ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

המועמד לראשות עיר שהתחדש בוואטסאפ | המשפיע שניבא את התוצאות | המועמד שברח מעימות | הטיסה של ראש העיר למיאמי | השר תועד ודאג לעדכן: "הוא שולח ל'זופניק'" | הגר"ש מחפוד שר בתימנית | מזכה הרבים והברכה למקובל | שירת הגר"ש גלאי | הריאיון של דרעי ממיטת חוליו | צוות 'מעייריב' בהתייעצות | אמן החושים מדהים את חברי הקלפי | החיבוק בין זייברט לבוסו | הצלם ששכח את האייפון במטוס | הריקוד של מרגי | האזכרה של גלנט | המספרים של קריספל | רק נבחר וכבר חבש שטריימל | חתונת היוקרה ברומא | הנגיד שפצח בשירה | חיים ישראל בג'ונגל | קובי ברומר ושוקי סלומון מתופפים | ישי לפידות יזם בניה? | אמנון לוי עוזב ואוהב חרדים | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הלוהטים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
זופניק בכיכר (צילום: נתי שוחט - פלאש 90 | עריכה: ידידיה כהן)

חשיפת 'זופניק': אחד המועמדים לראשות אחת הערים החרדיות נוהג להשתמש רק בהודעות SMS אך לרגל מערכת הבחירות התקין את אפליקציית הוואטסאפ. 'זופניק' יעקוב האם לאחר שניצח בגדול, ישאיר את האפליקציה או שימחק אותה.

• צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': בלילה שלפני פתיחת הקלפיות אחד המשפיעים הגדולים התבטא בכאב גדול על ההפסד הצפוי של אחד מראשי העיר הבולטים. ויהי לפלא.

חשיפת 'זופניק': באחת מתוכניות הרדיו תוכנן להתקיים עימות בין שני מועמדים חרדים מובילים לראשות העיר, אך דקות לפני השידור ביטל אחד המועמדים את השתתפותו בעימות.

חשיפת 'זופניק': אנחת רווחה כמו זו ששמע 'זופניק' מח"כי ש"ס לאחר הניצחון של יהודה בוטבול באלעד, לא נשמעה אף לא מהבוס הגדול שסגר מעגל אחרי עשור. "אכלנו, ישנו, קמנו - אלעד, רק אלעד. לא מסוגל לשמוע את השם הזה כבר", התבטא אחד הח"כים היותר פעילים בזירה.

חשיפת 'זופניק': בעוד המפסיד באלעד, ראש העיר לשעבר ישראל פרוש, טס עם אביו השר מאיר פרוש לקברות צדיקים באירופה, ראש העיר ירושלים משה ליאון שנבחר ברוב מוחץ טס לחופשה במיאמי. חלוקת התפקידים בעירייה כנראה תישאר אותו דבר.

"הוא שולח ל'זופניק'", הרגיע שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף את המצלם במהלך יום הבחירות. 'זופניק' מעדכן שקיבל את התיעוד וממליץ לכולם לשלוח ל'זופניק'.

הגאון רבי שלמה מחפוד ראש בד"צ 'יורה דעה' וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, בשירה תימנית בחתונת נכדו - בן לחתנו הרב מאיר מוגרבי ראש ישיבת 'כנסת ישראל' באשדוד.

(צילום: שמעון מאמו)

במהלך כנס חיזוק בטבריה לקראת הבחירות, המקובל הצדיק הגאון רבי דב קוק, שישב בכינוס המיוחד עם רעייתו הרבנית לאה קוק, ביקש ממזכה הרבים הגאון רבי יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר', שיברכו. הרב יגאל השיב: "אני הקטן רק בגלל שהרב ביקש אני מכבד אותו והרב לא צריך את הברכה שלי", אך לאור בקשתו של הרב הוא בירכו בברכת כהנים.

את הגאון רבי יהודה כהן ראש ישיבת 'יקירי ירושלים' וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס ראינו יורד מהמסוק בחזור בכנסי הבחירות בצפון, כשהוא מלווה בנכדו יהודה כהן יועץ שר הבריאות.

(צילום: נתי ישר)

ה'ממשיך' ראש ישיבת 'בית מתתיהו' הגאון רבי צבי ויסבקר הגיע ביום הבחירות מהישיבה אל הקלפי הסמוכה לביתו בירושלים על מנת להספיק להצביע ל'דגל', שאכזבה בכמות הקולות המועטה שקיבלה והעובדה שנשארה על שישה מנדטים בלבד.

ביום הבחירות ראינו את רבה הספרדי של העיר בני ברק הגאון רבי מסעוד בן שמעון בדרכו להצבעה בקלפי, כשהוא מלווה ביד ימינו הרב אברהם מיג'אן.

(צילום: נועם אליהו)

ראש ישיבת 'חברון' הגאון רבי שלמה כץ בהצבעה לבחירות בקלפי הסמוכה לביתו.

(צילום: י.א)

הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל משגיח ישיבת 'מיר' בירושלים בהצבעה בבחירות כשהוא מלווה בסגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן מ'דגל התורה'.

(צילום: י.א.)

הגאון הצדיק רבי שמען גלאי בשירה מיוחדת באירוע של תלמידי ישיבת 'אהבת תורה' העומדת תחת נשיאותו. על החלק המוזיקלי הופקדו המוזיקאים נתן הילסון ושלומי קצנלבוגן.

(צילום: מנחם בקר)

ניצב קובי יעקובי מ"מ נציב שירות בתי הסוהר, בברכה והתייעצות אצל האדמו"ר מבעלזא.

(צילום: א.מ.ש.)

אין ספק שאחד הרגעים שייזכרו ממערכת הבחירות הסוערת שחווינו השבוע הוא הרגע בו יו״ר ש״ס אריה דרעי התיישב לריאיון בלעדי עם פרשן ׳כיכר׳ ישי כהן. עצם הריאיון איננו נדיר אלא שהוא התקיים אחרי ימים ארוכים בהם דרעי נעדר מעין הציבור בשל שפעת ודלקת ריאות חריפה לצד שמועות על אשפוז מסתורי בעין כרם. ׳זופניק׳ עם תמונה של מאחורי הקלעים דקות לפני הריאיון, כשדרעי עם חלוק הרבנים הכחול ונעלי בית, רגע אחרי טיפול באינהלציה שעוד נותרה על השולחן בסלון הבית בשכונת בית וגן.

בליל שישי ראינו את העורך הראשי שלנו חיים אילוז ועורכי וכתבי המערכת חנני ברייטקופף, איצל'ה כץ, דודי בן חמו, המפיק אשר רוט והמוזיקאי זלמן שטוב, מסכמים עוד שבוע מוצלח של חשיפות במסעדת 'בורדו' בירושלים.

(צילום: אלכסנדר הוכברגר)

את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז תפסנו בסוד שיח עם "רבי בנימין הצדיק" - המשגיח הגאון רבי בנימין פינקל.

(צילום: אשר רוט)

צוות 'מעייריב' שלנו, נתפסו בסוד שיח מתפלפל על האייטם הבא שישבור את הרשת וקווי הנייעס.

דקות לפני סגירת הקלפיות, דודי בן חמו שלנו שסיקר את מערכת הבחירות באלעד, התעקש מול השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי במטה ש״ס - מה יקרה אם יהודה בוטבול לא יקח את ראשות העיר. צפו בתשובה המפתיעה...

את איציק אוחנה שלנו ראינו מגיע באישון לילה לסקר את החגיגות במטה ש"ס באלעד יחד עם אדריכל הניצחון האסטרטג יענקי ביכלר שחשף את המהלכים לניצחון הדרמטי מול ישראל פרוש.

והנה כאן ראש העיר הטרי יהודה בוטבול מעניק ראיון ראשון ובלעדי לכתבנו איציק אוחנה.

"ואוו, איך עשית את זה?" • כשאמן החושים מני הולנדר הדהים חברי ועדת הקלפי בבחירות בבני ברק.

(צילום: יאיר גונן)

בעיצומו של יום הבחירות תפסנו ברחובות עיר התורה והחסידות את חנוך זייברט בחיבוק חם עם שר הבריאות אוריאל בוסו מש"ס שהתמודד לראשות העיר.

(צילום: מוישי אקרמן)

ביום רביעי למחרת יום הבחירות, ראינו את שר הבריאות אוריאל בוסו מש"ס בפתח תקווה, מקבל סקירה על נתוני הבחירות בעיר - מיהודה גואטה מבכירי ש"ס בעיר ומשה פרידמן מקורבו של ראש העיר רמי גרינברג, לאחר תפילת שחרית ב'חברון'.

(צילום: ר. ת.)

בערב, יממה לאחר הבחירות, כשוך הקרב המדומה על בני ברק, בעוד הכותרות שלא הבינו את האירוע הדהדו את "ההפסד" של שר הבריאות אוריאל בוסו תפסנו אותו בחתונה בבני ברק בפגישה מחויכת עם יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, שעל פניו פחות עצוב מההפסד של ישראל פרוש באלעד.

את שר הפנים משה ארבל מש"ס והשר לשעבר אריאל אטיאס, ראינו בסוד שיח באירוע פרטי. 'זופניק' בטוח שהם דיברו בכלל בלימוד.

הצלם וכוכב הרשת דודי קפלר המכונה 'הפרופסור' ושותפתו הצלמת מיכל אלבלק, שכחו את מכשיר האייפון עם חומרי צילום חשובים במטוס חזור מקפריסין לארץ, בהתערבות של איש התקשורת איציק אוחנה מ'כיכר השבת' מול חברת 'אלעל' האבידה נמצאה על המטוס באישון לילה.

בין שידור לצילום, ראינו את שדרן הרדיו והמגיש מנחם טוקר אוכל להנאתו בבני ברק.

(צילום: שימי ברוורמן)

הקומיקאי יובל סמו שמגלם את דמות נהג המונית אשר בן חורין בתכנית 'ארץ נהדרת' - אירח את הפרשן הבכיר ישראל כהן לשיח על חוק הגיוס: "חייבים לעשות הכל בהידברות ובשיח של אחדות וחיבור בין המגזרים, אסור לחזור לפילוג בעם שהיה לפני ה-7 באוקטובר".

מי שהסתער ביום הבחירות כדי להוציא פעילים לערים השונות ברחבי הארץ, הגם שאפשר להתווכח על התוצאה, הוא המחנך הרב מוטק'ה בלוי, שיחד עם המגפון האגדי קם ממיטת חוליו ודירבן את צעירי הצאן לצאת ולהשפיע.

במהלך השבוע ראינו את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בניחום אבלים אצל סגן השר אורי מקלב, כש'זופניק' מקבל תחושה שהאירוע סביב הניחום נמשך כבר שבועות ארוכים לפי כמות המנחמים. לצדו של גפני, נצפו הבן יקיר אליהו גפני, העוזר-החתן אלעזר מן, שר המשפטים יריב לוין ועורך החדשות ב'יתד נאמן' אריה זיסמן.

שר העבודה יואב בן צור מש"ס, בניחום אבלים אצל הרב יוסף שווינגר מנכ"ל המקומות הקדושים, היושב שבעה על פטירת אחיו הגאון הרב דוד שווינגר ז"ל מרבני ירושלים שנפטר בגיל 72 לאחר מחלה.

את יהודה מנדלוביץ דוברו של סגן השר אורי מקלב תפסנו ברגע של מנוחה לאחר מאות הודעות על המנחמים שעלו לנחם את מקלב באבלו, כשהוא מקפיד על קוד לבוש ייצוגי.

בערב הבחירות, ראינו את מנהל המחלקה המוניציפלית של 'דגל התורה' וסגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא והאסטרטג אליהו ארנד, מפקחים מאחורי הקלעים של כינוס הבחירות בעיר התורה והחסידות.

בכינוס הבחירות של 'דגל התורה' ברחובה של עיר בבני ברק, ראינו את מנכ"ל החברה הכלכלית שלמה פולק בסוד שיח מחויך את הבחור החשוב שלמה יעקבזון, מקורבו של ראש ישיבת 'בית מתתיהו'; בהמשך ראינו את פולק עם אליהו גפני ממשב"קים את יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני; הצלם שוקי לרר נצפה רוכב בין ההמון מנסה לפלס את דרכו לתמונה הבאה; ויו"ר המפלגה בבני ברק מנחם שפירא נצפה מקבל את ברכתו של ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי במאור פנים.

ביום הבחירות ראינו את מנחם שפירא ועסקני 'דגל התורה' אליהו ארנד, שמשון פרג וישראל וינברג רצים מקלפי לקפלי לעודד מצביעים.

מגיש הטלוויזיה עופר חדד ומוטי בבצ'יק מבכירי 'אגודת ישראל', בשיחה צפופה ביציאה ממטה הבחירות של אגודת ישראל ב'בנייני האומה' בירושלים.

(צילום: שלומי טריכטר)

בחדר סיעת ש"ס בכנסת ראינו את רב הסלבס מרדכי חסידים מוזג 'לחיים' ליו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי וראש עיריית אלעד הנבחר יהודה בוטבול שהתקבל באהדה רבה אחרי הניצחון הדרמטי מול ישראל פרוש.

שעתיים לפני סגירת הקלפיות, 'זופניק' ראה את שר הרווחה יעקב מרגי מש"ס שהיה אחראי על התחום המוניציפלי במפלגה באזור הדרום - ממריץ בשירה וריקודים את הפעילים במטה ש"ס בבאר שבע.

שר הביטחון יואב גלנט מ'הליכוד', ערך אזכרה לאימו בקהילת 'אורות התורה' של הרב דוד חי הכהן בבת ים - ותרם לעילוי נשמתה פרוכת להיכל בית הכנסת.

שר העבודה יואב בן צור וח"כ יוני משריקי מש"ס עוקבים אחרי נתוני ההצבעה במטה הבחירות של ש"ס באלעד, מהצד נראים חבר המועצה אליהו קרעי וצוות השר אבי יפרח ויוסי לוי.

יו"ר ועדת החוקה ‏ח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', נצפה בדוכן חב"ד בשדה התעופה JFK בניו יורק, לצד שליח חב"ד הרב יוסי ראפ שהעניק לו ספר 'תניא' חדש שהדפיס.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית' ואיש התקשורת אריאל אלחרר - בשמחת הברית לבנו של הראפר יואב אליאסי - 'הצל'. ויקרא שמו בישראל: לני - ראשי תיבות: "למען נצח ישראל".

ביום הבחירות ראינו את ראש עיריית ירושלים משה ליאון בסיור בקניון מלחה בירושלים, כשהוא מלווה במאבטחים. ככה זה כשאתה בטוח בניצחונך.

(צילום: נריה עמר)

ביום הבחירות ראינו את ראש העיר הנבחר של בני ברק חנוך זייברט ויד ימינו יוסי צימט, בדרכם לשמח חולים בבית החולים 'מעיני הישועה', מהצד נראים יהושע יוסקוביץ מהנהלת בית החולים ושבתאי גרברצ'יק דובר המשטרה למגזר החרדי.

(צילום: מוישי אקרמן)

בליל הבחירות לאחר התוצאות, ראינו את חנוך זייברט בחצר ביתו מסכם בהצלחה את המערכה - יחד עם יו"ר 'יהדות התורה' השר יצחק גולדקנופף וחברי 'אגודת ישראל' בבני ברק.

(צילום: חיים אלבוים)

ביום הבחירות ראינו את צוריאל קריספל מנכ"ל מועצת בתי העלמין בירושלים, מעתיר בתפילה להצלחת מערכת הבחירות, בציונם של מרנן ורבנן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל והגאון חכם שלום כהן זצ"ל.

בליל הבחירות ראינו את צוריאל קריספל באולפני 'כיכר השבת' מתכונן למשדר הדרמטי ואוסף נתונים על המהפך הדרמטי בבחירות לראשות העיר החרדית אלעד.

ביציאה מהמטה באלעד תפסנו את עו"ד עקיבא חופי ראש לשכתו של שר הדתות מיכאל מלכיאלי - מסייע ליהודי שנתקע עם רכבו מבלי לבדוק למה הוא הצביע בבחירות.

בצפת ראינו בליל הבחירות את ראש העיר הנבחר יוסי קקון מאושר מתמיד בסיום ספירת הקולות והכרזת הניצחון.

(צילום: יוסף לוי)

ראש עיריית אלעד הנבחר יהודה בוטבול בריקוד סוער עם שטריימל לראשו - בשמחת השבע ברכות לבנו של איש העסקים אריה בוים מבעלי 'אושר עד', עם בתו של נחום ברכר גזבר עיריית אלעד.

(צילום: אלי רוזנטל)

בשולי האירוע ראינו את העסקן האלעדי שמעון סויסה שהיה אדריכל הניצחון בבחירות הקודמות של ישראל פרוש לראשות העיר אלעד ולאחרונה התפטר מתפקידו כעוזר ראש העיר וערק למחנה יהודה בוטבול - מנסה להרכיב קואליציה עם חיים רוזנפלד יד ימינו של ישראל פרוש, ישי קליין מבכירי העירייה, חבר המועצה משה ברדוגו מ'דגל התורה', רפאל אלבז מנהל לשכתו של אבי שטרן יו"ר 'דגל התורה' בעיר, ומנכ"ל העירייה שי נתן.

בסיום האירוע ראינו את יהודה בוטבול ויחיקם גמליאל מבכירי העירייה בשיחה ערה, 'זופניק' מקווה שבוטבול ישאיר את יחיקם בתפקידו כמנהל מחלקת הנוער שימשיך במהפכה.

את ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי ראינו בריקוד של שמחה, בפדיון הבן לנכדו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא בן לבנו רבי אברהם אליהו, הכהן הפודה היה האדמו"ר מ'מבקשי אמונה'.

את חבר המועצה הנכנס אברהם בינדר, מקורבו של ראש ישיבת 'בית מתתיהו' הגר"ב ויסבקר זצוק"ל, ראינו בשעת לילה מאוחרת מקבל עדכונים על מצב המצביעים הפוטנציאליים.

ובין דרמה לדרמה בבחירות המקומיות, פגש 'זופניק' את האיש החזק ב'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק בשיחה ארוכה עם אריה בקנרוט משב"ק האדמו"ר ממודז'יץ ברחובות בני ברק. 'זופניק' היה רוצה להיות זבוב על השמשה של הרכב.

איש התקשורת עו"ד איתי גדסי, מגיש ופרשן פוליטי ברדיו 'קול חי', מונה ליו"ר וועדת משפט ותקשורת ב'לשכת עורכי הדין'.

העיתונאי אילן לוקאץ' מ'ערוץ 12' וד"ר מינה צמח בצילומי כתבה בקונדיטוריית כץ בעיר התורה והחסידות בני ברק.

בסוף השבוע נערכה חתונה יוקרתית ברומא שבאיטליה לבנו של איש העסקים אריה בוים מבעלי 'אושר עד', עם בתו של נחום ברכר גזבר עיריית אלעד, נכדתו של אריק אדלר גזבר עיריית בני ברק.

(הפקה: מאיר מרגלית | הפקה מוזיקלית: דוד פדידה)

בהכנות לשמחה ראינו את הזמר שולי רנד ואיש העסקים אברהם משה מרגלית, בסוד שיח אישי.

לא רק מיליונר, גם זמר: הנגיד החרדי אליעזר שיינר נתן בקולו בשירה בשמחת השבע ברכות היוקרתי, באירוע המדובר ברומא שבאיטליה, מהצד נראה יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד.

הזמר חיים ישראל טס השבוע לשמח חתן וכלה באירוע שנערך בג'ונגל בעיר קנקון שבמקסיקו.

האנרגיות של הזמר קובי ברומר באות לידי ביטוי גם בתיפוף מטורף במהלך חתונה.

כוכב הרשת שוקי סלומון מפגין כישורים מרשימים בתיפוף על תופים בשמחת בר המצווה לאחיו של הפייטן הספרדי אלחנן אלבז, על המוזיקה: רולי דיקמן והאחים אלי ומני כהן.

את הזמר והיוצר ישי לפידות ראינו השבוע בסוד שיח עליז עם יו"ר 'יהדות התורה' שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, באירוע פרטי.

(צילום: יהודה אהרוני)

והנה ישי לפידות משחק תפקיד של יזם בנייה חרדי על סט הצילומים לסרט 'בחורים טובים 2'.

הזמר רולי דיקמן נצפה בסוד שיח מחויך עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני במהלך חתונה בבני ברק.

ברחובות ירושלים תפסנו את המוזיקאי מנחם מנדל ראטה בסוד שיח עם העוברים ושבים.

(צילום: דודי פלוג)

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף בלחיים עם הרב יצחק לוי רבה של נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית והרב אליהו בר שלום רב העיר בת ים, בשמחת בר המצווה לבנו של הרב שלמה דנינו רב חברת התעופה 'אלעל'.

(צילום: 'פוטו אדי')

הגאון רבי מסעוד בן שמעון רבה הספרדי העיר של בני ברק, בביקור חולים וניחום אבלים אצל יו"ר 'חסדי נעמי' הרב יוסף כהן, היושב שבעה על אחיו הגדול הרב סימן טוב כהן ז"ל - תוך כדי אשפוז במחלקת הדיאליזה בבית החולים 'מעיני הישועה'.

רב העיר אור יהודה הגאון הרב ציון כהן משמש כסנדק בברית לבנם של בני זוג שבירך לפני שנה לאחר שלא נפקדו בזרע של קיימא שנים רבות. בברכות כובד בנו הרב איתי יוסף.

מזכה הרבים הרב שניר גואטה בשיעור תורה לאסירים בבית הכלא 'הדרים', בליווי המפקדת גנ"מ סוזי סעדון ורב היחידה הרב יניב דר.

את איש התקשורת יוני קדם ראינו מתברך במאור פנים מהאדמו"ר מביאלא פשיסחא, באירוע פרטי.

יממה לאחר הבחירות, כשהכל נרגע ברחוב החרדי, ראינו את מוטי בבצ'יק מבכירי 'אגודת ישראל', יועץ התקשורת אברהם דז'דק והעסקן החב"די שלומי פלס - בסוד שיח עליז עם היועץ הרפואי הבכיר חזקי ברוין שחיתן את בנו בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ובכירי הרופאים מהארץ ומהעולם.

במעגל הריקודים ראינו את חזקי ברוין בריקוד סוער עם אביו היועץ הרפואי הרב שמעון ברוין.

את היועץ הרפואי הרב שמעון רגובי יו"ר ארגון 'מזור' ומנכ"ל הארגון הרב נחום פראנק, ראינו בצהרי היום בהתייעצות רפואית עם ד"ר דני אנגל מנכ"ל בית חולים 'הרצליה מדיקל סנטר' וד"ר אריק סיטון המנהל הרפואי של בית החולים.

את תנ"צ כורש ברונר שאחראי על חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראינו בלימוד חברותא בישיבת 'חברון' במסגרת סיור שערך בישיבה עם קצינים בכירים.

"אני אוהב חרדים ואני חושב שעושים להם עוול" • אחרי 18 שנה: מגיש הטלוויזיה אמנון לוי עוזב את 'רשת 13' ומפרגן למגזר החרדי בשיחה עם העיתונאית אריאלה שטרנבך.

ובפינת "השבוע של איש הקשרים", 'זופניק' שראה השבוע הרבה תמונות, הרבה מדי תמונות, מניחום האבלים אצל סגן השר אורי מקלב, זיהה רגע אחד שבו מקלב באמת התנחם - וזה כאשר אליהו שכטר, איש הקשרים, פינה מזמנו, התיישב על אוזנו של סגן השר וניחמו באבלו.

הזמר קובי פרץ מתברך במאור פנים מהגאון הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב וראש מוסדות 'חוט של חסד', באירוע שערך מאיר בלעיש המועמד לראשות המועצה המקומית קריית עקרון.

(צילום: מיכאל בן אבו)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

במקום החמישי:

מי הפסיד, מי ניצח ומי יש לו סיכוי להפתיע בסיבוב שני | תמונת מצב מהערים החרדיות

במקום הרביעי:

לוחמי חיל הים עוזבים את מודיעין עילית - ומספרים על חוויית השירות בעיר החרדית

במקום השלישי:

עדות ממנהרות החמאס על הנערה שבשבי: "סירבה לבשל בשבת"