון בראשות השר יואב גלנט שנצפה מוחה את זכרו של המן בחוזקה ברעשן שבידו.

(צילום: אריאל חרמוני)

בכירי 'הליכוד' חברי הכנסת דוד ביטן ובועז ביסמוט יחד עם היועצות מוריה תשובה ועדי רפאלוביץ, במשתה הפורים בביתם של השפים נתן ואסתי רבני בבני ברק.

חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' וחבר הכנסת לשעבר פטין מולא, בסעודת פורים אצל מנכ"ל בד"ץ 'בית יוסף' הרב יגאל בן עזרא באלעד וחתנו איש התקשורת אריאל אלחרר.

הרב אליעזר סורוצקין מנכ"ל 'החינוך העצמאי' בשמחת פורים עם בחורי ישיבות בביתו.

חבר מועצת העיר אלעד פיני גרוס מ'אגודת ישראל' המכונה במגזר 'שר התעסוקה', בשמחת פורים בחצר ביתו של רב המשטרה לשעבר הרב משה גפני.

אורי זכי, יו"ר הנהלת מרצ ובן זוגה של השרה לשעבר תמר זנדברג, פרסם בפורים בחשבון הטוויטר שלו תיעוד שלו מחופש לאברך חרדי לרגל חג הפורים וכתב: "אומרים שאנשים מתחפשים למשאלות ליבם", והגולשים החרדים ברשת התלהבו מהמחווה.

במהלך שמחת הפורים בביתו של יועץ התקשורת מני חדד ראינו את העיתונאי מנחם קולדצקי מנתר על השולחן מאימת הכלבה של יועץ תקשורת חרדי שהגיע לביקור.

ערב התקדש צום תענית אסתר נראה מני חדד, איש סודו של שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, מצטייד בכנאפה במחנה יהודה, לפתיחת הצום.

המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו נצפה משליט סדר ברחובות בני ברק בליל פורים.

(צילום: מני ליבמן)

ביום הפורים ראינו את אדיר מעטו מתברך במאור פנים מהצדיק המשפיע הגאון רבי שמעון גלאי.

לא רק צלם, גם זמר: שלומי כהן בשירה יחד עם הזמר מוטי ויזל במסיבת פורים לבחורי ישיבת מש"י.

את הצלם האגדי שוקי לרר ראינו נערך לחג הפורים בקניות כאחד האדם.

איש התקשורת עקיבא וייס מ'כאן 11' חוגג במשתה פורים בתיאלנד.

בנצי ליזרוביץ, כתב רדיו 'קול חי', מגלה כישרון חדש – ניגון על סקסופון בשמחת שושן פורים.

והנה הבולדוזר מוטי בוקצ'ין דובר זק"א בקריאת המגילה עם הרב זונדל רוזנטל רב בית כנסת 'אבי עזרי' בגני הדר בפתח תקווה.

(צילום: רשת הנקודה)

העסקן שבתי מרקוביץ מ'דגל התורה' נצפה מפזז במסיבת פורים במתנ"ס בשכונת מעלות דפנה בירושלים, כשהוא מחופש ומבושם מיין.

בחורי ישיבות בריקוד בשמחת הפורים בביתו של עורך הדין משה אוסדיטשר.

(צילום: נתי שולמן)

המעבד והמנצח יואלי דיקמן נתפס באימון נינג'ה קשוח ברמת גן.

קודם לכן נצפה יואלי דיקמן מקבל מהסופר משה ולדר את ספרו החדש.

(צילום: דני לוי)

במהלך סיור בליל שושן פורים במדרחוב בירושלים קבוצת בחורי ישיבות שהתחפשו ל'באטמנים' תפסו את המעבד והמנצח יואלי דיקמן ולא ויתרו על תמונה.

(צילום: יוני פלד)

הזמר והיוצר ישי לפידות במטוס בדרכו לסבב הופעות בניו יורק.

במסיבת פורים בבית חב"ד בגרמניה, ראינו את הזמר והיוצר ישי לפידות מקדיש שיר לשגריר ישראל בגרמניה רון פרושאור.

לאחר מופע פורים, הזמר יניב מדר והקלידן דוד ביתן קפצו לבריכה יחד כשהם שיכורים מיין.

(צילום: מרדכי בנימיני)

את הזמרים מוטי שטיינמץ ושולי רנד ראינו סועדים במסעדת 'הצלבנים' בקיסריה.

הזמר מוטי שטיינמץ, המפיק מוישי ביכלר והצלם יוני צור בקריאת מגילה בבית הכנסת השכונתי.

(צילום: אהרל'ה גולדשטיין)

אמן הרגש הזמר מוטי שטיימנץ ומנהלו רובי בנט השתתפו במשתה הפורים בביתו של מנכ"ל עיתון 'המבשר' מוישי פרוש - שנראה מחלק שטרות של כסף לבחורי הישיבות.

(צילום: בני רוזנטל)

בהמשך ראינו את מוטי שטיינמץ נושא דבר תורה ומסביר כמה חשוב להודות להשם יתברך.

במשתה הפורים בביתו של רובי בנט ראינו את הבמאי יהונתן אינדורסקי מיוצרי הסדרה 'שטיסל' לצד הזמר מוטי שטיינמץ.

והנה הזמר והיוצר שולי רנד בקריאת מגילה במשתה הפורים בביתו של המפיק דוד פדידה. על התיעוד: אמן החושים מני הולנדר.

הזמר רפאל מלול שטס להופיע בקהילה היהודית בז'נבה באירוע של איש העסקים מנדי מיואל, נצפה בקריאת מגילה בבית כנסת מקומי.

במהלך סבב הופעות בארצות הברית, תפסנו את המעבד והמנצח בני לאופר ומנהלו אלי לב בתפילה בציון הרבי מחב"ד.

(צילום: פ.א.)

הזמר שלומי גרטנר והמפיקים ישראל נאבול ומני לרר באירוע יום הולדת בוטיק ברחובות.

(צילום: א. ה.)

במשתה הפורים של האדמו"ר ממז'יבוז' ראינו אותו משקה ביין את הזמר רולי דיקמן, יו"ר 'איחוד הצלה' בבני ברק אפי פלדמן, איש העסקים חיים גלנץ ואיש היח"צ חזקי שכטר.

אם חיפשתם ב'גוגל' יעוץ רפואי והתוצאה הראשונה לא היתה 'למענכם', זה כנראה הולך להשתנות בימים הקרובים אחרי ביקור של חתן אות הנשיא יוסי ערבליך במטה הראשי של החברה.

אמן החושים מני הולנדר מדהים בקסמים באירוע פרטי שערך קלמן שרייבר, עוזרו של היועץ הרפואי הבכיר הרב אלימלך פירר יו"ר 'עזרה למרפא'.

איש החסד אלי ברונר מ'עזר מציון' מתברך מראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

העסקן הרפואי ראובן שראבני הרקיד על הכתפיים את ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, במשתה הפורים בביתו של הרב ראובן גשייד יו"ר 'רחשי לב'.

(צילום: קסם)

העסקן החב"די לוי אדרעי התחפש למרוקאי שחילץ ילדה מקרבות הלחימה באוקראינה.

בעיצומו של פורים נצפה מקרובם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן בלבוש המיוחד של גדולי דייני מרוקו יחד עם בנו מתברך מהרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, 'זופניק' התרגש לראות כיצד הרב לאו עצר את הציבור וסיפר על הקירבה שזכה הרב חזן לכל גדולי ישראל.

הרב יעקב נחימובסקי נתקע בסוף השבוע במעלית בפתח תקווה ונזקק לחילוץ • צפו.

(צילום באדיבות: 'אביה הפקות')

לקראת שיתופי פעולה במגזר? השף המפורסם מושיק רוט נצפה בפגישה עם איש העסקים החרדי שמעון אסרף מבעלי מסעדת 'אנטריקוט'.

מגיש הטלוויזיה שרון גל בתפילה בציונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, כשהוא מלווה באיש יחסי הציבור שמעון ברדי.

הילד המיוחד חזקי טורנהיים, שריגש מדינה שלימה עם ההתמודדות יוצאת הדופן שלו - מברך את הזמר איתי לוי ומנהלו אלדד מרחום לברכה והצלחה, ל'זופניק' נודע כי השניים נחשפו לסרטונים של חזקי ברשתות החברתיות והתרגשו - הם פנו לאיש 'כיכר השבת' איציק אוחנה שדאג לסרטון ברכה.

בערב חג פורים, ראינו את הזמר איתי לוי בלימוד הלכות פורים עם הרב יפת טיירי מרבני תימן ברמת השרון.

(צילום: חזקי טיירי)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר