בחירות 2022

פולארד חוזר בו מתמיכתו באיילת שקד; זו הסיבה

לאחר שעורר סערה כשהודיע על תמיכתו באיילת שקד, יו"ר 'הרוח הציונית', בבחירות הקרובות - הערב, המרגל הישראלי יונתן פולארד מודיע על הסרת התמיכה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יונתן פולארד (צילום: דוברות)

לאחר שעורר סערה במערכת הפוליטית כשהודיע הבוקר (שלישי) על תמיכתו באיילת שקד, יו"ר 'הרוח הציונית', בבחירות הקרובות - הערב, המרגל הישראלי יונתן פולארד מודיע על הסרת התמיכה.

"לאחר שיחות שהתקיימו בתקופה האחרונה והיו נראות חיוביות", אומר הערב פולארד, "ואחרי פרסום דברי ביחס לאיילת שקד הבוקר, התברר לי שהיא מסרבת לבצע שינויים הכרחיים ברשימתה, ולהתחייב שהיא תצטרף רק לממשלת ימין שתשמור על הזהות היהודית של המדינה".

לדברי פולארד, "הדבר מעורר חשש אמיתי שהיא שוב תעביר קולות מימין לשמאל. לכן אני חוזר בי מתמיכתי בה".

במערכת הפוליטית מעריכים כי פולארד ציפה ששקד תזיז יועז הנדל מהרשימה והבטחה ברורה שלה לכניסה לממשלה בראשות בנימין נתניהו, אך משלא נענה בכך - הודיע על הסרת התמיכה משקד.

יו"ר הרוח הציונית, איילת שקד אמרה בתגובה: "שמחתי לשמוע הבוקר על התמיכה בי מצד ג'ונתן פולארד. מכונת הרעל שהופנתה כלפיו מהרגע שהודיע על תמיכתו בי העמידה את ג'ונתן במצב בלתי אפשרי ואני שמחה כי הוציא עצמו מעין הסערה. לגיבור ישראל כמו ג'ונתן מגיע להיות בלב הקונצנזוס ולא להפוך למטרה בשיח הרעיל של הפוליטיקה הישראלית.

"כפי שאמרתי מעל כל במה בשבועות האחרונים - רק ביחד ננצח, זהו סוד כוחו של עם ישראל".

כזכור, הבוקר, שחרר פולארד סרטון בו הסביר מדוע הפעם צריך להצביע עבור מפלגת הרוח הציונות בראשות אילת שקד. "בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - והבן אדם הזה זו איילת שקד. כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן".

סרטון התמיכה של פולארד בשקד

לדברי פולארד: "אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית. כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן. אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד, גינה את תמיכתו של פולארד באיילת שקד ומפלגתה לקראת הבחירות הקרובות לכנסת - והתנצל. "זה כמו לצאת שוב למשימת ריגול בשליחות מי שבגד בך", כתב קרעי בציוץ שפרסם בטוויטר. "מי שבגד בך והפקיר אותך יבגוד בך ויפקיר אותך שוב", הוסיף. "ומי שרימה אותך ירמה אותך שוב, אין חדש תחת השמש".

כעבר זמן קצר קרעי הבהיר את דבריו ומחק את הציוץ ותקף את שקד. "אני מכבד מאוד את יונתן פולארד ואת מסירות הנפש שלו למען עם ישראל", כתב קרעי מאוחר יותר, "את הנוכלת שקד אנחנו כבר מכירים. אין צורך לומר את האמת לגביה, בהקשר שנשמע כביקורת על פולארד, דבר שממש לא התכוונתי אליו. בכל מקרה, הסרתי את הפוסט בעקבות המשמעות שייחסו אליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר