5 דרכים להרגיש טוב יותר לגבי עצמך מבלי לעשות מאמץ מיוחד

כאשר אנחנו מרגישות לא טוב לגבי עצמנו, אנו מיד נרשמות לשיעור ספינינג ופוצחות בשביתת רעב. אבל חברות, אתן יכולות להרגיש בטוחות יותר בעצמכן בלי לעבוד קשה כל כך. הנה חמש דרכים פשוטות שיביאו אתכן לשם (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)
כאשר אנחנו מרגישות לא כל כך טוב לגבי הגוף שלנו, הרצון המיידי שלנו הוא להרשם לשיעור ספינינג ולא להכניס מאום לפה. טוב, נו, חוץ מסלט ירוק. אבל חברות, יש לנו חדשות טובות בשבילכן: אתן יכולות להרגיש בטוחות יותר בעצמכן בלי לעבוד קשה או לצום. כן, הכל תלוי בכן. הנה חמש דרכים פשוטות להתחיל לאהוב את עצמכן יותר:
אל תשווי את עצמך
אומרים שההשוואה היא גנבת השמחה. ונחשי מה? זה נכון. כולם שונים, אז אין טעם לחשוב מחשבות בסגנון למה את לא נראית כמו אחותך או השכנה שלך. זכרי: הנשים האלו שאת משווה את עצמך אליהן אולי נראות בטוחות בעצמן, אך קרוב לוודאי שגם הן נאבקות בתחושות של אי נוחות מדי פעם.
התמקדי בחיובי
רוב הסיכויים שיש חלקים בגופך שאת אוהבת יותר מאחרים. אם את מביטה במראה וחושבת "אוף, הלוואי שאזור הבטן שלי היה קצת יותר שרירי" הסיטי את העיניים שלך, למשל, לאיזור אחר שאת אוהבת יותר. בנוסף, העריכי ביצועים יותר מאסתטיקה. נניח שאת קצת מודעת לעניין שיש לך ירכיים פחות דקיקות, במקום לרצות שהן יהיו חטובות יותר, התמקדי בכל הדברים הטובים שהרגליים החזקות שלך יכולות לעשות והיי אסירת תודה.
קחי הפסקה מהרשתות החברתיות
לא רק שאנחנו מרגישות אשמה על המצאות ברשתות החברתית יותר מדי לפעמים, אנחנו אשמות שנותנות להן לעוות את התפיסה שלנו על עצמנו, בין כל השחקניות והידועניות. במקום לתת להן להוריד לך את מצב הרוח, קחי הפסקה דיגיטלית. או, טוב יותר, הפסיקי לעקוב. אם הבלוגרית הזו גורמת לך להרגיש רע עם עצמך, לחצי על כפתור ה-unfollow והמשיכי עם החיים שלך.
שחררי
כולנו אנושיות, נכון? אז אנחנו לא יכולות לצפות מעצמנו להיות מושלמות. זה נורמלי לחלוטין שמדי פעם את חווה יום שאת פשוט לא מרגישה בו נהדר עם עצמך, וזה בסדר. כל עוד את מתאמצת להגיע למקום שבו כמות הימים הטובים תגבר על הימים הפחות טובים, את עושה עבודה מדהימה.
העמידי פנים
מתוך שלא לשמה, יבוא לשמה. אם תחושת הבטחון בנראות שלך, לא באה לך באופן טבעי, התחילי לזייף שכן. אחרי כמה ימים כאלו, את תתחילי לראות מה כולם רואים. מה הם רואים? שאת מדהימה. בדיוק כמו שאת.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית