יטרפד מינוי? האזינו

משה גפני על מתן כהנא: "מחפש נדבה, הוא לא שווה הרבה"

חבר הכנסת גפני שאמר בעבר כי הוא לא יסלח למתן כהנא, תועד בהקלטה פנימית אומר: "כהנא מחפש נדבות, הוא רץ ממפלגה למפלגה, אבל הוא לא שווה הרבה" • האזינו (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
גפני וכהנא (צילום: אבשלום ססוני, אוליבייה פיטוסי - פלאש 90 )

חבר הכנסת משה גפני ממשיך לתקוף בחריפות את סגן שר הדתות מתן כהנא, ובהקלטה שפורסמה הבוקר (חמישי) ב'כאן', הוא נשמע רומז, שכהנא לא יקבל מקום ברשימות אחרות ובכך לא יכנס לכנסת הבאה.

אין זה סוד, שבשל המצב הפוליטי הרגיש, כלל המפלגות מלבד ישראל ביתנו, לא רוצות להרגיז את המפלגות החרדיות, כאשר כמובן השיקול הוא הקואליציה העתידית.

כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', בשיחה שקיים עם בחורי ישיבות בשבת, הוא מנה את 3 האנשים שלעולם הוא לא יסלח להם, וכך אמר אז גפני: "יש רק שלושה שלא נסלח להם ולא נשב איתם ואלו - איווט ליברמן, שלפני שש שנים ביקש ממני להכניס אותו לרב קנייבסקי שיברך אותו ולאחר שהכנסתי אותו, הוא אמר לי שאצל הרב קנייבסקי הוא הרגיש את השכינה, מה שהוא לא הרגיש אצל כל עשרות הרבנים שהוא היה אצלם, כשחזרתי לרב קנייבסקי ואמרתי לו את זה, הוא שאל אותי, מאיפה איווט יודע מה זו שכינה, אותו אדם רשע מרושע, רוצה לזרוק את כולנו עם מריצות למזבלה, גם אחרי שהוא יצא מהפוליטיקה, אני לא אסלח לו לעולם ועד".

גפני המשיך למנות את הפוליטיקאים שמבחינתו הם פרסונה נון גרטה: "השני הוא יועז הנדל, הוא רשע מרושע, פרחח, שצריך לרדת שאולה". "האדם השלישי", הוסיף גפני למנות, "הוא מתן כהנא, שניסה להרוס כל חלקה טובה, בכל התחומים היהודיים, והוא ניסה לחפור בתוך הקרביים של הציבור החרדי, גם לו לא נסלח ולא נמחל".

הבוקר נחשפה הקלטה בה נשמע גפני מדבר על מתן כהנא ואומר: "מתן כהנא מסתובב בעולם. הוא עובר ממפלגה למפלגה, מחפש נדבה אולי מישהו יכניס אותו - כן או לא. אני מניח שלא יכניסו אותו, הוא לא שווה הרבה".

ההקלטה של גפני בכאן חדשות>>

אתמול כזכור גפני, התייחס בצהריים לדברים של ח"כ מירי רגב באולפן 'כיכר השבת' שלדבריה הוא פוגע במחנה הימין.

בריאיון לאסתי פרז ב'כאן', התבטא גפני: "אני לא יודע על איזה קישקושים מירי רגב מדברת, היא באמת מורידה קולות לימין עם כל האמירות האלה, אני קורא לכולם להפסיק לקשקש, באמת נפסיק עם השטויות האלה, בואו נמשיך לשמור על גוש הימין".

ח"כ גפני עקץ בהמשך דבריו את יו"ר ש"ס, אריה דרעי": "לפי הפטרונות וההתנשאות אני כבר לא יודע להחליט מי יו"ר 'יהדות התורה', אם הוא אחראי עלינו שנלך עם גוש הימין, אני לא בטוח שאני יכול להיות אחראי עליו שהוא לא יסלח לאיווט ליברמן ויילך איתו ביחד, אני לא בטוח בכל העניין הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר