גז מדמיע ולבן

לאחר יום שקט: שוב אלימות בפוניבז' • צפו

שוב מאבק אלים הכולל זריקת סטנדרים ולבן בישיבת פוניבז', כל צד בישיבה הגיע מצויד ל'מנחה', וכאשר החלה התפילה - שוב החלה אלימות • המשטרה? לא מתערבת • צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
האלימות היום בפוניבז' (צילום: ללא קרדיט)

האלימות בגבעת הישיבה: לאחר יממה של שקט משני הצדדים, לפני שעה קלה (חמישי) שוב פרצו עימותים בישיבת פוניבז', כאשר בחורים משני הצדדים לוקחים בו חלק פעיל, הכולל; זריקת לבנים וגז מדמיע.

נשיא הישיבה הנמצא בשנת האבל על אמו, ניגש לעמוד בהיכל ישיבת פוניבז', כדי לגשת חזן, כפי שרואים בתיעוד מהיום, החלה מהומה הכוללת זריקת סטנדרים, אלימות וגז מדמיע.

שני הפלגים בישיבה, פלג המחבלים ופלג השונאים, התקוטטו במשך מספר דקות, ואילו נשיא הישיבה, שחטף לבן באמצע התפילה, סיים את התפילה ורק אז עזב במהירות את היכל הישיבה.

הרב אליעזר כהנמן נמלט היום מהישיבה

הפלג של 'השונאים' בישיבה, מספר ל'כיכר השבת': "המחבלים התחילו את המהומה כאשר זרקו על נשיא הישיבה לבן, וכן על המתמיד הגדול - הגר"ח ברמן, רק לאחר שהם השתמשו בגז מדמיע הרב כהנמן עזב במהירות את הישיבה".

"חבל שהמשטרה לא מתערבת פה בסיפור ולא משליטה סדר, מה שקורה בשבוע האחרון בישיבה זה מזעזע וחייבים לעשות לזה סוף".

הפלג של 'המחבלים' בישיבה, מספר ל'כיכר השבת': "כמדי יום בשבוע האחרון גם היום, התקיימה תפילת מנחה בישיבת פוניבז' כרגיל שלפני התיבה עובר הרב אליעזר כהנמן, והכל התנהל כרגיל. אולם, לקראת סיומה של התפילה פרצה לפתע קבוצה מפלג השונאים והחלו להכות באלימות לכל עבר עם מיכלי גז רבים בסטנדרים וגביעי לבן".

"הכל היה מאורגן ומתוזמן עד הפרט האחרון, מ'יבוא' בחורים גברתנים מישיבות אחרות, בכדי לבצע - בשכר - את העבודה השחורה והאלימה, ועד לחלוקת תרסיסי גז למחוללי האלימות. ראינו כיצד ל'מישהו מסוים' ישנו אינטרס עליון בהבערת השטח, והוא פעל לשם כך במודע ובכוונה תחילה, בהתארגנות ותכנון".

סיקור המהומות בפוניבז' >>

כזכור, אמש התפרסם תיעוד מחריד בו נראה מנהל הישיבה ר' אריה לייב כהנמן מוכה קשות בהיכל ישיבת פוניבז' בבני ברק, ובחורים מושכים בזקנו. כמו כן, פורסם לראשונה ב'כיכר השבת', כי ישנו גביר גדול ומוכר שמוכן להשקיע עשרות מיליוני דולר בשביל לפתור את המלחמה רבת השנים בישיבה, בהנהלת הישיבה בוחנים את ההצעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר