כשל כשרות חמור

תולעת ענקית נמצאה בכבד פטם של תנובה

במהלך ההכנות לפורים הזדעזעה עקרת בית לגלות בתוך אריזת הכבד של תנובה תולעת ענקית, לרוע המזל היא גילתה את התולעת רגע לפני שהיא זרקה את הכבד למחבת • איך קרה כשל כשרות חמור שכזה והתולעת הוכנסה לאריזה? בתנובה טוענים שאולי זו לא תולעת אמיתית (צרכנות)

שושי מילר | כיכר השבת |
התולעת הענקית שהתגלתה בכבד של תנובה (צילום: צילום מסך מתוך אתר ynet)

גם עקרות הבית החרדתיות ביותר לא חוששת ממצב בו ימצאו תולעת ענקית בתוך אריזת בשר, עליה מוטבע חותמה של חברה נחשבת. אבל זה קרה.

זה קרה ללקוחה שרכשה במהלך הקניות לחג הפורים כבד פטם עוף של חברת "תנובה".

לאחר שהגיעה האישה לביתה, וכל ההכנות לקראת הפורים כבר הגיעו לסיומן, היא פתחה את אריזת הכבד כדי להכין את המנה האחרונה לקראת סעודת החג. לדבריה, היא הזדעזעה לגלות תולעת אפרפרה וענקית, שוכנת לה בנוחות בין נתחי הכבד.

הלקוחה ההמומה חזרה לסופרמרקט בו רכשה את הבשר, ובצירוף קבלת הקניה פנתה לסגן מנהל הסניף. בשיחה עם משה הלר מ-mynet שחשף את הסיפור, סיפרה האישה על תגובתו החריפה של מנהל הסניף: "הוא אמר מיד כי המוצר אינו ראוי למאכל אדם וכי הוא גורס אותו בו במקום. הוא הציע לי להתלונן בחברת "תנובה"".

מעבר לבעיה הבריאותית, וחוסר ההיגיינה הכרוכה בכניסת תולעת שכזו לאריזת הבשר, ישנו הכשל הכשרותי.

קשה להבין איך מערכת הכשרות האמונה על כך שלא יגיעו תולעים, ושרצים לא כשרים אל שולחנינו, לא עשתה את עבודתה נאמנה.

יצוין כי בכיר בחברת "תנובה" טוען כי יתכן ומדובר ב"נראות" של תולעת ולא בתולעת אמיתית.

כיכר השבת פנה בבקשת תגובה לתנובה, בכדי שתסביר את הכשל האמור, ובפרט את הכשל במערכת הכשרות דבר החשוב ביותר ללקוחות שומרי הכשרות.

בתנובה טוענים: "אין שום סיכוי להימצאות "תולעת" בגודל כזה בגוף עוף, ומעולם לא נתקלנו בתלונה מסוג זה. אגב, הלקוחה רשאית לפנות לכל רופא ווטרינרי שתבחר, המפקח במפעלי שחיטה ואשר יאשר ללא ספק את המימצא הנ"ל".

הרב זאב ויטמן, רבה של תנובה, אמר הערב כי מדובר בקנה של עוף שנכנס בטעות לכבד. "מי שפוצץ את הסיפור ניסה לסחוט את תנובה במיליונים", אמר לקו החשיפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר