רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

ראשי העמותות היריבים שמנסים להשכין שלום | המשב"ק והביקור החשאי בבית איש התקשורת | המכתב שמתגבש נגד אחד הרבנים | איש העסקים שניצל בתאונה | ההבדל בין גזענות לאנטישמיות | כל מה שקרה השבוע בליז'ענסק | בנותיו של ראש המוסדות בפגישה עסקית | בן גביר מסתפר | הצעיף החדש של גולדקנופף | מתווה בוגי-כהן | הח"כ שנתפס עושה שטייגען | הנגיד שפיזז בריקוד סוער | אבוטבול והנחש | שוקי סלומון ואהבת חינם | הריקוד של יונתן רזאל | כשנהג המונית זיהה את איציק וינגרטן | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הלוהטים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': שני ראשי עמותות גדולות בציבור החרדי הנמצאים בסכסוך ויריבות גדולה מיזה כמה שנים, נפגשו השבוע בחשאיות בניסיון להרגיע את הרוחות ולהשכין שלום. על התיווך הופקד אחד מבכירי העסקנים בציבור החרדי.

חשיפת 'זופניק': תלמיד ויש שיאמרו "משב"ק", של רב מוכר, שכוכבו עולה בתקופה האחרונה במגזר החרדי, תועד במצלמות אבטחה מבקר בביתו של איש תקשורת חרדי. היעד לא ידוע.

חשיפת 'זופניק': ואם ברבנים מוכרים עסקינן, ישנו רב אחר שהפך זה מכבר לפופולארי ומבוקש בפסיקות ההלכה והנהגת קהילות, אשר מאחורי הקלעים מגבש אחד מגדולי ראשי הישיבות, מכתב חריף נגדו, שכבר זכה לחתימת ידם של דיינים ורבנים.

חשיפת 'זופניק': איש עסקים חרדי ירושלמי שרכב על האופנוע שברשותו במרכז עיר הקודש, ניצל בנס לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים עם נהג מונית.

מרגש! הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת 'סלבודקה' במשאו בוועידת 'האיחוד' אמר כי "הגאון רבי משה הלל הירש היה צריך להשתתף בכנס, לרוב הדאבון הוא חולה, זקוק לרפואה שלימה ונאמר כמה פרקי תהילים לרפואתו, והוא ביקש שאשתתף בכנס החשוב והנכבד הזה", מהצד נראה ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן שאמר את התהילים.

(צילום: שלומי כהן)

ח"כ אברהם בצלאל מש"ס בנאום על אנטישמיות וגזענות.

(צילום: ערוץ כנסת)

האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא נצפה בשדה התעופה בדרכו להילולת רבי אלימלך מליז'ענסק.

את האדמו"ר רבי משה אבוחצירא ראינו ברחובות ליז'ענסק, בתפילה בסמוך לציון הקדוש ובסוד שיח עם עו"ד משה אוסדיטשר.

'זופניק' שטס השבוע להילולת רבי אלימלך מליז'ענסק בפולין, ראה את הגאון הרב אברהם יוסף, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ועורך הדין משה אוסדיטשר בתפילה בציון; הגאון הרב אייל עמרמי ראש מוסדות 'כאייל תערוג' והגאון הרב משה אבוחצירא מברכים את העוברים והשבים; ואיש זק"א מיכאל גוטווין שקוע בנייד בלסייע לעוד יהודי.

(צילום: איתמר קירשבוים וא.ה.)

'זופניק', שהמתין שבועות שההפגנות יגיעו לבתי חברי הכנסת החרדים שחלקם אף תהו למה שכחו מהם, תפס את פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, מעדכן את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שהוא הזוכה החרדי בהפגנה תחת ביתו. 'זופניק' בטוח שגפני מעדיף את ההפגנות האלו מההפגנות של 'הפלג' מבית הכנסת הסמוך לביתו.

באולפן 'חדשות 12' תפסנו את ישי כהן והשר לשעבר שי פירון בסולחה לאחר שנתיים של נתק בשל עימות פומבי שעורר סערה. 'זופניק' תהה האם פירון 'סלח' לכהן לאחר שהבטיח בחשבון הטוויטר שלו שלא יסלח גם ביום כיפור. 'זופניק' תמיד סולח והוא לא רב.

בהפגנות הסוערות בנתיבי איילון של מתנגדי הרפורמה המשפטית, תפסנו את הצלם המוכשר שלנו, חיים גולדברג, בעיצומה של המשימה לתיעוד המהומה.

את בנותיו של הגאון רבי שלום בער סורוצקין ראש מוסדות 'עטרת שלמה', ראינו בדרכם לפגישת עסקים עם ראש עיר במרכז הארץ.

תחת אבטחה כבדה: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע להסתפר בעיר התורה והחסידות בני ברק.

(צילום: מהיר בעיר)

הלםםם! 'זופניק' הופתע לתפוס השבוע את שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף חושף במהלך סיור ברמת הגולן צעיף חדש ולוהט מהקולקציה האישית. 'לחיים', 'לחיים'.

מאחורי הקלעים באולפני 'ערוץ 13' ראינו את שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון בשיחה עם הפרשן החרדי ישראל כהן, במהלכה אמר כי החרדים צריכים להשתתף במחאה נגד הרפורמה. 'זופניק' תוהה האם אחרי מתווה סער-כהן שחשפנו בשבוע שעבר, אנו צפויים למתווה בוגי-כהן?

איש התקשורת משה נוסבאום מ'ערוץ 12' נצפה בקניות לשבת קודש בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: י.ד)

שעה קלה לפני חשיפת הפרשת הביטחונית בצפון הארץ, שר הביטחון יואב גלנט נצפה מתדרך את יו"ר ש"ס אריה דרעי. חדי עין יבחינו בח"כ יצחק פינדרוס מנסה להאזין לשיחה הביטחונית.

בזמן שהכנסת געשה, ורגע לאחר העימות עם איווט ליברמן, ח"כ משה גפני נתפס מקבל תדרוך על מתווה הנשיא לרפורמת המשפט.

הרב משה אילוז, המנכ"ל המיתולוגי של 'אל המעיין', בשיחה עם השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי. 'זופניק' מציין שהרב אילוז נראה מחויך ורגוע לאחר שנתיים של בצורת תקציבית בימי ממשלת בנט-לפיד.

את השר יואב בן צור, מ"מ שר הבריאות, ראינו בשיחה עם יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ אוריאל בוסו.

בהמשך השבוע תפסנו את השר יואב בן צור מש"ס יוצא מסוכנות רכב בירושלים.

חבר הכנסת אליהו ברוכי מ'דגל התורה' נתפס בין הצבעות המליאה לדיונים בוועדות, בחברותא היומית עם יועץ התקשורת שלו ישראל מאיר.

את ח"כ ינון אזולאי תפסנו עובר על מסמכים בחדר סיעת 'יהדות התורה' בזמן שהיו"ר אריה דרעי חיפש אותו בחדר סיעת ש"ס.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני התייצב השבוע לפגישה שקיימו הרב יוסף אפרתי, מרבני המפלגה וראש בית מדרש גבוה להלכה בהתיישבות והעסקן שבתי מרקוביץ יחד עם שר החקלאות אבי דיכטר וסגנו משה אבוטבול מש"ס.

בסיום הפגישה היתה גם תמונה נחמדה למזכרת, למי שרוצה.

ח"כ משה גפני שערך השבוע סיור בירושלים וחיבק את החרדים המודרנים והעובדים, נצפה בסוד שיח עם ראש העיר משה ליאון. 'זופניק' מנסה ללמוד מתנועות הידיים מה נאמר בשיחה.

יושב ראש ועדת החוקה חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' בסוד שיח פוליטי עם משה רבר מבכירי 'דגל התורה'. ל'זופניק' נודע כי לשניים קשר קרוב והם פועלים מתחת לפני השטח למען הציבור הדתי והחרדי.

(צילום: משה כהן)

ואילו את עוזריו של סגן השר אורי מקלבדודי וורצמן והדובר יהודה מנדלוביץ, ראינו מאחורי הקלעים של ועידת 'האיחוד' בסוד שיח עם היו"ר יהודה ויספיש והעיתונאי אריה זיסמן מ'יתד נאמן'. מאחוריהם נצפה צבי כהן, דובר הבית בראב"ד.

'זופניק' שסיר השבוע במשכן הכנסת ראה בין היתר - את סגן שר החקלאות חבר הכנסת משה אבוטבול ודני סיידה מש"ס בשיחה עם איש התקשורת איתי גדסי; ינקי דרעי הבן של יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי בפגישת עבודה במזנון; ישראל אוזן ראש מטה שר האוצר והבריאות בשיחת מסדרון עם מיכאל בן אבו מבכירי חסידות ברסלב; יו"ר 'יהדות התורה' שר השיכון יצחק גולדקנופף ויועץ התקשורת שניאור רוזן בתפילת מנחה; ואיש התקשורת יקי אדמקר מ'וואלה' בהפסקת סיגריה במרפסת.

(צילום: משה כהן)

חבר הכנסת זאב אלקין מ'המחנה הממלכתי' הגיע השבוע לכנסת עם טלית ותפילין לתפילת נץ, בשל הדיונים שנמשכו עד אור הבוקר.

(צילום: משה כהן)

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן מ'הליכוד' ובעלה שמוליק; והמשנה לראש עיריית ירושלים חיים כהן מש"ס בקניות לשבת בשוק מחנה יהודה.

(צילום: א.ד)

את יו"ר הוועדה לצמצום הפערים החברתיים בפריפריה ח"כ אברהם בצלאל מש"ס ויו"ר הכנסת חבר הכנסת אמיר אוחנה מ'הליכוד', ראינו במפגש במזנון הכנסת עם יו"ר הפרלמנט של דרום קוריאה קים ג'ין פיו ופמלייתו.

אנשי התקשורת ישי כהן, איתי גדסי ואריאל אלחרר נצפו בשיחה על ענייני סדר היום במרפסת הכנסת.

במשכן הכנסת ראינו השבוע את רב הסלבס מרדכי חסידים, במפגש מחויך עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והמיליארדר מיכאל מירילשוילי.

מגיש הטלוויזיה ושדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר נצפה מחדש מלתחה בחנות בגדים בירושלים.

הנגיד שמוליק הלפרין מפזז בריקוד סוער עם יד ימינו שימי רוזנברג שהתחתן השבוע בשעה טובה ומוצלחת בלונדון.

הפרשן הבכיר צבי יחזקאלי מ'ערוץ 13' וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' טס השבוע למסע הרצאות חיזוק בארצות הברית ושיתף: "אני יוצא מהארץ רק לאומן ולקרב יהודים לדת".

מתחברים למגזר: הפרשן ישראל כהן והאסטרטג יענקי ביכלר הביאו בסוף השבוע את בכירי חברת 'מנורה' לסיור בעיר התורה והחסידות בני ברק - בין היתר ביקרו בישיבת פוניבז', בארגון 'חברים לרפואה', במאפיית ויז'ניץ ואף טעמו אוכל יהודי אותנטי.

רגע לפני שידור ברדיו 'קול ברמה' - הפרשן הבכיר ישראל כהן חושף איך הוא מצליח להופיע בכל ערוצי התקשורת בו זמנית ואיך הוא הגיע לעבודה בתקשורת: "מגיל 3 אני אוהב פוליטיקה" • צפו

לקראת כתבה לחג הפסח? איש התקשורת והסופר יצחק פלדמן נצפה ממתין לטיסה בנתב"ג יחד עם העורך האחראי ב'בקהילה' מוטי וינשטוק.

(צילום: מוישי הורביץ)

את מגיש המהדורה המרכזית ב'קול ברמה' משה גלנסר ראינו השבוע יחד עם הפרשן הבכיר עמית סגל מ'ערוץ 12' ב'וועידת לתור' לתיירות חרדית.

בשולי הכנס ראינו את סגן שר החקלאות חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס, בתמונה ידידותית עם נחש ענק שהביא לכנס איש החיות המכונה 'שלמה חיות' כשבידו גם מיקרופון של אתר 'כיכר השבת'.

אמן החושים מני הולנדר שיצא השבוע לנופש חלומי בסיני, בריצת ספורט במזג האוויר הסוער.

בצל ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית, כוכב הרשת החרדי שוקי סלומון פגש את הרב שלמה דנינו רבה של חברת 'אלעל' ושרת התחבורה מירי רגב, והשניים הסבירו כמה חשוב להרבות באהבת חינם דווקא בתקופה הזו • צפו

בחתונת דובי גרוסמן, נכדו של רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן, ראה 'זופניק' את אלי ברדה ראש העיר מגדל העמק ועורך עיתון 'הדרך' אברהם דוב גרינבוים מסתודד עם סב החתן הרב גרוסמן.

‏הזמר והיוצר ישי לפידות שטס לסבב הופעות בארצות הברית, פגש בנתב"ג את אנשי לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: ראש הסגל צחי ברוורמן, היועץ יאיר קספריוס, הדובר טופז לוק ושלומי עם-שלום ראש מערך דוברות התקשורת של חברת 'אל-על'.

איש הנדל"ן יקי רייסנר נצפה בטיסה בדרכו לפולין.

(צילום: א. ה.)

חבר מועצת העיר ירושלים אלחנן גרוסבוים מ'דגל התורה' ועוזרו האישי חננאל פיילר נצפו בנופש בהרי זקופנה שבפולין.

(צילום: א.ה.)

בחתונת בנו של הקבלן אלי גרינבוים, משכונת בית וגן בירושלים, ראינו את איש העסקים אייל משיח, איש התקשורת קובי אריאלי ואחיו הזמר קובי גרינבוים.

(צילום: רשת הנקודה)

באותה חתונה ראינו את המפיק שלום וגשל בסוד שיח עם המלחין המפורסם אלחנן אלחדד.

(צילום: רשת הנקודה)

רגע לפני שבת בניו יורק, ראינו את הזמר יונתן רזאל ויועץ התקשורת ארי המניק מעתירים בתפילה באוהל הרבי מחב"ד, לפני הופעה מקומית.

בחזור לארץ הקודש, ראינו את יונתן רזאל בריקוד בשדה התעופה בארצות רגע לפני שעלה לטיסה.

(צילום: שמוליק בן הרוש)

הזמר איציק וינגרטן השמיע לנהג מונית איתו נסע את הלהיט שלו 'אתה תשיר', אחרי שהוא זיהה את הזמר, הוא הגיב: "עשית לי צמרמורת" • צפו

רגע לפני אירוע חגיגי בישיבה התיכונית ברמת גן, ראינו התייעצות מוזיקלית בין אמן הרגש הזמר מוטי שטיינמץ, מנהלו רובי בנט והמוזיקאי עמי כהן.

(צילום: נתן איבגי)

בשיא הקור השבוע, ראינו את הזמר והפייטן יובל טייב בתפילה בציון 'הבבא סאלי' בנתיבות.

המוזיקאי זלמן שטוב ממגישי תכנית 'המבדיל' ב'כיכר השבת' נצפה בשיחת רחוב בגבעת שאול בירושלים.

(צילום: יהודה בן ישי)

ואילו את הזמר אבישי אשל ראינו בקניות בסופר השכונתי לכבוד שבת קודש.

(צילום: אלי ריס)

הזמר גד אלבז הגיע השבוע בטיסת בזק מארצות הברית להופעה פרטית בחתונת בתו של איש העסקים משה מרצלו, בתיעוד נראה גם הגאון הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב מאחל מזל טוב לאב הכלה.

(צילום: משה קינן)

בחתונה יוקרתית בבנייני האומה בירושלים, ראינו מאחורי הבמה סוד שיח בין הפייטן והזמר משה דוויק, היועץ האסטרטגי גואל ועקנין והפעיל החברתי דוד מאלח.

(צילום: א.ה)

אמן הוויזואל שמוליק בן הרוש נצפה באישון לילה בתפילה בציון הרבי מחב"ד שבקווינס - ניו יורק.

(צילום: יוסי הרשטיק)

בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית בעיר התורה והחסידות בני ברק, איש יחסי הציבור ומקורבם של גדולי הדור שמעון ברדי נצפה משוחח עם איש התקשורת ברהנו טגניה מ'ערוץ 12'.

(צילום: נריה גמליאל)

את העיתונאי יעקב קורנבלי מארצות הברית, ראינו קונה מטעמים לשבת קודש בעיר ירושלים.

(צילום: נחי שטרן)

כבוד לעיר החרדית אלעד: מפקד המשטרה בעיר אלירן ברגיג ומפקד השיטור העירוני איציק אדרי, זכו בתעודה על היותם יחידה מצטיינת לשנת 2022.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר