אחלה סלטים לחנוכה בטעמים ביתיים המשתלבים נהדר בכל ארוחה

שמונת ימי החנוכה משרים אווירה חגיגית. את השולחן החגיגי תוכלו לשדרג בקלות עם מגוון סלטי אחלה של שטראוס, בטעמים ביתיים המשתלבים נהדר בכל ארוחה – חלבית, בשרית או פרווה (אוכל, מקודם)

סלטי אחלה המוכרים והאהובים - יעשירו את הסעודה בטעמים ביתיים ונפלאים (צילום: יח"צ)

כל המתכונים של סלטי אחלה הורכבו במיוחד מחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר, ובשילוב נגיעה אישית ומדויקת. כל מתכון שנבחר באחלה מתחיל במטבח הפיתוח הקטן שבצד מפעל הסלטים, עובר דיוקי תיבול ומרקם ואז עובר לייצור במטבח הגדול של אחלה.

אחלה מזמינה אתכם להנות ממגוון סלטי אחלה המוכרים והאהובים שיעשירו את הסעודה בטעמים ביתיים ונפלאים: חומוס וטחינה משובחים, מטבוחה מרוקאית חריפה שמורכבת מעגבניות, פלפלים מתוקים ופלפלים חריפים בבישול ארוך עד לקבלת הטעם העמוק והמרקם הסמיך שמאפיין את המטבוחה של אמא, חציל בטעם כבד שהפך לאחד האייקונים של המטבח הישראלי ומכיל חצילים מטוגנים, בצל זהוב, ביצים קשות ותיבול מדויק הנטחנים יחד לממרח בעל מרקם דמוי פטה, כרובית בטחינה- פרוסות של כרובית מוזהבות עטופות בטחינה סמיכה ועשירה, סלט חזרת- סלק וחזרת בתיבול מאוזן של חמיצות, מתיקות ומליחות שיוצרים קסם מיוחד ערב לחיך. ועוד מגוון סלטים רחב שסוד ההצלחה שלהם טמון בחומרי גלם מעולים, טריות, ואהבה אמיתית למטבח.

כשרות: בד"ץ שארית ישראל

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר