רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: אווירת חג החנוכה בישיבות | למי מיכאל שטרייכר חילק דולרים? | מה אמן החושים גילה על אריה דרעי? | איך ישי כהן וישי לפידות התחממו? | מה קרה ליוני קדם? | מה מוטק'ה בלוי חילק לנכדים? | הנגיד שהפתיע ופצח בשירה | מי חיבק את מוטי שטיינמץ? | מי לקח את משה דוויק במטוס פרטי? | הקפה המרוקאי של איציק דדיה | הפייטן שרוכב על אופניים | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לפני הכל, כנסו לאווירה עם הדלקת נרות חנוכה שעל-ידי בחורי ישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה בביצוע מיוחד ל"רעות שבעה נפשי".

(צילום: רשת הנקודה)

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

תמשיכו באווירה הטובה עם הביצוע של קובי גרינבוים בליווי המאסטרו יואלי דיקמן ל"חשוף זרוע קדשך", במסיבת החנוכה של ישיבת 'עטרת ישראל'.

(צילום: רשת הנקודה)

והנה ראש הישיבה, בכיר חברי המועצת הליטאית, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, בנאום חוצב להבות בפני הבחורים על מעלת ימי החנוכה.

(צילום: רשת הנקודה)

ואי אפשר בלי המצב שעשו מאות תלמידי ישיבת 'וולפסון' (נתיבות חכמה) בשכונת בית וגן בירושלים במהלך הכנסת ספר תורה להיכל הישיבה בשילוב מסיבת חנוכה בראשות ראש הישיבה הגאון רבי דניאל וולפסון ובליווי הזמרים אהרל'ה סמט, זאנוויל וינברגר ומקהלת מלכות.

(צילום: רשת הנקודה)

חשיפת 'זופניק': הזמר החסידי מיכאל שטרייכר הגיע לקלויז בברכפלד והחל לשוחח עם המתפללים בחדר הקפה. שטרייכר, תקף זמרים שמבצעים שירים מ'שיר השירים' ולאחר מכן שלף 25 אלף דולר והציע למתפללים שטרות בתמורה לפתרון חידות חנוכה. רק אחד מהמתפללים זכה לפצח את החידה וזכה בשטר מפנק. 'זופניק' תיעד את המאורע אבל הפלאפון של 'זופניק' נפל למקווה הסמוך אז תאלצו להאמין בלי תיעוד.

באישון לילה בבית החולים 'תל השומר' ראינו את ראש ישיבת 'סלבודקה' הגאון רבי משה הלל הירש בביקור חולים כשהוא מלווה באיש החסד אלי ברונר מ'עזר מציון'.

אמן החושים מני הולנדר הדהים בקריאת מחשבות את יו"ר ש"ס אריה דרעי ורעייתו יפה במהלך מסיבת החנוכה המשפחתית.

(צילום: פיני גולדברג)

בברלין הקפואה עם מינוס 6 מעלות, תפסנו את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן והזמר ישי לפידות מנסים להתחמם רגע לפני ההדלקה המרכזית סמוך לשער הניצחון.

רגע לפני ההדלקה ראינו את מנדי קורטס שלנו מנסה להבין את פשר אנדרטת השואה של ברלין, מקום שבו שכן בימי הרייך השלישי בניין משרדי הקאנצלר של אדולף היטלר ימ"ש.

יממה לאחר שחזר מברלין ישי כהן חזר לשגרה והשתתף יחד עם בניו במעמד ההדלקה בביתו של הראשון לציון הגר"י יוסף.

איש התקשורת יוני קדם נפצע השבוע באורח קשה באירוע מצער וניצל בנס כנגד כל הסיכויים, כוכב הרשת שוקי סלומון ואיש 'כיכר השבת' איציק אוחנה שליוו אותו ברגעים הקשים תיעדו את הרגע המרגש כשהתעורר לאחר שלושה ימים שהיה מורדם ומונשם.

את יו"ר משמרת הקודש והחינוך הרב מרדכי בלוי ראינו מחלק דמי חנוכה באושר לנכדיו, שרוששו אותו לחלוטין.

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון הרב מאיר מאזוז מברך את ראש עיריית אלעד ישראל פרוש באירוע חנוכה וסיום עשרות מסכתות בישיבת 'מאור יוסף' באלעד.

(צילום: בית הרב)

בהמשך ראינו סוד שיח תורני בין הגר"מ מאזוז לחבר המועצת, ראש מוסדות 'יחוה דעת', הגאון רבי דוד יוסף.

(צילום: בית הרב)

הפרשן החרדי ישראל כהן נצפה בסוד שיח עם נתן אשל, איש קשרי הממשל ומקורבו של בנימין נתניהו, במהלך אירוע בעיר מודיעין.

באותו אירוע ראינו גם את ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט ממתיק שיחה עם העסקן יהושע פולק המשויך ל'פלג הירושלמי'.

רגע לפני שידור ב'ערוץ 13' ראינו מאחורי הקלעים את איש התקשורת ישראל כהן, מגיש הטלוויזיה שרון גל וכוכב הרשת הברסלבי שלום מכלוף - 'החבר שלום'.

שגריר ארצות הברית בישראל טום ניידס, יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת יצחק גולדקנופף ויועצו מוטי בבצ'יק וממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט - בהדלקת נרות חנוכה אצל האדמו"ר מגור.

בהמשך השבוע הגיע השגריר טום ניידס לסיור בעיר בני ברק וביקור בישיבת פוניבז' בליווי המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו.

(צילום: רוני בן נאים)

איש התקשורת והפוליטיקה, מיכאל שמש, מ'כאן 11' נצפה בקניות לכבוד שבת קודש.

(צילום: אליה שלום)

ואילו את עמיתו איש התקשורת עקיבא וייס 'מכאן 11' ראינו עם צוות צילום מצלם כתבה בשכונת גאולה בירושלים.

(צילום: א. ה.)

במסדרונות הכנסת ראינו את הרכש החדש של 'כיכר השבת', איצל'ה קצבורג בשיחה עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס. 'זופניק' לא מתבלבל בין התאומים לבית קצבורג ובטח שלא בין איימן עודה ומנסור עבאס. פרטים אצל הצלם.

(צילום: מוימי)

המחסור בתרופות הטריד גם את יועצי משרד הבריאות אבי בלומנטל ומני חדד שאותם ראה 'זופניק' במשרדי 'חברים לרפואה' בדיון ער עם מנכ"ל הארגון ברוך ליברמן וסגנו איציק לבל.

במהלך אירוע יוקרתי בבני ברק, ראינו את הנגיד שמוליק הלפרין מגלה כישורי שירה נדירים.

מאיר עמר, משמשו בקודש של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, הגיע למעונו של הרב הראשי יחד עם בנו בכורו שזכה שהראש"ל יגזוז משערו רגע לפני שיגיע לגיל 3.

(צילום: יעקב כהן)

העסקן הרב זאבי דרוק נצפה מתחדש עם מיטב הבגדים בצבע חציל לקראת הקור הירושלמי הצפוי.

המפיק ודובר זק"א מוטי בוקצ'ין תועד מקבל דמי חנוכה בחביבות מרבו המקובל רבי גמליאל רבינוביץ בירושלים.

ברכת מזל טוב חוזרת לעיתונאי מנחם קולדצקי שהכניס השבוע את בנו בבריתו של אברהם אבינו. ויקרא שמו בישראל: יעקב - על שם אביו הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל שנפטר במגיפת הקורונה.

בהילולת מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצ"ל, ראינו את חבר מועצת העיר ירושלים אלחנן גרוסבוים מ'דגל התורה' - דומע במרחק רב מהציון בשל היותו כהן.

(צילום: א.ה.)

ביום שני השבוע הופתע אלון נוריאל דוברו של יו"ר 'עוצמה יהודית' והמיועד לשר לביטחון לאומי חבר הכנסת איתמר בן גביר, במסיבת הפתעת יום הולדתו ה-49 וכובד במעמד חיתוך העוגה.

את הזמר והפייטן משה דוויק ולהקתו ראינו במופע יוקרתי במרוקו למספר נגידים מארצות הברית שהטיסו את דוויק במטוס פרטי.

באותו אירוע יוקרתי במרוקו ראינו גם את אמן הרגש החסידי מוטי שטיינמץ כשהוא דומע מהתרגשות בשירה.

לאחר המופע המיוחד במרוקו, משה דוויק ובני משפחתו המשיכו לטיול בלונדון.

בבנייני האומה בירושלים תפסנו את הזמרים מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ בחיבוק חם מסכמים מופע מוצלח.

הזמר והיוצר איציק דדיה התארח השבוע באולפני 'כיכר השבת' לצילומים לתכנית 'המבקר' עם נתנאל לייפר, שם הדגים לו איך מכינים 'קפה מרוקאי'. צפו במתכון המדויק...

אחרי שחזר מהופעה בבנייני האומה, הזמר רולי דיקמן עצר לאכול שווארמה עסיסית. 'זופניק' שגם חזר מאותה הופעה והיה מת מרעב היה שם כדי לתעד אותו מדגמן מלח למצלמה.

את הזמר קובי מרימי ראינו יחד המוזיקאי עמי כהן במהלך הקלטות באולפן.

ואילו אחד מגדולי הפייטנים משה חבושה נצפה ברכיבה על אופניים עם קסדה לראשו ברחובות ירושלים.

הזמרים יונתן רזאל וחיים ציפל נצפו עם גיטרה בשיעור תורה מוזיקלי.

ברחובות בני ברק ראינו את הזמר והגראמער משה וינטרוב צועד במרץ תוך כדי שיחת טלפון.

הזמרים שלמה כהן ומוישי רוט נצפו באירוע סיום הזוהר בבית הכנסת הגדול ירושלים.

(צילום: א. ה.)

את הזמרים יוני ברגר ומוטי לייכטר בליווי הנגן דוד שם טוב ראינו משמחים חולים בבית החולים 'בילינסון' יחד עם נפתלי פרנקל מנהל סניף עזר מציון פ"ת והרב אשר לבי רב בית החולים שניידר.

(צילום: רשת הנקודה)

ואילו את הזמר דודו דרעי ראינו בשיחה עם מגישת הטלוויזיה סיון רהב מאיר בנתב"ג.

(צילום: משה דרעי)

בחנוכת השכונה החדשה של בני ברק, ראינו סוד שיח מעניין בין - ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, המנכ"ל המיועד של משרד השיכון יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל החברה הכלכלית - בני ברק שלמה פולק והיזם המיליונר עודד שריקי.

הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו כובד השבוע להדליק נרות במחלקה האונקולוגית בהדסה יחד עם מנכ"ל המרכז הרפואי הפרופ' יורם וייס ומנהל המחלקה ד"ר גל גולדשטיין.

הרב צבי לאו רב ארגון 'למענכם' בדברי ברכה והדלקת נרות חנוכה ב'מגן ישראל' במשרד הבריאות בהשתתפות המנכ"ל נחמן אש, הפרויקטור פרופסור סלמאן זרקא, מפקדי פיקוד העורף וראשי הדסק החרדי אבי לוין ואליהו ארנד.

מדהים! המקובל רבי נתנאל שריקי נצפה בהתבודדות עם השם יתברך בגינה מקומית בניו יורק.

(צילום: אלי יונה)

מזכה הרבים הרב שניר גואטה נצפה בתפילת מנחה במלון 'גיא' בטבריה.

(צילום: Mb.b)

בשמחת חתונת בתו של ניסים אלקסלסי, מקורבו של הראשל"צ הגר"ש עמאר, ראינו את חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס בשיחה עם הרב עמאר; חברת כנסת מירי רגב מ'הליכוד' מאחלת מזל טוב לאב הכלה; מקורביהם של גדולי ישראל יהודה חזן ומאיר פנחס בסוד שיח עם ששון טרבלסי דובר בית הגר"מ מאזוז, על השמועות שאלי ישי אמור לקבל תפקיד חדש מש"ס; ואיש 'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק ומרדכי מנלה מנכ"ל חברה קדישא תל אביב בריקוד עם אב הכלה.

בעיצומם של ימי החנוכה נפגש יועץ התקשורת שלמה וייזר עם יו"ר הסוכנות היהודית דורון אלמוג במטרה לקדם פרויקטים הומניטריים בקהילות יהודיות בעולם.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ובכירי המשטרה בכניסה להדלקת נרות חנוכה בכותל המערבי.

(צילום: נתן שפירא)

יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד נצפה בהדלקת נרות חנוכה עם בכירי משטרת אלעד בצל גמר המונדיאל.

הזמר והיוצר אביב גפן נפגש עם חסידי חב"ד להדלקת נר חנוכה במנהטן שבניו יורק.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר